סקר טים: המירוץ למיליון מקפיץ את אתר רשת ב-61%; וואלה עוקף את ynet
סקר טים המודד את שיעורי החשיפה לאתרי האינטרנט בישראל מציג בחודש נובמבר 2011 מגמת עלייה יחסית לחודש אוקטובר. מתוך רשימה של 24 אתרים עולה כי 14 רשמו עלייה לעומת 10 שרשמו ירידה בהיקפי החשיפה השבועית המדווחים על ידי הגולשים.
השלישייה הפותחת נותרה על כנה: גוגל, פייסבוק ו-YouTube מובילים את הטבלה עם חשיפה מדווחת של 91.9%, 72% ו-65.7% בהתאמה. לאחר המהפך התקדימי בחודש אוקטובר שב אתר וואלה למקום ה-4 בטבלה ועקף את אתר ynet שהדיח אותו. וואלה רשם עלייה של כ-5% לעומת חודש אוקטובר וזכה לחשיפה של 63.3%. לעומתו איבד ynet כ-4% יחסית לחודש אוקטובר וזכה לחשיפה של 59.4% בנובמבר.
החמישייה השנייה של הטבלה נפתחת עם mako - אתר האינטרנט של זכיינית הטלוויזיה קשת שרשם ירידה קלה בחשיפה. במקום 6 ניצב האתר של לוח יד 2 שרשם זינוק מרשים של 26.6% בחשיפה לעומת חודש אוקטובר ועמד על 30.4%. במקומות 8,7 ו-9 ברשימה נמצאים נענע10, זאפ ו-NRG מעריב.
בתחרות הפנימית בין אתרי הכלכלה גבר האתר כלכליסט על גלובס ודה מרקר. כלכליסט התברג למקום ה-12 ברשימה עם 17% חשיפה, עלייה של 13% לעומת חודש אוקטובר והנתון הגבוה ביותר שלו בחצי השנה האחרונה. לעומתו גלובס דורג במקום ה-16 ודה מרקר במקום ה-17. גלובס רשם עלייה של 14% ודה מרקר רשם עלייה של 10%.
- 1.ד"ר אבשלום חטף חום 19/12/2011 15:56הגב לתגובה זועד כמה שזה משעשע, ובטוח שיש מי שישמח אם זה יהיה אמיתי (מרקר?) תתקנו את זה... הכוונה היתה בטח ל"גלובס רשם עלייה"