TV

הפרופ' אמיר חצרוני נזרק בשידור חי מהאולפן בערוץ 2 אחרי דברים מזעזעים שאמר לאמירה בוזגלו - צפו בקטע

בין היתר - "שום דבר לא היה קורה אם הורייך היו נשארים להירקב במרוקו". המראיין יואב לימור לא נשאר חייב
מערכת Bizportal | (244)
נושאים בכתבה ערוץ 2

פרופ' אמיר חצרוני ממשיך לעורר סערות, הפעם בהקשר עדתי. חצרוני התארח בתכנית הבוקר של ערוץ 2 אחרי שפחות או יותר האשים בפייסבוק שלו את המזרחיים בתוצאות הבחירות ("השמאל משלם את מחיר הציונות"). בין היתר, חצרוני אמר לאמירה בוזגלו שלקחה חלק בדיון כי "שום דבר לא היה קורה אם ההורים שלך היו נשארים להירקב במרוקו".  זה נגמר בכך שהפרופסור נתבקש להתנצל או לצאת מהאולפן. הנה הקטע:

 

לתגובה שהוציאה ח"כ מירי רגב לדברים הקשים של פרופ' חצרוני - לחץ כאן

וזו לא הפעם הראשונה שפרופ' חצרוני מעורר סערה, לפני מספר חודשים בשיאה של 'מחאת ברלין' כתב חצרוני טור קשה לעיקול על התופעה - הנה הקטע והתגובות הקשות שקיבל

תגובות לכתבה(244):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 193.
    גרבצל 26/03/2015 23:45
    הגב לתגובה זו
    הוא פשוט אובר-טרול שאוהב להרגיז את כולם, רק בשביל למשוך תשומת לב. הפעם הוא מציג את עצמו בתור שמאל, אבל רק לפני כמה שנים הוא קרא לעצמו "ימני מובהק". מעניין לאן הוא מתכוון לנסוע, אחרי שרק לפני כמה שנים כתב על ארה"ב ש"כף רגלו לא תדרוך שם שנית".
  • 192.
    חני 26/03/2015 11:41
    הגב לתגובה זו
    לא להאמין עד כמה שידע וחכמת חיים "לא הולכים ביחד". עצוב שפרופסור מתנהג באופן כל כך טפש ו"נופל" לידיים של אנשים כה רבים. שכל לא קונים-או יש או אין. חבל מאד חצרוני.
  • 191.
    אוניל 24/03/2015 04:43
    הגב לתגובה זו
    תקשורת רדודה וחולה כשמלאני בושה שהתקשורת הזאת שופר לשמאל.
  • 190.
    להב 24/03/2015 00:10
    הגב לתגובה זו
    עצוב שבשנתה ה 67 של מדינת ישראל המדינה על ציבור רחב מאזרחיה נתפסים בחולשתם לפלגנות, למדון, לשנאה ולשנאת חינם. הפלגנות הזו יותר גרועה מכל האויבים שלנו גם יחד. מתבייש ועצוב. אבל יש לנו רק ארץ אחת וזו ישראל - פנינת המזרח התיכון. אנא אל תהרסו מה שבנו אבותנו. סוריה זה לא מודל לחיקוי. בואו נתגבר על הייצרים הפלגאניים ונמשיך לקדם את ארץ אבותינו.
  • 189.
    זה פרחח שקנה תעודות במכולת ולא פרופסור תבדקו טוב טוב את (ל"ת)
    נחום המדען 23/03/2015 15:29
    הגב לתגובה זו
  • 188.
    סער 23/03/2015 13:29
    הגב לתגובה זו
    לא ניתן שאנשים יביאו לעולם ילדים כמו בבנגלה דש אבל לקבל פה חיים כמו בסקנדינביה. בזה הוא צודק בראיון עם אמירה הוא קשקש שטויות
  • 187.
    טל 23/03/2015 13:19
    הגב לתגובה זו
    גרבוז הוא שמאלן רציונלי שסולד מתרבות פגנית - אבל לא גזען כלפי מזרחיות בצורה סיסטמית וזה בחור הזוי, מופרע, מוקצה - למוסד סגור
  • 186.
    ליצן חצרוני (ל"ת)
    שמאלן סהרורי 23/03/2015 13:12
    הגב לתגובה זו
  • 185.
    האיש צודק בגדול למרות שהצורה בה דבריו נאמרו מבחילה. (ל"ת)
    מרוקאי גאה 23/03/2015 09:58
    הגב לתגובה זו
  • 184.
    יצחק שר שלום 23/03/2015 09:32
    הגב לתגובה זו
    שאתה פרופסור , אינך רשאי לומר דברי הבל ורעות רוח ! אתה מעיז ומהין לדבר על יהודים טובים אשר בזכותם אתה חי , כי הערבים היו שוחטים אותך לולה צהל אשר בשורותיו אחוז גבוה של חיילים מזרחיים ועולי צפון אפריקה . אשר חרפו נפשם וחייהם , לביטחון המדינה . אינך אלא גוש טימטומת . וכדאי שתסתלק שתברח מהארץ שהארץ מקיאה אותך !
  • 183.
    אלי 23/03/2015 09:24
    הגב לתגובה זו
    זהו הפרצוף האמיתי של אנשי השמאל , מוסווה באג׳נדה חברתית
  • 182.
    איך ה0מול שונא המזרחים רוצה שלום עם הערבים ?????????? (ל"ת)
    מימי 23/03/2015 09:16
    הגב לתגובה זו
  • הוא לא שמאלן - אתה לא רואה את זה ? (ל"ת)
    סער 23/03/2015 13:29
    הגב לתגובה זו
  • 181.
    יגאל עמיר של השמאל הקיצוני (ל"ת)
    אור174 23/03/2015 08:24
    הגב לתגובה זו
  • 180.
    עדי 23/03/2015 08:09
    הגב לתגובה זו
    זה רק מראה שלא משנה כמה תארים יש לבן אדם, זה לא הופך אותו לבן אדם.
  • 179.
    הילה 23/03/2015 08:08
    הגב לתגובה זו
    אם רוצים מדינה מאוחדת צריך להעיף את כל החולי נפש האלה מהארץ
  • 178.
    השמאל גוש של מיותרים 23/03/2015 07:49
    הגב לתגובה זו
    יש לשקול את אזרחותו של "הפרופסור" וזו דעה לגיטימית, לא היה כזה נורא אם הוריו היו נהרגים בפיגוע גם זו דעה לגיטימית. מי שנותן לדבר כזה פרנסה אין לו זכות לנשום במדינת ישראל וזו גם דעה לגיטימית. ה"פרופסור" יעשה טוב לעולם אם ילך לפינה יכסה עצמו בעפר ויפסיק לנשום זו גם דעה לגיטימית. ולסיום יש לבדוק כמה הזוי הגוף שנותן לבהמה כזו תואר ראשון ובטח ובטח "פרופסור" וגם זו דעה לגיטימית.
  • 177.
    יחזקאל 23/03/2015 03:57
    הגב לתגובה זו
    העם שלנו אוהב מנהיגים עם פה גדול וותקיף, ומשום כך רוב העם רוצה להיות כמוהם, ומה שיוצא זה שרוב העם נעשה עם פה מסריח והדיבור נעשה מגעיל
  • 176.
    מאיר 23/03/2015 00:05
    הגב לתגובה זו
    חברים יקרים לאחרונה אנו שומעים אנשים מאד מוזרים והזויים כמו איזה טיפש שקוראים לו גרבוז שהילדה שלי יודעת לצייר יותר טוב ממנו ואחד כמו חצרוני שרק אלוהים יודע בכמה הוא קנה את התואר פרופסור שלו ומעוד אידיוט בשם יונתן גפן שמהכבש השישה עשר לפני מאתיים שנה לא עשה דבר חוץ מלשתות ויסקי ולעשן גראס כל היום ...שמדברים בגנות עדות המזרח ואו מזלזלים במשפחות השכולות ובחיילים שנפלו להגן על זבלים כמוהם!! אז לגבי עדות המזרח מה אני אמור להגיד לבנות שלי שיש להם אבא מזרחי ואמא אשכנזיהjQuery20306715111210942268_1427061715244 שהם רבע עירקי רבע סורי רבע רומני ורבע פולני!! איך אני אמור להסביר להם את מה שמטומטם ואפס כמו חצורני כתב שעדיף שהאשכנזים היו ממלאים את הארץ הזו והמזרחיים הפרימיטיבים לדבריו היו נשארים בארצות שלהם ולא עולים לארץ ישראל..או את דבריו של גרבוז החמור גרם שהמזרחיים הם מנשקי מזוזות!? או את דבריו של המעשן גראס מר גפן שאמר שלא נבכה אם יהרגו לנו חיילים כי בחרנו ביבי לדבריו... אז ככה... הבנות שלי הם חצי מזרחיות וחצי אשכנזיות ויש להם שתי סבתות מקסימות ושני סבים מקסימים...את הסבא השני (הסבא המזרחי ) הן לא מכירות כי הוא נפטר ע
  • 175.
    עופר 22/03/2015 23:26
    הגב לתגובה זו
    הליצן הזה חצרוני מבטא את השמאל הישראלי: מאוהב בעצמו, גזען, לא נותן לשני לפתוח את הפה, העובדות לא מעניינות אותו, נפוח מחשיבות עצמית ובעיקר טיפש.
  • דדה 23/03/2015 00:59
    הגב לתגובה זו
    דממה ....יש משהו שר עבריין מורשע
  • 174.
    רק גרסה אחרת של גרבוז וגפן (ל"ת)
    משוררת 22/03/2015 23:20
    הגב לתגובה זו
  • 173.
    שמשון 22/03/2015 22:49
    הגב לתגובה זו
    מגדלי הפשייזם והגזענות עומדים זקופים וזחוחים אל מול דמוקרטיה אצילית ולא ימנית ואין קול ואין עונה לאבולה הדוגרת בתוככי המשוגע והשפל חצרוני מי היא האמא שמתוכה יצאה הפשיסט הגזען חצרוני להחרים כל מגע ולימוד עים השפל המטונף חצרוני עד שיעזוב את המדינה
  • 172.
    חולה בנפשו, למה ממשיכים לתת לו במה? (ל"ת)
    ס 22/03/2015 22:45
    הגב לתגובה זו
  • 171.
    אמר את האמת !!! סוף סוף מישהו עם ביצים ! (ל"ת)
    מדינה עלובה שכזאת 22/03/2015 22:36
    הגב לתגובה זו
  • מקומך לא איתנו במדינה, לך לעזזל. (ל"ת)
    טיפש 23/03/2015 07:30
    הגב לתגובה זו
  • 170.
    אידיוטים!!! זה לא רק נגד עדות המזרח !!!! הקשיבו היטב (ל"ת)
    משה חזקיה - ביזון 22/03/2015 21:53
    הגב לתגובה זו
  • 169.
    מסכן!!! הוא פשוט חולה נפש (ל"ת)
    לימור 22/03/2015 21:45
    הגב לתגובה זו
  • 168.
    אורי 22/03/2015 21:40
    הגב לתגובה זו
    תבדוק אם יש לך חצוצרות טיפול לי לידיים מזיייןןן את אמא שלך יבנבולה
  • 167.
    אנחנו לא מוכרחים לסבול אותו ! (ל"ת)
    צדק 22/03/2015 21:22
    הגב לתגובה זו
  • 166.
    חצרוני אתה המיץ של הזבל. סמרטוט רצפה. (ל"ת)
    אבי 22/03/2015 19:44
    הגב לתגובה זו
  • 165.
    בוזגלו התחילה עם אמירות מיותרות כשקראה לו נאצי ופאשיסט! (ל"ת)
    חצופה לא פחות 22/03/2015 19:32
    הגב לתגובה זו
  • 164.
    חיים לוי 22/03/2015 19:25
    הגב לתגובה זו
    ההורים שלנו עלו לארץ מתוך ציונות אמתית ולא בגלל נרדפות.
  • 163.
    יורם 22/03/2015 19:25
    הגב לתגובה זו
    תגיד מר חצרוני מי נתן לך תואר פרופסור יה חתיכת אידיוט
  • 162.
    אשר 22/03/2015 19:03
    הגב לתגובה זו
    חתיכת שמאלני מגעיל זה הפרצוף שלכם הגעתם לפה ביגלל השואה יה זבל
  • 161.
    מנחם 22/03/2015 19:01
    הגב לתגובה זו
    עליבות נפש, בושה למדינה שאלו מוריה ומרציה. "מחריביך ומהרסיך ממך יצאו", יש לנו אויבים ואנטישימים מתוכנו.
  • 160.
    ציוני אבל שפוי 22/03/2015 18:45
    הגב לתגובה זו
    כטלכם מחרטטים ומצקצקים אבל כולכם גזעניים לפחות כמו חצרוני... מי מכם קם וצעק שהשסניקים והמרוקאים התעללו בעולים מרוסיה וקראו להם זונות וגויים וכאלה...?! מי מכם קם וצעק שכל ספרדי קטין צועק לאשכנזים "חבל שהיטלר לא גמר אתכם" ?! מי מכם גם וצועק כשכותבים כאן שכל השמאל בוגדים ושונאי ישראל ומפרסמים כתובות של אנשים כדי שיוכלו להגיע אליהם (יהונתן גפן לאחרונה) ?! כולכם קקות קטנות שיודעים רק לצקצק אבל כשבא מישהו אמיץ כמו חצרוני ושם לכם מראה מול העניים אין לכם אומץ להביט בה ולראות את הפרצוף האמיתי והחשוך שלכם! כולכם גזענים קטנים ומכוערים ואל תזיינו את המוח אם המילים היפות שלכם... חצרוני צודק בכל מילה! המרקואים והספרדים באו לכאן, הביאו איתם תרבות ערבית, גזענות וערסיות וגם השתלטו על המדינה שהוקמה על ידי האשכנזים בתחילת המאה ה-20 ! חבל בכלל שהיינו מטומטמים והבאנו אתכם לכאן! כולכם ערבים שהולכים לבית כנסת - זה כל ההבדל.
  • ערן 23/03/2015 13:24
    הגב לתגובה זו
    בוא תרגע קודם כל, נראה לי שהשד המרוקאי דבק גם בך. אני מסכים איתך שהרבה מעדות המזרח תקועים כאן בעצמם, נכשלים והביאו עוני ותרבות של התפתחה, אבל מאידך יש הרבה אנשים כמוני שלא נתנו למוצא לשים להם מכשול אישי בחיים, להתקדם ולהשתלב בחברה. המתכון הוא אינטגרציה נכונה, ואני בטוח שנרוויח עוד כמה מזרחים שפויים והנה כמה לתזכורת: אריה אליאס, יוסי בנאי , משה איבגי, ששון גבאי, רן כהן (ממרצ) , שייקה אופיר , שייקה לוי , כרמלה מנשה וקצרה היריעה מלהמשיך. הממשלה צריכה להשקיע דחוף בחינוך אינטגרטיבי, הפסקת השנאה , תרבות והצגות ולפתוח אותם אל העולם הרחב.
  • 159.
    אמירה התחילה לדבר לא יפה הוא ענה . זאת האמת (ל"ת)
    הקשבתי לראיון 22/03/2015 18:43
    הגב לתגובה זו
  • מה היא אמרה לא יפה בדיוק ? (ל"ת)
    ערן 23/03/2015 13:25
    הגב לתגובה זו
  • 158.
    יודעים מה? הוא צודק. צריך לברור את מי מעלים לכאן. (ל"ת)
    יהודי ראציונלי 22/03/2015 18:37
    הגב לתגובה זו
  • אייל 23/03/2015 13:26
    הגב לתגובה זו
    חוק השבות הוא סלקטיבי ? רק מי שיש לו כסף או קצת השכלה ראוי לבוא לכאן? פתרון ריאלי היה אם היו לעם היהודי שתי מדינות והיה אפשר לבחור. צריך שסל הקליטה לא יכלול רק לימוד עברית, אלא לדאוג לשילוב מהיר ושוטף בחברה לא כמו שקרה עם העליה מרוסיה ומבצע שלמה
  • 157.
    בגלל הזויים כמוהו השמאל לא זוכה בבחירות (ל"ת)
    דודו 22/03/2015 18:31
    הגב לתגובה זו
  • 156.
    גולן 22/03/2015 17:56
    הגב לתגובה זו
    זה אחד הזבלים היהירים והמגעילים ביותר.סוף סוף נפל בפח של עצמו ואני מקווה שאף אחד לא ייתן לו פרנסה באקדמיה ומחוצה לה.מדאיג מאד המצב במדינה שנאה תהומית בין אנשים מובילה לחורבן הבית.
  • 155.
    רק בשמאל יש חכמים!!!! (ל"ת)
    צודק,השמאל צריך לנצח 22/03/2015 17:40
    הגב לתגובה זו
  • הוא לא שמאלן , אתה לא מבין את זה (ל"ת)
    שני 23/03/2015 13:26
    הגב לתגובה זו
  • 154.
    חלאת המין האנושי (ל"ת)
    malaachi 22/03/2015 17:27
    הגב לתגובה זו
  • 153.
    מי 22/03/2015 17:06
    הגב לתגובה זו
    תואר כזה או אחר אינו מייצג דיעה של אדם . אז במטוטא אל תזמנו לראיון ואל תסלקו ם זה הזוי .
  • 152.
    דב בירן 22/03/2015 17:06
    הגב לתגובה זו
    קראתי ושמעתי את הפוסט האיום שלך אתה לא שמאל אתה פרובוקטור ויש לך הרבה מה ללמוד על הזועות שהעם הזה עבר, גם אני רציתי שינוי. אבל זו מדינתי ואין לנו ארץ אחרת.
  • 151.
    טור קשה לעיקול???? (ל"ת)
    עברית 22/03/2015 16:43
    הגב לתגובה זו
  • 150.
    מיקי 22/03/2015 16:34
    הגב לתגובה זו
    נראה לי שהתבלבלו. הפרופסורה מגיעה חד משמעית לאמירה !!! פרופסור דמיקולופשוט שמה אותו בכיס הקטןאיכס
  • 149.
    אמנון 22/03/2015 16:30
    הגב לתגובה זו
    יש כאלה מסתפקים במרוקאים שיכינו מפלטהויש כאלה שיסתפקו בערבים שיכינו חומוסויש כאלה שיסתפקו בסודנים לעבודות בית ועבדיםכמה כאלה יש? מי הם?זה שמאל?בן זונה מניאק מי שמשלם לפרופסורים האלה כמו גם שטרנהל ולא משלם משכורת לחיילי צה"ל.
  • 148.
    מיכל 22/03/2015 16:14
    הגב לתגובה זו
    אני בת לניצולי שואה..נשואה לבן ליוצאי מרוקו ואני מאושרת אין מילים בפי להביע את שאט הנפש והגועל שחשתי מהאידיוט הזה שמתהדר בתואר פרופסור אבל אפס מוחלט באנושיות.....חבל שלא הוצא בכוח מהאולפן עם אות קיין על המצח...אני יורקת עליך וקוראת לזרוק אותו בכלל מהארץ
  • נועם 23/03/2015 13:27
    הגב לתגובה זו
    יש הומואים לא מגעילים ויש כן - ודרך אגב הוא לא הומו.
  • 147.
    נדפק לו המח 22/03/2015 16:11
    הגב לתגובה זו
    מי סופר מיץ של אשפה ?!
  • 146.
    ומדוע ציפי ליבני לא ניזרקה מאולפן גב האומה? (ל"ת)
    אפי 22/03/2015 16:05
    הגב לתגובה זו
  • 145.
    מקווה מאד שיזרקו אותו גם מכל האקדמיה- פרופסור פחחחחחחחח (ל"ת)
    אריק 22/03/2015 15:59
    הגב לתגובה זו
  • 144.
    הוא נראה בחורה ויש לו קול של בחורה. חמוד. (ל"ת)
    גולי 22/03/2015 15:53
    הגב לתגובה זו
  • 143.
    מרוקאי גאא 22/03/2015 15:52
    הגב לתגובה זו
    אני מציע לך להסתפר ולדחוף את השערות לתחת זה יעזור לך לסתום את הפה.
  • 142.
    פשוט חלאת המין האנושי (ל"ת)
    אין 22/03/2015 15:44
    הגב לתגובה זו
  • 141.
    חיים 22/03/2015 15:22
    הגב לתגובה זו
    שילך להסתפר אולי יתרענן לו השכל ולא ינבל את פיו המלוכלך.... גזען, מגעיל...
  • 140.
    למה נותנים בכלל מיקרופון ובמה לחלאה הזאת?? (ל"ת)
    רוקי 22/03/2015 15:22
    הגב לתגובה זו
  • 139.
    הוא סתם תופס כותרות. (ל"ת)
    בא 22/03/2015 15:16
    הגב לתגובה זו
  • 138.
    בא 22/03/2015 15:15
    הגב לתגובה זו
    שונה משרה ,מה שאני חושב עליה כבר כתבתי בעבר .
  • 137.
    אוח כמה שאתה חשוך, ובעיקר אידיוט (ל"ת)
    מרוקאי גאה מצביע מרצ 22/03/2015 15:11
    הגב לתגובה זו
  • 136.
    שלמה מעוז פוטר בשיחת טלפון !!! (ל"ת)
    HAKY1 22/03/2015 15:05
    הגב לתגובה זו
  • שלמה מעוז צדק 22/03/2015 18:03
    הגב לתגובה זו
    פיטרו את שלמה זה צדקנות בלבד. כל הכבוד לשלמה מעוז חכם עירקי ששם בכיס הקטן את כל הגנבים מבנק לאומי
  • 135.
    בא 22/03/2015 15:02
    הגב לתגובה זו
    עצמו ,במרוקו היה חינוך צרפתי ,וכול יהודי שסיים אוניברסיטה ניכנס אוטומטיתלעבוד במשרד ממשלתי ,כול הפקידות הממשלתית היתה יהודית .
  • 134.
    ליאור פראגין 22/03/2015 15:02
    הגב לתגובה זו
    לבקש מוח
  • 133.
    רחל 22/03/2015 15:00
    הגב לתגובה זו
    אתה חלאת אדם אתה שונא כל יהדות ערב הגזענות תהרוג אותך לתשומת ליבך הערבים הישראלים לא טיפשים והשנאה שלך מכובנת גם אליהם אתה פשוט פוחד לאומר זאות בכל רם אתה מעדיף סודאנים כמובן בתוך עבדים הגיע זמן חצרוני שתפנים שאתה שפל מסכן גמד מתוסבך מתוסכל לא אתפלא אם באחד הימים אשמע שדווקה ערבי חיסל אותך או עדיף שהקדוש ברוך הוא יעניש אותך בחומרה אתה וכל מי שחושב ומרגיש כמוך כלפי כל היהודים ממדינות ערב אתה לא פרופסור אתה אפס בריבוע
  • 132.
    talg007 22/03/2015 14:56
    הגב לתגובה זו
    אמיר חצרוני הזוי וטועה ונגרר מהר לפרובוקציות. אמירה בוזגלו לא דברה יותר טוב. היא גם מתנשאת ופרובקטיבית, אבל ידעה להסוות זאת קצת טוב יותר. לא זה ולא זו שווים התייחסות.
  • 131.
    יצחק 22/03/2015 14:55
    הגב לתגובה זו
    הרי הערוץ יודע שמדובר בפרובוקטור ומביא את האיש הזה כמייצג מישהו או משהו!!! האיש אינו מייצג יותר מקומץ אם בכלל אז למה מביאים אותו?? בשביל רייטינג כמובן. אבל על הדרך גם יוצרים רושם כאילו הוא מייצג קבוצה גדולה (אולי את כל מי שאינו בימין) ובכך עושים רצח אופי לכל מי שבמקרה אינו מזרחי או ימני או שניהם. מעשה הערוץ הוא חרפה ששניה רק לדברי השרץ חצרוני
  • 130.
    ארז 22/03/2015 14:55
    הגב לתגובה זו
    הוא אפס שמתפרנס מפרובוקציות
  • 129.
    ילד מפגר. (ל"ת)
    סתם אחד 22/03/2015 14:49
    הגב לתגובה זו
  • 128.
    שרה 22/03/2015 14:48
    הגב לתגובה זו
    בושה וחוצפה להשוות יהודי להיטלר
  • ללא 22/03/2015 21:56
    הגב לתגובה זו
    מה ההבדל ביניהם? היטלר רצח והוא חושב שמוטב שהוריה היו נרקבים לאיטם במרוקו. זו מיתה יותר טובה? ואגב,. אני לא מגיב כי אני מרוקאי. אשכנזי טהור.
  • בושה שככל שהיא נכונה יותר כואבת עוד הרבה יותר (ל"ת)
    ג'ון לנון 22/03/2015 17:18
    הגב לתגובה זו
  • 127.
    חנן 22/03/2015 14:31
    הגב לתגובה זו
    בזמנו (הקיבוצניקים )העיר את השד העדתי והגזעני רק כדי לנצח .
  • חנן ,אתה מבין כול כך מעט ,תפתח את העיניים . (ל"ת)
    בא 22/03/2015 15:20
    הגב לתגובה זו
  • כל הכבוד לבוזגלו ולמראיין לימור.אוי לנו שככה נתבזינו. (ל"ת)
    חיים 22/03/2015 15:15
    הגב לתגובה זו
  • בא 22/03/2015 15:03
    הגב לתגובה זו
    הם שפוטים של אויבי ישראל ,דמוקרטים אמריקאים .
  • 126.
    הלשלשת הזו חיה מפרובוקציה כזו,לא לתת לו במה . (ל"ת)
    דן 22/03/2015 14:25
    הגב לתגובה זו
  • 125.
    הציוני 22/03/2015 14:24
    הגב לתגובה זו
    האספסוף הימני מסוכן למדינה!!
  • עוד אחד שחושב שהוא אדם.. (ל"ת)
    לימור 22/03/2015 21:43
    הגב לתגובה זו
  • עוד דפוק (ל"ת)
    צבי 22/03/2015 17:42
    הגב לתגובה זו
  • 124.
    זה השמאל היום,עוד 50 שנה לא תראו שלטון.זבל. (ל"ת)
    Ron 22/03/2015 14:22
    הגב לתגובה זו
  • 123.
    איזה בידור על הבוקר (ל"ת)
    חצרוני 22/03/2015 14:19
    הגב לתגובה זו
  • 122.
    מה אתם רוצים ממנו 22/03/2015 14:19
    הגב לתגובה זו
    הוא לא היחיד שחושב כך
  • 121.
    אומלל ביותר החצרוני הזה (ל"ת)
    shachar.hadad 22/03/2015 14:13
    הגב לתגובה זו
  • 120.
    שופט קו 22/03/2015 14:05
    הגב לתגובה זו
    היא הוציאה אותו מכליו כשאמרה לו פשיסט וכל מיני מילים כאלה. זה לא מצדיק את מה שהוא אמר והוא אמר דברים מטופשים, אבל צריך להבין למה הוא התעצבן.
  • ימני שפוי 23/03/2015 19:20
    הגב לתגובה זו
    "מי התחיל"?? מה זה כאן, גנון?? הספק בנאדם עם התבטאויותיו האומללות המיט על עצמו חרפה. איני אוהב לומר זאת, אבל.. שילך מהארץ. אין זה איום. זה שווה קצת יותר שפיות במקום הזה. אגב, הירידה שלו מהארץ מוכיחה לכולנו כמה "ציונות" טבועה בעצמיו.
  • 119.
    kuzari 22/03/2015 14:04
    הגב לתגובה זו
    פרופסור אמיר חצרוני פרופסור אמיר חצרוני - אתה בחור יפה - יש לך יופי אירופאי - ויכול להיות שאתה כוזרי - או באמת אירופאי גאה - אבל האם אתה בטוח שאתה יהודי? האם בדקת את ההיסטוריה המשפחתית שלך ? לפי הפרצוף בתמונה - אתה לא דומה לאף אחד מאבותינו - אתה גם לא דומה לאף אחד מנביאינו - פסק דין - אתה לפחות חצי גוי חצי יהודי בספק
  • 118.
    אבי 22/03/2015 14:04
    הגב לתגובה זו
    מה אתה מחכה? תוקיע את המנוול הזה.
  • 117.
    אבי 22/03/2015 14:02
    הגב לתגובה זו
    מה אתה מחכה? תוקיע את המנוול הזה.
  • 116.
    יואב לימור כל הכבוד יישר כוח (ל"ת)
    שמעון 22/03/2015 14:01
    הגב לתגובה זו
  • 115.
    יוסי 22/03/2015 14:00
    הגב לתגובה זו
    יהדות היא גם לאום, לא רק דת. היא לאום במובן של מוצא משותף (פחות או יותר), שפת דיבור, נרטיב היסטורי משותף, וגם דת, שהיא תרבותו גם של מי שלא מאמין בקיומו של אל. הציונות היא לא רק בגלל "רדיפות", היא בגלל שהמדינה של הלאום היהודי שאנחנו צאצאיו נכבשה על ידי קולוניאליסטים מאירופה לפני כ-2000 שנה. חוק השבות משמעו שחרור מקולוניאליזם, לא קשור בכלל לאמונה דתית, לערבים, לימין ושמאל.
  • 114.
    מגיב 93 מי אתה בכלל..מקומך לא במדינה שלנו..חינוך חינוך. (ל"ת)
    חיים 22/03/2015 13:53
    הגב לתגובה זו
  • 113.
    תל אביב 22/03/2015 13:51
    הגב לתגובה זו
    חחחח הבן אדם נראה עם בעיות קשות פריקקקקק מה מתייחסים אליו לא אתפלא אם הוא על כדורים
  • 112.
    לימור היה צריך לחתוך הרבה קודם. קרקס בשידור. 2 במיטבו. (ל"ת)
    צביצ 22/03/2015 13:49
    הגב לתגובה זו
  • 111.
    אמנון 22/03/2015 13:48
    הגב לתגובה זו
    אם השופט בן זונה זה קומץ ואתה פרופסור איפה אני מקטלג אותך
  • 110.
    התקשורת השמאלנית נותנת במה לשמאל הנבזי (ל"ת)
    נימאסתם 22/03/2015 13:48
    הגב לתגובה זו
  • 109.
    רוב מוחלט של היהודים בחו"ל לא נרדפים ולא עולים לארץ (ל"ת)
    צביצ 22/03/2015 13:48
    הגב לתגובה זו
  • 108.
    חצרוני הצביע על מה שפקידי ש"ס עשו לרוסים ולאתיופים (ל"ת)
    צביצ 22/03/2015 13:47
    הגב לתגובה זו
  • 107.
    בוזגלו לא יודעת היסטוריה של 40 השנים האחרונות. (ל"ת)
    צביצ 22/03/2015 13:46
    הגב לתגובה זו
  • 106.
    הטלוויזיה מחפשת סנסציה של פרובוקטורים ואז מתייפפת. (ל"ת)
    צביצ 22/03/2015 13:44
    הגב לתגובה זו
  • 105.
    יהודי אמיתי 22/03/2015 13:42
    הגב לתגובה זו
    והם לא הפנימו מה זאת אהבת האדם אהבת המדינה והציונות...והם ממשכים עם המדיניות של היטלר גזענות ואנטישמיות לשנוא יהודים
  • 104.
    ירון 22/03/2015 13:42
    הגב לתגובה זו
    שהביא מרואיין אומלל שכזה לתכנית. אז מה אם הוא כתב פוסט בפייסבוק? בגלל זה צריך לתת לו גם במה להתבטא בערוצי הטלויזיה? מה, עדיין לא מובן שמדובר באדם מסכן הזקוק לעזרה? ממתי כזה אדם הוא בכלל בר פלוגתא למשהו?
  • אבי 22/03/2015 14:10
    הגב לתגובה זו
    הוא פרופסור.................... להוקיע.......................
  • 103.
    ביבי 22/03/2015 13:41
    הגב לתגובה זו
    בושה ...לאן לוקחים את העם שלנו....אחים אנחנו...אני מרוקאי וחצרוני אדיוט...אבל עדיין אחי.לכן אסור לפלג. אסור. צריך לאחד את עם ישראל איש איש ומוצאו.
  • ביבי 22/03/2015 14:13
    הגב לתגובה זו
    "אנחנו אירופאים אוכלים מעט לא כמוכם המרוקאים" ראש הממשלה בטח מתגלגל מצחוק איך בחרו אותו אלה שהוא צוחק עליהם. תקרא גם מה אומר רוני מאנה עליו יחסו למזרחים מי שטוען שאין אפליה הוא גם משקר וגם רומס . תמשיכו להצביע ביבי. אמן
  • 102.
    מורי 22/03/2015 13:37
    הגב לתגובה זו
    הם רוצים אותנו רחוקים מהם .מהעין .בפריפריה. שומרים על הגבול .והעיקר לא בקרבתם. והפתרון מאוד פשוט מי שיכול.שינטוש את הדרום והפירפריה ויגור בקרבם .במרכז הארץ כמה שקרוב אליהם .רק כך תהינו ממטעמי החיים של "הנאורים ".בריאות .חינוך .כלכלית. נגישות ותרבותית.רק כך הם מבינים .חבל לבזבז את החיים בדרום אין מה לחפש שם
  • יותר טוב 22/03/2015 14:10
    הגב לתגובה זו
    הישגיהם נטו . לא יהיו סטיגמות של מוצא.
  • ימני שפוי 23/03/2015 19:23
    להתחיל לצאת מהפא***ג בועה מטונפת שהשמאל חי בו, ולהתחיל להבין ש"פתיחות", "סובלנות" ו"אנטי גזענות" הם מושגים שכדאי לאמץ, חוץ מלזרות אותם כמו חול בעיני הימין, בצביעות אופיינית.
  • 101.
    ג'ון לנון 22/03/2015 13:37
    הגב לתגובה זו
    זוהי בדיוק צורת החשיבה ותרבות הדיבור שגרמה לעולם בשנות ה-30 של המאה ה-20 לחשוב שזה לגיטימי להתייחס ברצינות וכבוד לפרופסורים גרמנים כדוגמת חצרוני שטענו בזכות האידיאולוגיה הנצית כלפי חלק מאזרחי הרפובליקה הגרמנית
  • 100.
    זבל אנושי (ל"ת)
    עזרא 22/03/2015 13:35
    הגב לתגובה זו
  • 99.
    האיש הזה - אמבציל 22/03/2015 13:34
    הגב לתגובה זו
    עם קבלות! הרי ברור שיצור כזה יעורר פרובוקציות אז מדוע לתת לו במה! הטרמינולוגיה שלו היא טרמינולוגיה של השטירמר.
  • 98.
    דוד 22/03/2015 13:32
    הגב לתגובה זו
    אז בטוח חצרוני ושכמותם עם הדם הכחול טורקיז וורוד היו עפים מכאן באקזיט משמח!!!!!!!!!!!!
  • 97.
    ניצלנו בנס 22/03/2015 13:31
    הגב לתגובה זו
    ברור עכשיו למה שהשמאל לעולם לא ירכיב כאן ממשלה.
  • שרון 22/03/2015 14:04
    הגב לתגובה זו
    הוא לא שייך לכלום מלבד לעצמו...צריך תצומת לב או אישפוז דחוף
  • כל פעם שנורת רקטה מהרצועה החמאס "זה לא אנחנו" (ל"ת)
    כל השמאל חושב כך 22/03/2015 17:33
  • 96.
    אבי 22/03/2015 13:28
    הגב לתגובה זו
    אולי גם הם היו צריכים סלקציה כי חשבו אחרת. אולי לפי חצרוני צריך לשלול אזרחותלכ-56% מהעם. בושה לכולנו שצומח עץ כזה עקום. בכל משפחה זה יכול לקרות. להקיא........................
  • שרה 22/03/2015 15:38
    הגב לתגובה זו
    אנחנו אשכנזים תושבי מרכז הארץ משכילים ומצביעים ליכוד. אני בטוחה שיש הרבה מאד כמונו. כמו כן, אנו תורמים ולא בודקים למי התרומות שלנו מגיעות. תתביישו לכם!!!
  • 95.
    עבור אנשים כמוך חבל שהיטלר לא עבד שעות נוספות (ל"ת)
    מרציאנו 22/03/2015 13:27
    הגב לתגובה זו
  • מרציאנו, אתה גרוע כמו חצרוני. עלוב שכמוך. (ל"ת)
    ישראלי 22/03/2015 13:55
    הגב לתגובה זו
  • 94.
    למה נותנים לשרץ הזה במה????. (ל"ת)
    דליה 22/03/2015 13:27
    הגב לתגובה זו
  • הטלויזיה חייה מצעקות בשידור ואת מאלה שצופים בכיף (ל"ת)
    צביצ 22/03/2015 13:50
    הגב לתגובה זו
  • 93.
    למזרחים יש מנטליות של ערבים שהביאו מארץ מוצאם,כבוד למשל (ל"ת)
    דוד 22/03/2015 13:25
    הגב לתגובה זו
  • ישראלי 23/03/2015 08:16
    הגב לתגובה זו
    הפתרון הסופי בגרמניה וזה מה שהם עושים גם בארץ
  • עדיף כבוד מאשר זונה עם חצאית (ל"ת)
    עלוב וקטן 22/03/2015 13:34
    הגב לתגובה זו
  • 92.
    מקס הזועם!!!!!!!!!!! 22/03/2015 13:23
    הגב לתגובה זו
    חצרוני המגעיל.כל יום שאתה נושם את ארץ ישראל זה בזבוז של אוויר נקי. למזיקים שכמוך אין מקום בארץ לך לעזאזל גזען מטונף המזרחים הם מלח הארץ. ולא אתה שתקבע מי יבא לכאן עוד לא שמעתי אף אחד שהוא כ"כ גזען כמוך תתבייש לך .................מקס הזועם!!!!!!!!!!!!!!
  • 91.
    ואנטי חברתי 22/03/2015 13:22
    הגב לתגובה זו
    גם הפולנים אוכלים בורשט. סבא וסבתא שלי לא היו ראויים להגיע לכאן משום שהסריחו מריח המשרפות. ואני מרגיש מסריח מגללי החרא הבאושים שיוצאים לאדון חצרוני מהפה!
  • 90.
    אבי 22/03/2015 13:20
    הגב לתגובה זו
    אולי גם הם היו צריכים סלקציה כי חשבו אחרת. אולי לפי חצרוני צריך לשלול אזרחותלכ-56% מהעם. בושה לכולנו שצומח עץ כזה עקום. בכל משפחה זה יכול לקרות. להקיא........................
  • 89.
    ערן 22/03/2015 13:18
    הגב לתגובה זו
    עאלק פרופסור שיתבייש איך הוא מרצה באקדמיה זאת תעודת עניות למדינת ישראת
  • 88.
    אמיר חצרוני רשע ומרושע חבל שאתה חי בכלל גזען שכמוך (ל"ת)
    מקס הזועם!!!!!!!!!!! 22/03/2015 13:15
    הגב לתגובה זו
  • 87.
    ערוץ 2 22/03/2015 13:14
    הגב לתגובה זו
    להשלמת הכנסה כדי שכולם יבהו בה ולא בתוכן הנאמר. זה הפרצוף של המדינה דוגמניות ומלכות יופי הולכות לטלויזיה לא קשור לכלום. מעניין אם מלכת היופי האתיופית תהיה מגישת חדשות. בטח יגידו שהיא לא נראית טוב בצבע.
  • 86.
    מרוקאי גאה 22/03/2015 13:13
    הגב לתגובה זו
    חתיכת אשכנזי שמאלן עלוב נפש אנשים כמוך היו צריכים להשרף בגטו...
  • ווזווז 22/03/2015 14:11
    הגב לתגובה זו
    חבל על העצבים שלך. עזוב. הוא מדבר סטויות לפעמים. תסלח לו.
  • עוד שמאלן אשכנזי לבן עם נמשים אדומים (ל"ת)
    מרחם עלייך 22/03/2015 14:26
  • 85.
    וזה חוקר תקשורת?!?! חחחחחחחחחחחחחחח! (ל"ת)
    עצוב כמה שמצחיק 22/03/2015 13:13
    הגב לתגובה זו
  • 84.
    מורי 22/03/2015 13:12
    הגב לתגובה זו
    אדם שרצח מקומו בכלא .אדם שגנב מקומו בכלא במדינה מתוקנת "פרופסור " חצרוני פרובוקטור בלתי נלאה לא יכול להיות מרצה באקדמיה .והשמאל צריך להוקיע אותו מכל מסגרת חינוכית ציבורית .כנ"ל התקשורת וכל זמן שאלה בניה של התקשורת שהשמאל לא יופתע בכלל
  • 83.
    אבי 22/03/2015 13:12
    הגב לתגובה זו
    אולי גם הם היו צריכים סלקציה כי חשבו אחרת. אולי לפי חצרוני צריך לשלול אזרחותלכ-56% מהעם. בושה לכולנו שצומח עץ כזה עקום. בכל משפחה זה יכול לקרות. להקיא........................
  • 82.
    אז הוא אמר.אז מה ? מקומו באברבנל..מה מתיחסים אליו בכלל (ל"ת)
    שרון 22/03/2015 13:12
    הגב לתגובה זו
  • 81.
    ליאן 22/03/2015 13:12
    הגב לתגובה זו
    התנהגותו המאופקת והראויה לציון של יואב לימור, ממש לא מובנת מאליה .יואב לימור ״טיפל״ בסיטואציה שנוצרה בצורה ראויה, אינטליגנטית וחד משמעית. אנשי התקשורת צריכים ללמוד מיואב לימור להתמודד במצבים כאלו! שיעור שצריך להעביר בלימודי תקשורת. באשר למר חצרוני... פרובוקטור זו מחמאה. אדם שבוחר להתבטא בשפה נמוכה ולא ראויה בעליל. פשוט גועל נפש.
  • כולנו יואב לימור 22/03/2015 14:16
    הגב לתגובה זו
    ואחרי שהדלת נסגרת הם צוחקים עליו.
  • 80.
    טל 22/03/2015 13:10
    הגב לתגובה זו
    בושה וחרפה יצא המרצע מן השק ... אם אלו הדעות שהגענו אחרי 70 שנה של ציונות אז הכול רקוב כאן עדיף שנחזיר את המפתחות ונלך בושה !!!!!
  • 79.
    אנטישמיות לשמה 22/03/2015 13:09
    הגב לתגובה זו
    איכסה שמאלנים גזעניים ודוחים..רוב העם מרחם עליכם..
  • 78.
    על הרצוג,גלאון,לבני ומנהיגי השמאל להתנער,להזדעזע מדבריו (ל"ת)
    אזרח מעדות המזרח 22/03/2015 13:07
    הגב לתגובה זו
  • 77.
    גועל נפש 22/03/2015 13:05
    הגב לתגובה זו
    זה פרצופו האמיתי של השמאל בישראל השד יצא מהבקבוק...
  • 76.
    מלכה חזן 22/03/2015 13:03
    הגב לתגובה זו
    אמיר חצרוני- אתה פשוט מיזנתרו- דהיינו- שונא אדם, ממש כמו הנאצים: אתה מעריך אנשים רק עפ'י התועלת שאפשר להפיק מהם...עוד מעט תציע, שעניים ומוגבלים במדינת ישראל יומתו בגאז, ובמקרה הטוב- יגורשו מהארץ...ואתה כמובן אנטי ציוני-אינך מקבל את הרעיון שלכאן צריך להביא את כל נדחי ישראל השרויים בסכנה ובמצוקה,ולא חשוב מה"תועלתם"...גועל נפש !
  • 75.
    אבי 22/03/2015 13:01
    הגב לתגובה זו
    אם נמשיך כך לא תהיה מדינה. נהיה ונדבר חיובי. אני בעד כלכלה יותר יהודית קרי"שיוויוניות יתר". אנשים כמוהו רק מקטבים את העם. זהות דמוגרפיה מסורת וכו"הן חלק מהסיבות להפסד המחנה הציוני.נ.ב.התנשאות............ לעבוד לנתח נכון מעכשיו. בהצלחה.
  • 74.
    אשכנזי 22/03/2015 12:59
    הגב לתגובה זו
    מדוע דברים של פרופ' חצרוני הם מזעזעים ודברים של בוזגלו שבשוותה אותו עם היטלר הם לא מזעזעים? האם זה סוד שחלק לא מבוטל של מזרחיים מתנהגים במנטליות שלהם כמו ערבים? האם שכחתם דוגמאות שך בבונים המופעים בסרטים "שוקולד 1" ו"שוקולד 2"?
  • הוא לא אנטי מזרחי. הוא פשוט שונא את כולם.... (ל"ת)
    נשים, מזרחים רוסים 22/03/2015 13:24
    הגב לתגובה זו
  • 73.
    אבי 22/03/2015 12:59
    הגב לתגובה זו
    הרי אם אין תורת אמת והקב"ה לא הביא אותנו לכאן להשקפת החילוניים אז מדוע קהילה צריכה להקריב מעצמה ולקבל כל מיני מסכנים מהעולם. הכי הגיוני למי שאין לו אלוקים לדאוג רק לרווחתו כמו שבעלי החיים האחרים עושים. זהו החילוני האמיתי מא חצרוני רק מבטא את התפיסה הפנימית האמיתית של החילוניות האבסולוטית
  • 72.
    ערן 22/03/2015 12:49
    הגב לתגובה זו
    זבל. אדם לא ראוי למעלה כאלה צריך להקיא מתוכינו בושה וחרפה
  • 71.
    מיכאל 22/03/2015 12:49
    הגב לתגובה זו
    פעם חשבתי, חצרוני הלז, שוטה ופרובוקטור . מודה שטעיתי,השוטים הם אלו המזמינים את הפרובוקטור הנ״ל לכתוב או להתראיין. מספיק עם חדלי אישים הנושאים על גבם תואר אקדמי כחמור נושא ספרים.
  • 70.
    יש אותו ביותר דוחה מזה? (ל"ת)
    שאלה 22/03/2015 12:44
    הגב לתגובה זו
  • 69.
    בא 22/03/2015 12:39
    הגב לתגובה זו
    ניסית לעשות במבה לילד בבית במטבח שלך ,כולל אריזה .
  • 68.
    אשכנזים הם ממוצא גרוזיני...זה מדעי..אז מה הוא רוצה? (ל"ת)
    איזיק10 מסוכו 22/03/2015 12:39
    הגב לתגובה זו
  • הדוקטור 22/03/2015 13:08
    הגב לתגובה זו
    תשקול זאת בחיוב. לטימטום אין גבול. חצרוני אסון ואתה שיא הטימטם. חבל.
  • צודק 22/03/2015 13:02
    הגב לתגובה זו
    ובכל זאת האם מוצא האשכנזים מהקוף הלבן ומזרחים מהקוף השחור?
  • 67.
    אורן-אני אשכנזי 22/03/2015 12:38
    הגב לתגובה זו
    איך מזמינים אחד כזה לטלוויזיה פרופסור למה בדיוק? חולה נפש ,מי נתן לו את התואר? ואני אשכנזי!!!!
  • 66.
    ינשוף 22/03/2015 12:38
    הגב לתגובה זו
    איזה פרופסור ? זה מגעיל !!!! תפווו עליך יא מגעיל !!! אני לא מזרחי ולא אשכנזי . אני ישראלי ויורק עליך מלמעלה ואתה ואבות אבותך לא שווים את הציפורן של אבותיי
  • 65.
    כל הכבוד לערוץ 2 (ל"ת)
    מגיע 22/03/2015 12:37
    הגב לתגובה זו
  • 64.
    מזרחי גאה 22/03/2015 12:35
    הגב לתגובה זו
    לאדם כזה צריך לקחת את האזרחות הוא לא ראוי להיקרא ישראלי ישראל זה קיבוץ גליות ואחווה בין הדתות והעדות, אדם גיזען ומגעיל מהסוג הזה לא ראוי להיות ישראלי! ממש בושה שיש אדם כזה במדינה שלנו. חצרוני תעשה טובה לעצמך ותתאבד!
  • 63.
    אנחנו 3 עמים 22/03/2015 12:35
    הגב לתגובה זו
    הוא אמר בקול מה שרוב האשכנזים חושבים על המזרחים. גילויי גזענות ואמירות מעליבות הם לא נחלתו הבלעדית. הוא רוצה את בוג'י אבל בלי קשר למנשקי הקמעות והמזוזות . מי בכלל רוצה מפלגה עם מצע כלכלי שתוקע את הכלכלה ומחזיר אותנו לימי שנות ה 50 עם פנקס אדום? מי תקע את הגז? מי גרם לפיטורי עובדים בכיל? בוז'י ושלי לא יותר טוב מביבי. וכולם יודעים שלבנות דירות זה הפתרון היחיד לבעית הדיור וזה לוקח זמן לא יעזור גם כחלון. אין פתרון קסם . נכון שביבי לא עושה כלום ולא יעשה אבל בוז'י לא קוסם. בנוסף בוז'י הביא את טרכטנברג נציג ממשל ביבי והמחאה הכושלת שגרמה נזק לציבור עם העלאת מס בורסה. והמצע שלו גרוע . מי שבאמת עשה שעורי בית היה רואה שאין בשורה גם עם בוז'י . אח"כ שלי יחימוביץ אומרת שהיא ובוז'י צריכים לעשות חשבון נפש. היא אחת הסיבות שלא בחרתי בוז'י ולא הלכתי לבחור אף אחד . שבוז'י באמת יעשה חשבון נפש עם המצע הכלכלי שלו. ובנוסף. שלום יביא רק הליכוד כי הם היחידים שמסוגלים להחזיר שטחים. המחנה הציוני ישקשק מפחד.
  • 62.
    לא צריך לתת לאחד כזה במה כמו גם לא ל"חולים" בצד השני. (ל"ת)
    ישראלי 22/03/2015 12:35
    הגב לתגובה זו
  • 61.
    לביבי מותר ? (ל"ת)
    ביבי לא התבקש לעזוב 22/03/2015 12:32
    הגב לתגובה זו
  • 60.
    בא 22/03/2015 12:31
    הגב לתגובה זו
    כן השמאל עובד בשביל אויבי ישראל ,ולכן יש להקטין את יוקר המחיה וכמובן את בועת הנדלן בכול מחיר . שלא נהיה בשידור חוזר בבחירות הבאות ביבי . למד לקח בבקשה .
  • 59.
    מוטי 22/03/2015 12:30
    הגב לתגובה זו
    הוא שמע הרבה דברים גרועים יותר מאשר שלילת חוק השבות. הזעזוע הילדותי ממה ששמע מחצרוני נראה פאתטי. אתה 30 שנה במקצוע. - תתמודד.
  • 58.
    מנח. 22/03/2015 12:29
    הגב לתגובה זו
    רק גמרנו עם יונתן גפן ואלונה קמלח , וכבר מגיע הפרובוקטור הבא: אדון חצרוני. האולפנים צמאים לאקשן, התלהמות וריאליטי בשביל למכור פרסום, ואנחנו סובלים מהגזים.
  • 57.
    תכלס בוזגלו הזאת בלתי נסבלת (ל"ת)
    אני בוזגלו גאה 22/03/2015 12:27
    הגב לתגובה זו
  • 56.
    מוריס 22/03/2015 12:26
    הגב לתגובה זו
    מצטטים את הפרופסור הדגול כאילו שלדבריו יש השפעה הל השווקים הפיננסיים?
  • 55.
    חצרוני, תענוג לראות אותך נשרף מקנאה. הנכד של סבא מכלוף (ל"ת)
    נכד אחד 22/03/2015 12:26
    הגב לתגובה זו
  • 54.
    התקשורת מזמינה אותו, מתגרה, מגרשת ויוצרת ריטיג מזוייף (ל"ת)
    לא להזמין את הליצן 22/03/2015 12:24
    הגב לתגובה זו
  • 53.
    מדינת ישראל גזענית 22/03/2015 12:23
    הגב לתגובה זו
    היא פרחה טיפשה שלועסת מסטיק . ורגילה למכות מאבא בעל אח ישר היא עוזרת בית. והוא צריך להיות בכלא כי הוא נולד פושע מנזק מזוזה. לא כל המזרחים הם כאלה אבל הסטיגה ישנה.
  • 52.
    אריאל שרון 22/03/2015 12:23
    הגב לתגובה זו
    המפלגה הציונית, עלק
  • 51.
    צ'וקו -מוקו 22/03/2015 12:21
    הגב לתגובה זו
    בתור יהודי מרוסיה שאוכל בורשט (כי זה טעים) וגם חומוס וללא תואר פרופסור (ודרך אגב לא הצביע לימין ) אפילו אני יודע שלא שופטים אדם לפי המוצא שלו או מאיפה באו ההורים שלו אלה לפי מעשיו אבל כנראה שאת זה שכחו ללמד את הפרופסור היקר.אם הייתי אבא שלו הייתי מתבייש. שיסתכל בסרטון איך הוא נראה (ממש לא טוב יותר מסרטון השוקולד) פשוט מביך...
  • 50.
    יואב 22/03/2015 12:20
    הגב לתגובה זו
    ברמה כזאת מסוכנת מעיז לדבר בצורה מחפירה על יהודי אחר.אם לא ידעת אז תדע שהגרמנים הגיעו עד למרוקו ונעצרו שם בזכות היהודים הקדושים שהיו שם!!!
  • 49.
    אני מקווה מאוד שיעיפו אותו מהאקדמיה (ל"ת)
    אלוני 22/03/2015 12:13
    הגב לתגובה זו
  • למה להעיף מהאקדמיה? 22/03/2015 13:05
    הגב לתגובה זו
    באמת. בניגוד להרבה אשכנזים שאחרי שהם סוגרים את הדלת הם מדברים בגנות המזרחים ועושים חיקויים . וגם סולדים מהם באמת. עדיין יש כאלה שמעדיפים שהבן שלהם יתחתן עם רוסיה גויה ולא עם ספרדיה. ודרך אגב הבן של ראש הממשלה יוצא שוב עם גויה אמא שלה גויה. לי לוי.
  • 48.
    שיאכלו אותו עורבים 22/03/2015 12:08
    הגב לתגובה זו
    חתיכת מנייאק דביל!
  • 47.
    יואב לימור תותח!!! (ל"ת)
    יוני 22/03/2015 12:07
    הגב לתגובה זו
  • 46.
    סטלין 22/03/2015 12:06
    הגב לתגובה זו
    "הפרופסור" הגזען מספר לנו כי סבו עלה לישראל בשנת 38 ( בלי סלקציה !! ) ואני המזרחן נצר למשפחה בת מאות שנים בארץ !!! קלטתי את הסבא הזה ללא מיבחני קבלה שהם .אילו ידעתי שהנצר שלו יהפןך למיפלצת יורקת שינאה הייתי משאיר אותו בארץ האשכנז ממנה הגיעה.
  • 45.
    נילי 22/03/2015 12:05
    הגב לתגובה זו
    אם אתה כך מתבטא בכזאת שנאה ,בטוח שההורים שלך היו אנשי קאפו ,שעזרו לגרמנים להוביל יהודים למשרפות. כי פשוט ירשת מהם .פה בארץ אתם דור שני או שלישי של קאפו שעוזר לערבים ! לפעמים אני מתבלבל ואיני יודע מי יותר מסוכן, אנשי אקדמיה כמוכם (עאלק) או הערבים מסביבנו .
  • 44.
    שמעון 22/03/2015 12:02
    הגב לתגובה זו
    משפחתי יהודים אירופאים התבוללה בארץ מזמן עם היהודים הערבים והמשפחה מלוכדת יפה ומצליחה בכל תחומי החיים.פשוט בושה שיש פרופסור כזה בארץ ויש לשלול לו את התארים שמביישים את נותנם.
  • 43.
    מני 22/03/2015 12:01
    הגב לתגובה זו
    ערוץ 2 לא הפנים כי מעצם הבאת אנשים פרובוקטיביים לשידור הוא רק מייצר נזק למדינה. מעבר לכך האיש איננו ראוי להיקרא פרופסור מאחר והוא משחיר את האקדמיה זאת גם אם בתחומו הוא תותח.
  • 42.
    אורי 22/03/2015 11:58
    הגב לתגובה זו
    האדם החשוך הזה לא מייצג את השמאל . זאת דעת יחיד קיצונית . יש כאן מספיק שמאל מתון ושפוי . נעשה חסד ולא נכליל את כולם
  • 41.
    למה נותנים לגזען הזה במה? כולם מכירים את דעותיו (ל"ת)
    עד מתי??? 22/03/2015 11:58
    הגב לתגובה זו
  • 40.
    טעה בכדור (ל"ת)
    יצאק 22/03/2015 11:57
    הגב לתגובה זו
  • 39.
    גק ברגיל 22/03/2015 11:57
    הגב לתגובה זו
    אומנם אני לא ליכודניק אבל מרוקאי גאה שעשה ביקורת על ביבי בנושא הדיור ותמכתי בלפיד ..אבל זה פרופ" !!!!? אמיר חצרוני נזרק בשידור חי מהאולפן בערוץ 2 אחרי דברים מזעזעים שאמר לאמירה בוזגלו - צפו בקטע בין היתר - "שום דבר לא היה קורה אם הורייך היו נשארים להירקב במרוקו".וכול הכבוד למראיין יואב לימור שלא נשאר חייב... ביקש מימנו להתנצל או להיזרק מהשידור . וכך היה .
  • 38.
    כאשכנזי; אוי כמה בוז יש לי לשמוק הזה (ל"ת)
    משה - חיפה 22/03/2015 11:54
    הגב לתגובה זו
  • 37.
    ניר 22/03/2015 11:52
    הגב לתגובה זו
    השיג את מטרתו. אני מזרחי והצבעתי למחנה הציוני. ואחרי הבחירות תגובתי הראשונה היא גם להתפקד למפלגה. המוטו של כולנו צריך להיות - ואהבת לרעך כמוך גם אם אינו חושב כמוך. ביבי משסה את כולם בכולם, הפרד ומשול. אל תגררו לפרובוקציות בשני הצדדים. יש רוב לימין וזה לגיטימי ובסדר גמור, רק עשייה תעזור, להפסיד בכבוד ולעשות למען החברה.
  • 36.
    יוני 22/03/2015 11:50
    הגב לתגובה זו
    שניהם חכמים קטנים ומטומטמים גדולים.העם רואה את השמאל ובז לו
  • 35.
    אשכנזי בדם 22/03/2015 11:49
    הגב לתגובה זו
    תתבישו לכם הסוגדים לרייטינג שנתתם לאדם מנותק חסר רגישות אנושית מינימלית במה ברמה לאומית להשמיע דברי הבל ורשעות שכאלה-לפחות בסוף התנצלתם
  • 34.
    חוזה 22/03/2015 11:47
    הגב לתגובה זו
    פרופסור אמיר חצרוני - אתה בחור יפה - יש לך יופי אירופאי - ויכול להיות שאתה כוזרי - או באמת אירופאי גאה - אבל אתב בטוח שאתה יהודי? אתה לא דומה לאף אחד מאבותינו - אתה גם לא דומה לאף אחד מנביאינו - בטוח שאתה לפחות חצי גוי
  • kuzar 22/03/2015 12:13
    הגב לתגובה זו
    רוב הנשים היהודיות מאירופה המערבית והמזרחית - מוצאם באירופה ולא שייכות לעם ישראל לצערי - חייבים ליישם את החוק מי הוא יהודי - וחוק השבות לגבי נשים אלה וצאצאיהן
  • כוזר 22/03/2015 13:07
    חצי עם אליטה . ואתה יפה כמו אחמד מעזה
  • 33.
    לא חבל לתת לאחד כזה 22/03/2015 11:46
    הגב לתגובה זו
    הוא לא מעניין והזוי. לא כל הזוי זה רייטינג טוב.
  • חיים 22/03/2015 15:07
    הגב לתגובה זו
    שלא אכלו אותו כשהיה קטן.
  • 32.
    דניאל 22/03/2015 11:46
    הגב לתגובה זו
    אין הבדל בינך להיטלר !! יימח שמו וזכרו !!!!!!!!!
  • 31.
    ב 22/03/2015 11:46
    הגב לתגובה זו
    ב
  • 30.
    חן 22/03/2015 11:46
    הגב לתגובה זו
    ילמד לרסן את עצמו. לא להאמין שהאיש הזה נושא בתואר פרופסור. חשבתי שעם הפרופסורה מגיעה בגרות מסוימת אבל לטעמי מדובר בילד מתבגר שמחזיק בתואר פרופסור. אני מבקש לציין שרובם המוחלט של האשכנזים במדינת ישראל הם לא אמיר חצרוני, וטוב שכך.
  • 29.
    דוד קופלוביץ 22/03/2015 11:45
    הגב לתגובה זו
    בושה וחרפה שאדם כזה נקרא פרופסור.גם הוא וחבריו צריכים להבין שהעם הכריע בגדול!ואם יש לו השגות שיחליף את העם. אף אחד לא יצטער,בודאי לא אני לאחר ששמעתיו.
  • 28.
    אבי י. 22/03/2015 11:43
    הגב לתגובה זו
    פשוט זוועה. הלזה ייקרא פרופסור? גועל נפש. אסור להזמין טיפוס כזה לשום מדיה תקשורתית. ואמירה עוד היתה עדינה איתו.
  • 27.
    עקב 22/03/2015 11:41
    הגב לתגובה זו
    הגזענות בשורשים של האנשים האלו,גדולים ברוח ככל שיהיו,פרימטבים וגזענים באותה מידה,דמוקרטיה זה רק מה שתואם את השקפתם,
  • 26.
    זאת בעיה , נותנים להם בראש ומפטרים אותם ומצביעים ליכוד! (ל"ת)
    אליהו 22/03/2015 11:39
    הגב לתגובה זו
  • 25.
    שלמה 22/03/2015 11:39
    הגב לתגובה זו
    די. יש לנו מדינה . אין צורך בחוק השבות. מי שרוצה להצטרף למדינה ולהלחם למענה, שיוכיח שכדאי לנו לקלוט אותו . בדיוק כמו כל מדינה אחרת בעולם. וזה מה שאמר בדרכו הבוטה אותו פרופסור
  • 24.
    המסכה נחשפת 22/03/2015 11:39
    הגב לתגובה זו
    אינטלגנטים אבל התגלו כחיות אדם הנוראים בהיסטוריה אז אל תיקחו כל מלומד פרופסור ותתלהבו ממנו חשוב להיות קודם כל בן אדם סבלני רגיש משפיע וזה לא קשור לאשכנזי ספרדי יש כאלה ויש כאלה להיות אדם להתחבר עם ישראל ולהוקיע החוצה את כל הגועל כמו גרבוז הביזבוז וחצרוני מקרוני ולוסי את מקסימה צריכה להחליף את יונית בערוץ 2 ואני ספרדי דתי אבל שופו לפי האדם ולא לפי גזע מין וכולי
  • 23.
    בלי הפרובקציות שלו אף אחד לא היה שומע את האידיוט (ל"ת)
    טוני 22/03/2015 11:38
    הגב לתגובה זו
  • גד 22/03/2015 12:05
    הגב לתגובה זו
    אבל התקשורת חייה מפרובוקציות אז כדאי לה להשמיע את ההזוי הזה.יתכן ויש לסלק גם את אנשי התקשורת הנותנים במה לאנשים כאלו
  • 22.
    רון 22/03/2015 11:37
    הגב לתגובה זו
    מסכן ,הוא גם ניראה כזה ,צריך לבדוק אם יש לו מה לאכול במקרר
  • חחחחח (ל"ת)
    קרעתי אותי חחחח 22/03/2015 11:54
    הגב לתגובה זו
  • 21.
    הרבה חושבים כמו חצרוני. הבחור די צודק (ל"ת)
    ארי 22/03/2015 11:37
    הגב לתגובה זו
  • גבי 22/03/2015 12:54
    הגב לתגובה זו
    ארי שלום למה אתה פוחד אתה יכול פשוט להגיד שאתה חושב כמוהו ולא יש הרבה שחושבים כמוהו.דבר נוסף ,יכול להיות שאתה וחצרוני יודעים בתוך תוככם שליכוד זה מזמן לא רק פריפריה ומזמן לא בורים ועמי ארצות .....ויכול להיות שאתם מרגישים(באופן שגוי בעליל)שהמדינה שחשבתם שהיא שלכום הולכת ומתרחקת מכםjQuery2030639198214514181_1427017829651?
  • kuzar 22/03/2015 12:03
    הגב לתגובה זו
    שנערך באחד האוניברסיטאות באנגליה - רוב הנשים היהודיות מאירופה - הן באמת אירופאיות ולא ממש יהודיות וזה עושה חלק גדול מיהדות אשכנז - כלא יהודים על פי חוק השבות
  • אתה מה זה אדיוט. כמו הפרופסור עלק... (ל"ת)
    דן 22/03/2015 11:49
    הגב לתגובה זו
  • חוזה 22/03/2015 11:49
    הגב לתגובה זו
    אבל הוא לא באמת יהודי - הוא נראה כמו אירופאי קטן
  • 20.
    reuven.hus 22/03/2015 11:36
    הגב לתגובה זו
    יגעלו מסרחונו
  • 19.
    לא נזרק- עזב לבד בכבוד (ל"ת)
    בירון 22/03/2015 11:34
    הגב לתגובה זו
  • 18.
    אלו הפנים האמיתיות של השמאל בישראל!!! (ל"ת)
    שאפיק 22/03/2015 11:34
    הגב לתגובה זו
  • 17.
    מרוקאי גאה 22/03/2015 11:31
    הגב לתגובה זו
    איך נותנים לאנשים כאלה לגור במדינה
  • 16.
    מנחים היפוקרטים (ל"ת)
    חגי 22/03/2015 11:29
    הגב לתגובה זו
  • 15.
    איציק פינקלשטיחן 22/03/2015 11:28
    הגב לתגובה זו
    הפרד ומשול.אני אשכנזי אני ימני, אין ספק שהייתי נותן את כל כוחי ועזרתי ליהודי מרוקאי רוסי אתיופי וגם אשכנזי שמאלני, לפני כל ערבי.יש הרבה עבודה לאיחוי בעם, אני מגנה בכל תוקף את דברי הפרופסור. ישנם לא מעט נושאים לוויכוח כסף לדתיים כן או לא לתרום לקהילה לעזור לעניים לצאת ממעגל העוני למנוע מצעירים שמחפשים את סיר הבשר באירופה לארה"ב על פני חיים יותר קשים בארץ, לחלק את העוגה שיוויוני יותר. הכי גרוע זה להביא ויכוח לגיטימי של דעות לדרך לידי פילוג בינינו, אני חושב שאין לנו ברירה קודם כל להיות עם אחד, עם ויכוחים אבל בסוף בשביל עתיד טוב לילדינו למצוא דרך להשלים עם החלטת העם ולסחוב מתחת לאלונקה את הארץ הנהדרת הזאת. אני בעד להיפרד מהערבים אני נגד הביזיון של מאות אלפי דתיים שעובדים בשחור ולא משלמים מיסים... אבל אין לי שום דבר נגד דת אני אעשה בשביל דתי חרדי כמו שאעשה בשביל שמאלני יהודי אבל הכי חשוב שהבין שבסוף הפרדה ופילו בינינו יביאו חורבן להרס והעתיד של ילדנו יהיה עגום ביותר. אז פרופסור יקר אני לא חושב שתימצא הרבה שיניו מסוגלים לתמוך בדעוותה בעצם בחור שמתחבא במגדל השן מקדם מחשבות שלדעתי גובלות בהזיה , קודם כל בואו יהודים!!
  • כן כן 22/03/2015 13:11
    הגב לתגובה זו
    ולהתחתן עם ספרדי זה דבר אחר. בדיבורים כולם טובים
  • 14.
    העלאת המרוקאים לארץ - הטעות הקשה של בן גוריון (ל"ת)
    דוד 22/03/2015 11:28
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    דורון 22/03/2015 11:26
    הגב לתגובה זו
    שאחד כזה מדבר בשמנו, האשכנזים
  • הוא מדבר בשמו (ל"ת)
    אדם פרטי 22/03/2015 11:37
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    שני מראיינים תת שכל ותת רמה... שילכו לדגמן. (ל"ת)
    רפי 22/03/2015 11:25
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    מקווה שהעיפו את חצרוני מאריאל, פשוט חלאה (ל"ת)
    הוא מזהם את האוויר 22/03/2015 11:24
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    החייט 22/03/2015 11:24
    הגב לתגובה זו
    גזענים פאשיסטים קיבלו חינוך אירופאי מתחת לכל ביקורת הייתי שולח אותם בחזרה לחינוך מחדש טוב שהימין בשלטון למרות שאני לא מסכים אם ביבי טוב שהימין שולט
  • 9.
    האם להתחיל להצטער שהצבעתי למחנה הציוני? (ל"ת)
    סנדי ברוש 22/03/2015 11:22
    הגב לתגובה זו
  • למה? חצרוני ממש לא מייצג אותם. הוא אידיוט. (ל"ת)
    ישראלי 22/03/2015 12:32
    הגב לתגובה זו
  • דניאל 22/03/2015 11:36
    הגב לתגובה זו
    ויפה שעה קודם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 8.
    נורא (ל"ת)
    דור 22/03/2015 11:22
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    העיקר נצא בהצהרות שאנו לא מדינה גזענית (ל"ת)
    נאור 22/03/2015 11:21
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    חגי 22/03/2015 11:21
    הגב לתגובה זו
    היפוקרטים ומתנשאים , המנחים שלנו . ואני אשכנזי מצביע שמאל . בכלל כאילו השמאל לא יעלה לשלטון לעולם .
  • 5.
    מוטי 22/03/2015 11:18
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד לאמירה !
  • 4.
    משה - ליכודניק!! 22/03/2015 11:16
    הגב לתגובה זו
    כל השמאל שטוען שהחיים במדינת ישראל בלתי נסבלים ושכל המדינה בחרפת רעב וכו...אתם מוזמנים להגיש במשותף בקשה לקבל אזרחות פלסטינית ...שם יהיה לכם הרבה יותר טוב...או אולי אזרחות עזתית...חברה,די נמאסתם!
  • 3.
    משה - ליכודניק!! 22/03/2015 11:16
    הגב לתגובה זו
    כל השמאל שטוען שהחיים במדינת ישראל בלתי נסבלים ושכל המדינה בחרפת רעב וכו...אתם מוזמנים להגיש במשותף בקשה לקבל אזרחות פלסטינית ...שם יהיה לכם הרבה יותר טוב...או אולי אזרחות עזתית...חברה,די נמאסתם!
  • הגדר שמאל (ל"ת)
    שרה 22/03/2015 14:52
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מה ההבדל בינו לבין הפרובוקטור גדעון לוי? (ל"ת)
    rer 22/03/2015 11:13
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    דורית 22/03/2015 11:12
    הגב לתגובה זו
    כשמאלנית אני מבקשת להפסיק להזמין את חצרוני. הוא לא מייצג כלום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • דוד ר. 22/03/2015 12:24
    הגב לתגובה זו
    לא יאומן שעדיין מוזמן הטיפוס ההזוי הזה ומקבל במה לדעותיו המוטרפות. אני ,כאשכנזי מקבל בחילה קשה ממנו.
  • יהודים החוצה!!! (ל"ת)
    אמיר חצרוני 22/03/2015 17:00