פרסום ראשון

'אשכנזי זלצמן' זכה במכרז על תקציב מע"צ - החברה הלאומית לדרכים

המכרז על תקציב הפרסום של מע"צ החל לפני פחות מחודש והגיע לסיומו. על התקציב שהיה מוטה בעיקר להצעה כספית ורכש מדיה התמודדו 10 משרדים
משה בנימין | (5)

הגיע לסיומו המכרז על תקציב הפרסום של החברה הלאומית לדרכים - מע"צ. הזוכה במכרז הוא משרד הפרסום אשכנזי זלצמן - כך נודע לאייס.

למפגש המציעים שנערך לקראת המכרז הגיעו לא פחות מ-18 משרדים. בסופו של יום החליטו להתמודד עליו 10 משרדים. התקציב עתיד לעמוד על כ-3 מיליון שקלים. בין הפרוייקטים אותם מעוניינת 'החברה הלאומית לדרכים' לקדם תקשורתית נמנים כביש ירושלים והערבה.

בין המשרדים שנגשו למכרז היו: מקאן אריקסון, דרורי שלומי, גיתם, הביילינים, זרמון גולדמן, שטרית מדיה גרופ ואשכנזי זלצמן שגם זכה לבסוף. בלטו בהיעדרם ראובני פרידן, אדלר חומסקי ושלמור אבנון עמיחי.

למרות שמדובר במכרז על תקציב פרסום, נדמה כאילו הדבר האחרון שעמד לנגד עיניהם של החברה הלאומית לדרכים היה בחינת היכולות הקריאיטיביות של המשרדים המתמודדים.

משקל ההצעה הכספית במכרז עמד על 80% ואילו 20% בלבד למבחן האיכות של המציעים. מע"צ, שבעיקר מפרסמת הודעות אינפורמטיביות חיפשה למעשה את הצעת המדיה הטובה ביותר בשוק. עוד נודע לאייס נודע כי פערי ההצעות הכספיות בין המשרדים המתמודדים היו גבוהים במיוחד.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    נו, ההוא 21/12/2011 18:48
    הגב לתגובה זו
    שתלו אותי להגיב בפרגון מטורף ולא קשור לכלום בכל מיני ידיעות באייס. הכותרת פה הרגישה לי מספיק קרובה
  • 2.
    משרד קיקיוני-בושה לענף (ל"ת)
    21/12/2011 18:13
    הגב לתגובה זו
  • פלג.אלמוג.רונן 22/12/2011 03:01
    הגב לתגובה זו
    להקטין ללעוג ומה לא... ככה זה כשבמקום לחגוג ניצחון חושבים על הסברים או תירוצים ומתוך מצוקה של ממש בוחרים להטיח רפש תוך הסתתרות מאחורי אלמוניות התגובה.
  • אם כואב לך להפסיד, תנסה עם וזלין (ל"ת)
    הדוקטור 21/12/2011 23:44
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אסי 21/12/2011 17:22
    הגב לתגובה זו
    אין ספק שיכולות הקריאייטיב של זלצמן משהו הן הגבוהות בייותר מבין כל המתמודדים. פחחחחחחחחחח