RP אופטיקל
- מנור מממשת באר.פי אופטיקל: מכרה מניות ב-245 מיליון שקל אחרי זינוק של פי 46
קרן מנור אוורגרין, שרכשה את השליטה בחברה הביטחונית לפני קצת יותר משנתיים לפי שווי נמוך בהרבה, מוכרת כ-9% מהמניות בעסקה מחוץ לבורסה; יחד עם מימוש קודם והיתרה שבידה, הקרן כבר יושבת על רווח של מאות מיליוני שקלים

אר פי אופטיקל כבר שווה פי 4.5 מההנפקה; אבל הרווחיות נשחקת
דוחות אר פי אופטיקל מסכמת שנה של צמיחה - ומעלה תחזיות
מנכ"ל RP אופטיקל: "השוק נותן בנו אמון, עכשיו חובת ההוכחה היא עלינו"
ראיון ראשון הזמנה חדשה לאר פי אופטיקל: חוזה של כ-3.7 מיליון ד'
אר פי אופטיקל: בעלי עניין מממשים בדיסקאונט של 25%
אר פי אופטיקל עם התקשרות בהיקף פוטנציאלי של עד 21.5 מיליון דולר
אר פי אופטיקל: צבר הזמנות של 105 מיליון דולר - 88% כיסוי ליעד המכירות ל-2026
דוחות דוחות טובים לאר פי אופטיקל - רווח של 3.4 מיליון דולר במחצית
IPO
האם המניה הביטחונית הזו מעניינת?החברה הביטחונית שהתחילה ברגל שמאל - RG אופטיקל רוצה להיכנס לבורסה בדיוק כשהחלו נפילות במניות הביטחוניות; מה השווי הצפוי שלה ומה מכפיל הרווח?