
צילום: יח"צ
פרסום ראשון
תקציב הפרסום של רשת ONE מקבוצת פישמן יצא למכרז: 4 משרדים מתמודדים
'צדר יריב' ו'בורודה קפלן' שטיפלו בתקציב במהלך 2011 מתמודדים, בנוסף ל'פרסום אברהם' ו'הביילינים'. הרשת עתידה לפתוח מרכזים חדשים ב-2012
תקציב הפרסום של רשת מרכזי הקניות ONE מקבוצת פישמן עומד למכרז - כך נודע לאייס. על התקציב מתמודדים כעת 4 משרדים: 'צדר יריב' ו'בורודה קפלן' שטיפלו בו במהלך 2011 ו-2 משרדים נוספים: 'הביילינים' ו'פרסום אברהם'.
ב-ONE מקווים לסגור ב-2012 פערים מול רשתות מובילות בישראל כמו עזריאלי וקניוני ישראל במסגרת התרחבות הרשת, פתיחה מתוכננת של 4 מרכזי קניות חדשים ומהלך מיתוג מחדש. במהלך השנה הקרובה מתכננת הרשת לעלות גם בקמפיין שיפנה לסקטור המסחרי במטרה לעודד רכישת שטחי מסחר. היציאה למכרז הנוכחי נועדה לרכז את פעילות הפרסום בידיו של משרד אחד. המתמודדים הציגו בפני החברה פתרונות אסטרטגיה, קראיטיב ומדיה. ב-2011 עמד התקציב של ONE על כ-2.1 מיליון דולר במחירי מחירון. בפועל מדובר בכ-3.3 מיליון שקלים. כך על פי נתוני יפעת בקרת פרסום.
- 2.מתי למר אליעזר יהיה סופסוף עסק 1 עם שם עברי? (ל"ת)ישראל ישראלי 29/12/2011 16:45הגב לתגובה זו
- 1.אבל למה שמו תמונה של ארדואן? (ל"ת)אני תומר 29/12/2011 15:53הגב לתגובה זו