כתוצאה מהיעדר נזילות, שנובע בעיקרו ממשבר האשראי. האנליסטים מ-CIBC מסבירים בסקירתם כי הענקית תאלץ לגייס כ-30 מיליארד דולר על ידי מכירת נכסים, לצורך מימון הפעילות השוטפת
במסגרת האסטרטגיה למתג מחדש את הרשת, יעוצבו הסניפים מחדש בהשקעה של מאות אלפי שקלים ויעלה קמפיין בהיקף של כ-700 אלף שקל באמצעות משרד הפרסום ירקוני בן נתן
120 מקבלי החלטות בכירים הצפינו ביום ד' האחרון ליערות הכרמל, לפתיחתו החגיגית של הכנס הרביעי ברציפות, שנערך בחסות משותפת של CA, הפקולטה לניהול של אוניברסיטת ת"א ול.ה.ב