לאחר עליות חדות בחודשים האחרונים, מניות השבבים סופגות מכה היום ברחבי העולם עם התרסקות של ענקיות כמו סמסונג ומיקרון. במקביל סקטור האנרגיה האמריקאי, למרות
המתיחות במפרץ הפרסי והזינוק בתזרים המזומנים, עדיין מתומחר בשווי סביר
המדדים בוול סטריט יורדים ואירופה מדשדשת. בת"א. בזק שברה עוד שיא. טבע השלימה 10 ימים חיוביים. הקידוח היבש בשמן השאיר את המשקיעים בהלם. מדד הנפט גז צלל 5.61%