רשת רמי לוי לא עמדה בעומס: לא ניתן לבצע עוד הזמנות באינטרנט

הלקוחות שרצו לבצע רכישות באתר החברה בתמורה לדמי משלוח של 24.9 שקל נאלצים לחזור לתורים בסופרמרקט. לאחרונה התרחבו שרותי המשלוחים של הרשת למספר ערים מרכזיות במרכז הארץ
יעל גרונטמן |

למי שחשב שהשנה יוכל לבצע את הקניות לחג ברשת רמי לוי באמצעות האינטרנט תוך שהוא יושב בבית ומחכה רק למשלוח בתמורה לתוספת של 24.9 שקל כדמי משלוח, ציפתה הבוקר אכזבה מרה שתאלץ אותו ורבים אחרים להתייצב בתורים בסופרמרקט ולבצע את הקניות באופן עצמאי.

באתר החברה פורסמה היום ההודעה הבאה: לקוחות נכבדים, לצערנו עקב החג המתקרב מכסת ההזמנות התמלאה עד לשבוע הבא ה-18/9. עמכם הסליחה, חג שמח ושנה טוב!" (כך לשון ההודעה).

רשת רמי לוי נחשבת, על פי הסקרים שפורסמו בתקשורת בימים האחרונים, כרשת הזלה ביותר בישראל לקראת החגים ומוצרים רבים שנמכרים בה זולים באחוזים ניכרים ביחס לרשתות הקמעונאות המתחרות.

רשת שיווק השקמה של רמי לוי הרחיבה את שירותי המשלוחים שלה לאחורנה גם לערים כפר סבא, רעננה, פתח תקווה, הוד השרון, רמת שרון וראש העין ונראה כי התרחבות זו הובילה לעומס מכיוון ציבור הקונים שגדל משמעותית ושהרשת לא היתה ערוכה אליו בהתאם.

מניית רמי לוי רושמת ירידה קלה של 0.3% למחיר של 11,780 אגורות ובחודש האחרון רשמה תשואה של כ-3.5%. ברבעון השני של השנה דיווחה הרשת על גידול של כ-30% במכירות ל-1.347 מיליארד שקל, ברווחי החברה נרשמה שחיקה מינורית והם הסתכמו בכ-50.8 מיליון שקל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה