תקציב הפרסום של מותגי 'ליימן שליסל' עוברים מיורו ישראל למקאן אריקסון

בנוסף לזכייה במותגי ליימן שליסל וכחודש לאחר שפורסם באייס יוצאת כעת ההודעה הרשמית על זכיית מקאן אריקסון בתקציב הפרסום של עיריית ת"א
משה בנימין | (2)

משרד הפרסום מקאן אריקסון זכה בתקציב הפרסום של מותגי ליימן שליסל לאחר מכרז שנערך לאחרונה. כפי שפורסם באייס לפני יותר מחודש, מקאן אריקסון זכה גם בתקציב הפרסום של עיריית ת"א יפו.

תקציב הפרסום של עריית תל אביב מוערך בכ-8 מיליון שקלים לשנה, ושל ליימן שליסל מוערך בכ- 10 מיליון שקלים לשנה. מותגי ליימן שליסל עוברים למקאן ממשרד הפרסום יורו ישראל בו טופלו ב-6 השנים האחרונות. מותגי החברה היו 'ירושה' שנותרה ביורו ישראל לאחר כניסתם של השותפים החדשים למשרד.

פעילות הפרסום של מותגי ליימן שליסל בישראל מרוכזת בעיקר באדפטציה של המהלכים הנעשים בחו"ל ועולים לשידור בישראל, ללא גמישות קריאטיבית. במכרז עצמו דבר זה בא לידי ביטוי בכך שההתמודדות הייתה 'מכרז מחיר' שבו ידו של יוניברסל מקאן הייתה על העליונה מול חברות רכש המדיה שהתמודדו מולה. בנוסף נתבקשו המתמודדים להציע תוכנית אסטרטגית חדשה למותגי החברה בישראל.

את המכרז עצמו ניהלו נציגי המותגים מחו"ל כאשר מעמד החתימה הסופי היה מול נציגי ליימן שליסל בישראל. יוזכר כי בין המותגים הכלולים נמנים במסגרת תקציבים בינלאומיים ומקומיים ובינהם: לואקר, טופיפי, קליית גת, הוט פופ, מנטוס ורטר אורגינל, צ'ופה צ'ופס ועוד.

יובל ארד, מבעלי יורו ישראל אישר את הפרטים ואמר לאייס: "שמחנו ללוות את פעילות מותגי ליימן שליסל ב-6 השנים האחרונות ואנחנו מאחלים להם הצלחה רבה בהמשך דרכם".

איריס בק, מנכ"ל קבוצת מקאן אריקסון: "אנו שמחים על קבלת תקציבי הפרסום החדשים, זו הכרה ביכולות קבוצת מקאן ומקצוענותה, אנו מודים לליימן שליסל ולעירית תל אביב על בחירתנו כשותף אסטרטגי עסקי שילווה את הפעילות בחשיבה יצירתית וחדשנית".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    שי 26/12/2011 09:50
    הגב לתגובה זו
    שלמור נמחקים, אדלר נרדמים ומקאן חוזרים לעיניינים
  • 1.
    תותחים... (ל"ת)
    אלי 25/12/2011 17:07
    הגב לתגובה זו