בכיר במשרד הביטחון נעצר בחשד להוצאה במרמה של עשרות מיליוני שקלים

על פי החשד הבכיר שיתף פעולה עם קבלני תשתית שעבדו עבור צה"ל ומשרד הביטחון שהוציאו דרישה לתשלום על עבודות שלא ביצעו והסתירו את היקפי העבודות שכן בוצעו

כיר במשרד הביטחון נעצר הבוקר (שני) בחשד להוצאה במרמה של עשרות מיליוני שקלים ממשרד הביטחון וצה"ל. בנוסף, עיכבו חוקרי היחידה ארצית למאבק בפשיעה כלכלית לחקירה שלושה קבלנים המבצעים עבודות תשתית בצה"ל ובמשרד הביטחון.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    השמועה אומרת שככה תשובה עשה את עושרו ההתחלתי.... (ל"ת)
    ממי 11/06/2018 12:20
    הגב לתגובה זו
דלתא איירליינס
צילום: דלתא איירליינס

השמיים נפתחים: דלתא חוזרת לישראל יחד עם עוד גל של חברות זרות - כל הפרטים

החברה האמריקאית מצטרפת לגל של חברות זרות שבחרו לשוב לפעול בקו לתל אביב; במקביל, גם ענקיות אירופיות ולואו-קוסט חוזרות לשוק הישראלי - תתכוננו לשלם הרבה פחות על הטיסה הבאה שלכם

מנדי הניג |

אחרי חודשים ארוכים שהחברות הישראליות כמעט ושלטו בשמיים, היום אנחנו מקבלים גל של הודעות מחברות תעופה כי הן מחדשות את הקווים לישראל. דלתא איירליינס האמריקאית הודיעה על חידוש הטיסות בקו ניו יורק–תל אביב, עם הפעלה יומית רציפה באמצעות מטוסי איירבוס A330-900neo. המטוסים של דלתא יציעו ארבע מחלקות: מחלקת עסקים Delta One עם מושבים שטוחים ודלת פרטית, מחלקת Premium Select למושבים מרווחים יותר, מחלקת Comfort Plus עם תוספת מקום לרגליים, ומחלקת תיירים רגילה. מבין כולם החזרה של דלתא הכי מפתיעה כי היא הייתה מהראשונות לבטל את הקווים עם תחילת המתיחות וגם דחתה את החזרה למאי ואחר כך גם לסוף הקיץ.

עם פתיחת הקו, דלתא מצטרפת לשורת חברות אמריקאיות שכבר שבו לפעול בישראל: יונייטד חזרה ביולי עם שתי טיסות יומיות בקו ניוארק-תל אביב, ואמריקן איירליינס חזרה לפעילות סדירה במתכונת מצומצמת. גם אייר קנדה, שעיכבה את חזרתה, הודיעה על הפעלה מחודשת של הקו מטורונטו החל מה-9 באוקטובר. במקביל, ארקיע מרחיבה את פעילותה בקו ניו יורק–תל אביב עם ארבע עד חמש טיסות שבועיות, לאחר שהשיקה אותו בפברואר.

אבל לא רק צפון אמריקה חוזרת גם אירופה, אסיה והמפרץ מחדשים טיסות. אייר פראנס כבר מפעילה טיסה יומית מפריז, בריטיש איירווייס חזרה בקו מהית'רו, ו-KLM ההולנדית תחזור לפעילות סדירה בסוף ספטמבר, עם עצירת ביניים בלרנקה כדי להימנע מלינת צוותים בישראל. גם לופטהנזה, אוסטריאן, בריסל איירליינס ולוט הפולנית שבו לפעול, ו-SWISS השווייצרית תצטרף ב-25 בספטמבר. אג'יאן היוונית, אייר אירופה הספרדית ונאוס האיטלקית כבר חזרו, ובולגריה אייר חזרה לפעול בסוף יולי.

חברות רבות מהבלקן, הקווקז ואסיה המרכזית גם הן על הקו: טארום ופליי וואן הרומניות, ג’ורג’יאן איירליינס, אזרבייג'ן איירליינס, אוזבקיסטן איירליינס, אייר סמרקנד, צנטרום אייר ורד ווינגס הרוסית כולן חזרו או חוזרות לפעילות במהלך יולי-אוגוסט. גם TUS Airways הקפריסאית, Blue Bird היוונית, סייפרוס איירווייז והיי סקיי ממולדובה, חידשו את הקווים כבר בסוף יוני.

מהמפרץ הפרסי, פליי דובאי ואיתיחאד היו מהראשונות לשוב שתיהן חזרו לפעול בסוף יוני. גם אתיופיאן איירליינס ואייר סיישל מאפריקה כבר באוויר. מהכיוון המזרחי, היינאן הסינית מפעילה טיסות לשנגחאי ושנזן, ואייר באלטיק תחזור לפעילות סדירה ב־4 בספטמבר.

פרסם ביטחון ישראל (דוברות משרד הביטחון)פרסם ביטחון ישראל (דוברות משרד הביטחון)

תעשייה אווירית, רפאל, אלביט מערכות - מי קיבלה יותר פרסים?

פרסם ביטחון ישראל הוענק לשישה פרויקטים-מהלכים, לרבות ביצוע ומימוש היכולות לחיסולו של נסראללה; מהם הפרויקטים ומי החברה שזכתה להכי הרבה פרסים?

מנדי הניג |

פרס ביטחון ישראל הוענק בבית הנשיא במעמד נשיא המדינה, שר הביטחון, הרמטכ"ל ומנכ"ל משרד הביטחון, לצוותים של משרד הביטחון, צה"ל, המוסד, השב"כ והתעשיות הביטחוניות על פרויקטים טכנולוגיים פורצי דרך שהשפיעו באופן משמעותי על הלחימה במלחמת ׳חרבות ברזל׳.

 

בין הפרויקטים הזוכים: נגמ"ש האיתן, יכולות ייחודיות שהובילו לחיסולו של נסראללה, מטוסי המשימה "שביט", "עיטם" ו"אורון".

נגמ"ש האיתן: הפרס הוענק למנהלת המרכבה והרק"מ (מנת''ק) ולמנהל הרכש הביטחוני (מנה"ר) במשרד הביטחון, למחלקת אמל"ח ולבית הספר לניוד מבצעי בזרוע היבשה, לחיל הרפואה באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה ולחטיבת הנח"ל, על פיתוח ויצור "האיתן", רק"ם גלגלי 8X8 מותאם מבצעית לצרכי לוחמי החי"ר ומאפשר הפעלה במתארי לחימה רוויי איומים באופן שלא היה עד כה. נגמ"ש "האיתן" ביצע את טבילת האש הראשונה שלו בהצלחה במהלך מלחמת 'חרבות ברזל', לקח חלק משמעותי בתמרון היבשתי, אפשר את הצלתם של מאות לוחמים פצועים והשתתף בחילוצם של חטופים מעזה. "האיתן" מפיתוח משרד הביטחון משלב טכנולוגיה מתקדמת ופורצת דרך והוא תוצאה של עבודה ושיתוף פעולה ארוך שנים בפיתוח, ייצור והטמעה של משרד הביטחון, צה"ל והתעשיות הביטחוניות.