ערן סוקול

ערן סוקול בעל תואר שני במנהל עסקים היה סגן עורך ביזפורטל במשך מספר שנים. הוא הקפיד לספק ניתוחים ופרשנויות מדויקים בעיקר על החברות הנסחרות בבורסה בת"א.
הוא ניתח באופן צמוד את המערכת הפיננסית לרבות את מניות הבנקים ונתן דגש מיוחד לדיווחים על הנפקות (לרבות הנפקות פרטיות) תוך כדי הסבר לגולשים על התמחור האמיתי של ההנפקות וההנחה שגלומה בהנפקות הפרטיות שבמקרים רבים פוגעת במשקיעים מקרב הציבור.
אחרי מספר שנים ערן עזב את העיתונות לטובת תפקיד בשוק ההון.
- יורוג'ן חתמה עם Agenus על הסכם לקידום הטיפול בסרטן של דרכי השתןאגנוס תקבל עד 210 מיליון דולר, בכפוף לעמידה באבני דרך ותמלוגים של עד 20% מהמכירות; יורוג'ן תהיה אחראית על כל פעילויות הפיתוח והמסחור
- הדולר עלה ב-0.11% ושערו היציג נקבע על 3.499 שקלים
האירו ירד ב-0.05% ושערו היציג נקבע על 3.8597 שקלים, הלירה הבריטית עלתה ב-0.19% ושערה היציג נקבע על 4.4889 שקלים
- מה עשו מנהלי התיקים בחודש אוקטובר?בחודש החולף נרשמו עליות שערים במרבית המדדים המובילים, מנהלי התיקים מכרו אג"ח צמוד מדד. התיקים האגרסיביים רכשו מניות בחו"ל ואילו הסולידיים הגדילו נזילות
- פואמיקס מתמזגת עם מנלו בעסקה של כ-450 מיליון דולרדיוויד דמזלסקי, מנכ"ל פואמיקס: "המיזוג של מנלו עם פואמיקס מאיץ את התקדמותנו להפוך לחברה מובילה בדרמטולוגיה"
- קומפיוג'ן מסכמת רבעון עם הפסד נקי של 6.5 מיליון דולרהחברה מסכמת רבעון נוסף ללא הכנסות ועם הפסד נקי של 10 סנט למניה - בהתאם לצפי האנליסטים; יתרות המזומנים הסתכמו בכ-48 מיליון דולר בסוף הרבעון
- אבגול משתפרת ברווח יורדת בהכנסותההכנסות ירדו בכ-5.6% בגלל עדכון מחירים כלפי מטה נוכח הירידה במחירי חומרי הגלם, אולם שולי הרווחיות הגולמית השתפרו. הרווח הגולמי עלה ב-12.4%; הנקי הסתכם ב-2.2 מיליון דולר
- לקראת פתיחת שבוע המסחר בוול סטריט, האנליסטים מנתחיםלמרות האופטימיות, כנראה שלא נראה הסכם בקרוב. אבל אם בכל זאת יהיה הסכם סחר, ניתן לצפות, בין היתר, להמשך העליה בתשואות הארוכות ובתלילות העקום, לעליה במחירי הסחרות ולעליה במחיר הנפט בפרט
- הלחץ התקשורתי עשה את שלו? השר אמסלם יחתום על האישור למכירת בזקאמסלם שלח הבוקר מכתב תשובה ליועץ המשפטי לממשלה: "מצב אומלל בו מניות וקרנות הפנסיה של אנשים תמימים עלולות להיפגע בגלל מדיניות לא-אחראית של גורמים רבים"
- נטו אחזקות צפויה לרשום רווח הון של 160 מיליון שקל ממכירת מניות
חתמה הסכם למכירת אחזקותיה בביכורי שדה דרום וגרין ארק תמורת 300 מיליון שקל; אי.בי.אי בית השקעות מעניק למניה אפסייד של 17.5%
- נאוויטס קיבלה השקעה של 19.5 מיליון דולר במימוש כתבי אופציהבין המשקיעים הבולטים נמנים אנשי העסקים צבי ברק, דניאל חוסידמן וקרנות ההשתלמות למורים