סקר טים: המירוץ למיליון מקפיץ את אתר רשת ב-61%; וואלה עוקף את ynet

הריאליטי של רשת מביא קבלות ומזניק את האתר מהמקום האחרון למקום 17 בטבלת חודש נובמבר. אחריו ברשימת המזנקים - לוח יד 2 בגידול של 26.6%
משה בנימין | (1)

סקר טים המודד את שיעורי החשיפה לאתרי האינטרנט בישראל מציג בחודש נובמבר 2011 מגמת עלייה יחסית לחודש אוקטובר. מתוך רשימה של 24 אתרים עולה כי 14 רשמו עלייה לעומת 10 שרשמו ירידה בהיקפי החשיפה השבועית המדווחים על ידי הגולשים.

השלישייה הפותחת נותרה על כנה: גוגל, פייסבוק ו-YouTube מובילים את הטבלה עם חשיפה מדווחת של 91.9%, 72% ו-65.7% בהתאמה. לאחר המהפך התקדימי בחודש אוקטובר שב אתר וואלה למקום ה-4 בטבלה ועקף את אתר ynet שהדיח אותו. וואלה רשם עלייה של כ-5% לעומת חודש אוקטובר וזכה לחשיפה של 63.3%. לעומתו איבד ynet כ-4% יחסית לחודש אוקטובר וזכה לחשיפה של 59.4% בנובמבר.

החמישייה השנייה של הטבלה נפתחת עם mako - אתר האינטרנט של זכיינית הטלוויזיה קשת שרשם ירידה קלה בחשיפה. במקום 6 ניצב האתר של לוח יד 2 שרשם זינוק מרשים של 26.6% בחשיפה לעומת חודש אוקטובר ועמד על 30.4%. במקומות 8,7 ו-9 ברשימה נמצאים נענע10, זאפ ו-NRG מעריב.

בתחרות הפנימית בין אתרי הכלכלה גבר האתר כלכליסט על גלובס ודה מרקר. כלכליסט התברג למקום ה-12 ברשימה עם 17% חשיפה, עלייה של 13% לעומת חודש אוקטובר והנתון הגבוה ביותר שלו בחצי השנה האחרונה. לעומתו גלובס דורג במקום ה-16 ודה מרקר במקום ה-17. גלובס רשם עלייה של 14% ודה מרקר רשם עלייה של 10%.

בגזרת אתרי הספורט הפער בין ONE לספורט 5 עמד על כאחוז. ONE רשם ירידה של 6% והתברג למקום ה-15 ברשימה. ספורט5 רשם ירידה של 8% והתברג במקום ה-19.

את הזינוק הגדול בנובמבר רשם האתר של זכיינית הטלוויזיה רשת עם גידול של 61% בחשיפה. לא קשה לאתר את המקור לצמיחה המרשימה - הריאליטי 'המירוץ למיליון' שהושק בחודש האחרון ונמצא בשלב השיא של העונה הוא מחולל הטראפיק שעזר לאתר רשת לזנק מעלה בדירוג מהמקום האחרון באוקטובר למקום ה-17 מתוך 24.

נתונים נוספים שפורסמו במסגרת סקר טים כוללים את הסדרות ותכניות הטלוויזיה שנצפו בשבוע האחרון בצפייה נדחית באמצעות האינטרנט. 'המרוץ למיליון' ו-'עספור' הן התכניות הנצפות ביותר באמצעות האינטרנט במהלך שבוע ממוצע בנובמבר.

mako הוא האתר המוביל בצפייה נדחית, 31% מהצופים בשידורים נדחים באמצעות האינטרנט, צופים בתוכניות באמצעות אתר מאקו. האתר של רשת מדורג במקום שני עם 14% מהצופים. הנתונים הם בקרב אותם גולשים שנוהגים לצפות באינטרנט בצפייה נדחית (55% מכלל הגולשים).

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    ד"ר אבשלום חטף חום 19/12/2011 15:56
    הגב לתגובה זו
    עד כמה שזה משעשע, ובטוח שיש מי שישמח אם זה יהיה אמיתי (מרקר?) תתקנו את זה... הכוונה היתה בטח ל"גלובס רשם עלייה"