טופ אימג' פתחה בעלייה של 2.8% לאחר שזינקה מעל %16 במסחר המקדים. מחירי הנפט נסחרים בירידה קלה ועוד לא החליטו על כיוון ברור על רקע דיווחים על השבתת מתקני הנפט בעיראק. אלדין פתחה בעלייה של 1.3%
זאת לפי הודעה של חברת ההשוואות AppsLabs שערכה סידרת בדיקות השוואתיות על שתי המוצרים. אלדין שהספיקה לרדת מעל 15% בחודש האחרון רק חיכתה לזריקת עידוד כגון זו
על ההסכם חתמו הוט סיסקו ישראל ונטקום. תשתית "טריפל פליי" הינה הראשונה בישראל ולעות הפרוייקט נאמד בכ-26 מיליון שקל. הציוד שיותקן בהוט כולל 35 נתבים מסוג UBR ו-20 נתבים מסוג GSR
ושערו היציג נקבע על 4.502 השקל, גם האירו התחזק היום בשיעור של 0.92% ושערו היציג נקבע בגובה של 5.5014 שקל. מהבינ"ל נמסר, כי הדולר התחזק בגלל קניות של לקוחות במגזר העסקי המקומי
ביחס לרבעון המקביל בשנה שעברה. ברבעון הראשון של שנת 2005 דיווחה החברה על הפסד נקי, ואילו ברבעון הנוכחי הצליחה לעבור לרווח נקי. עם כל הטוב בדו"חות הללו על טופ אימג' עדיין להוכיח למשקיעים כי היא מסוגלת לייצר תזרים מזומנים יציב