תקציב הפרסום של מותגי 'ליימן שליסל' עוברים מיורו ישראל למקאן אריקסון
משרד הפרסום מקאן אריקסון זכה בתקציב הפרסום של מותגי ליימן שליסל לאחר מכרז שנערך לאחרונה.
תקציב הפרסום של עריית תל אביב מוערך בכ-8 מיליון שקלים לשנה, ושל ליימן שליסל מוערך בכ- 10 מיליון שקלים לשנה. מותגי ליימן שליסל עוברים למקאן ממשרד הפרסום יורו ישראל בו טופלו ב-6 השנים האחרונות. מותגי החברה היו 'ירושה' שנותרה ביורו ישראל לאחר כניסתם של השותפים החדשים למשרד.
פעילות הפרסום של מותגי ליימן שליסל בישראל מרוכזת בעיקר באדפטציה של המהלכים הנעשים בחו"ל ועולים לשידור בישראל, ללא גמישות קריאטיבית. במכרז עצמו דבר זה בא לידי ביטוי בכך שההתמודדות הייתה 'מכרז מחיר' שבו ידו של יוניברסל מקאן הייתה על העליונה מול חברות רכש המדיה שהתמודדו מולה. בנוסף נתבקשו המתמודדים להציע תוכנית אסטרטגית חדשה למותגי החברה בישראל.
את המכרז עצמו ניהלו נציגי המותגים מחו"ל כאשר מעמד החתימה הסופי היה מול נציגי ליימן שליסל בישראל. יוזכר כי בין המותגים הכלולים נמנים במסגרת תקציבים בינלאומיים ומקומיים ובינהם: לואקר, טופיפי, קליית גת, הוט פופ, מנטוס ורטר אורגינל, צ'ופה צ'ופס ועוד.
יובל ארד, מבעלי יורו ישראל אישר את הפרטים ואמר לאייס: "שמחנו ללוות את פעילות מותגי ליימן שליסל ב-6 השנים האחרונות ואנחנו מאחלים להם הצלחה רבה בהמשך דרכם".
איריס בק, מנכ"ל קבוצת מקאן אריקסון: "אנו שמחים על קבלת תקציבי הפרסום החדשים, זו הכרה ביכולות קבוצת מקאן ומקצוענותה, אנו מודים לליימן שליסל ולעירית תל אביב על בחירתנו כשותף אסטרטגי עסקי שילווה את הפעילות בחשיבה יצירתית וחדשנית".
- 2.שי 26/12/2011 09:50הגב לתגובה זושלמור נמחקים, אדלר נרדמים ומקאן חוזרים לעיניינים
- 1.תותחים... (ל"ת)אלי 25/12/2011 17:07הגב לתגובה זו