לאחר סגירת גיתם SOHO: תקציב פעמית סטור עובר לחברון זלצמן שביט

משרד הפרסום יופקד על הקמפיינים הפרסומיים באופליין ובאונליין וכן יהיה אחראי על מיתוג הרשת תחת שפה אחידה ומבודלת
משה בנימין | (22)

רשת פעמית סטור מעבירה את תקציב הפרסום למשרד חברון זלצמן שביט. בעקבות השינויים שחלו בגיתם סוהו, החליטה הנהלת חברת פעמית סטור לערוך רה-ארגון במערך הפרסום ובתוך כך, העבירה את תקציב הפרסום שלה לחברון זלצמן שביט.

משרד הפרסום יופקד על הקמפיינים הפרסומיים באוף ליין ובאון ליין וכן יהיה אחראי על מיתוג הרשת תחת שפה אחידה ומבודלת.

פעמית סטור הנה רשת הכלים החד פעמיים הגדולה בישראל ומונה כעת, 10 סניפים. בשנה הקרובה עתידה הרשת להתרחב ולפתוח עוד 3 חנויות במיקומים מרכזיים. תקציב הפרסום לשנה הקרובה יעמוד על 2.5 מיליון שקלים.

עזר שר שלום, מבעלי פעמית: "השנה רשת פעמית סטור תשים דגש על היותה הכתובת הראשונה לכל המוצרים החד פעמיים, עם מגוון ענק של אלפי פריטים שונים במחירים הוגנים. מחכה לנו שנה מאתגרת ומרתקת, לכן בחרנו את חברון זלצמן שביט, בהם זיהינו פרטנרים אמיתיים לחשיבה שיווקית ויכולות קריאטיביות מוכחות".

דודי חברון, מבעלי חברון זלצמן שביט: "אני שמח לקבל למשרדנו לקוח מעניין ובעל פוטנציאל גדול כגון, פעמית סטור והנני בטוח כי המהלכים שניצור יחד יתרמו להגדלת נתח השוק של פעמית סטור בשנת 2012".

תגובות לכתבה(22):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 12.
    חיים 18/12/2011 15:13
    הגב לתגובה זו
    פעמית סטור היו בגיתם סך הכל חצי שנה, ונראה כמה זמן הם יהיו אצל חברון זלצמן. זאת חברה נצלנית שכל מה שמעניין אותה זה שיורידו לה עוד שקל מהעמלה, מצידם שמשרד הפרסום שלהם יהיה משהו משוק הכרמל.
  • 11.
    החברה מבית שמש 18/12/2011 12:31
    הגב לתגובה זו
    לא חשוב... העיקר שחסכנו עוד אחוז. כולם בסוף נותנים אותו דבר... עמוד במקומון בבית שמש עם מחירון על הסכומים הנפלאים שלנו.. והשנה יש סכומים מדהימים לפסח
  • 10.
    פעמית סטור 18/12/2011 12:27
    הגב לתגובה זו
    עוד שנה תשמע על משרד אחר שעובד איתם ושנותן להם חצי אחוז פחות
  • 9.
    בהצלחה חברים! (ל"ת)
    יוסי צרפתי 18/12/2011 10:28
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    מייק 17/12/2011 08:55
    הגב לתגובה זו
    אחרי שהגיעו בגלובס למקום המכובד בדירוג הם מתחילים גם לגייס. כל הכבוד, יופי של משרד.
  • 19/12/2011 20:42
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד.
  • 7.
    רונית 17/12/2011 00:11
    הגב לתגובה זו
    אנשים מקסימים באמת. בדרך גבוה למעלה וזאת כבר עובדה.
  • 6.
    המון הצלחה לחברון זלצמן שביט מקצוענים אמיתיים (ל"ת)
    שרית 16/12/2011 12:20
    הגב לתגובה זו
  • תאומים 16/12/2011 15:18
    הגב לתגובה זו
    בחיים לא הבנתי מה אסי מוצא ב2 נטולי כישרון שתם זמנם... מקווה שהוא מחזיק את המושכות... וחזק. בהצלחה
  • 5.
    בחייאת ראבק 16/12/2011 09:31
    הגב לתגובה זו
    וואוו איזה הישג. חברון זה באמת משרד בוטיק אדיר בעל הישגים מרשימים. הם חתומים למשל על.... וגם על... ואפילו על.... אסי המסכן אחרי כל כך הרבה שנים עדיין מונע משנאת גיתם בגלל שבעטו אותו משם. כמה עלובים ומסכנים אפשר להיות. ידיעת יחצ מיותרת מראש על לקוח חסר משמעות ומשרד עוד הרבה פחות.
  • מיכל 16/12/2011 14:26
    הגב לתגובה זו
    כנראה פיטר גם אותך בדרך להפוך את גיתם למשרד מבריק. עד שגיא בר הגיע והצליח לחרב. לידיעתך, הוא מינה את גי לתפקיד אחרי שתחנוני מודי ומיכל להשאירו לא צלחוץ הכניס להם סוס טרויאני. העבודות שהם הוציאו מאז מראות שהטקטיקה עבדה.
  • האמת ההפוכה 16/12/2011 17:12
    ברור ברור הרי אסי הוא גאון הדור. עד כדי כך שבשביל להעיף אותו היו מוכנים לעשות הכל כולל לסדר לו עבודה בחו״ל שגם שם הוא נכשל ותוך חצי שנה חופף. אם הוא היה עוזב מיוזמתו לא היתה בו כל כך הרבה שנאה והוא לא היה יושב וכותב טובקים עלובים על עצמו בכל ידיעה מביכה שיוצאת. מסתבר שגם התרופות הקשות שהוא לוקח לא עוזרות לו לראות את המציאות כפי שהיא. ואם באמת היה כה מוכשר היה מצליח להראות הצלחה גם בחברון אבל מאז שהוא הגיע לשם הם נראים עוד הרבה פחות טוב. ידיעה על פעמית סטור, נו באמת, אפילו בתור בדיחה זה עלוב.
  • 4.
    נופר 16/12/2011 00:46
    הגב לתגובה זו
    סוהו זאת היתה תרמית של גיתם. חברון זלצמן שביט מקצוענים ובאמת נותנים ללקוחות יחס של בוטיק. שיהיה להם בהצלחה מכל הלב.
  • 3.
    עדי 16/12/2011 00:35
    הגב לתגובה זו
    בחירה חכמה של פעמית. גיתם כבר איבדו את זה והרבה לקוחות מתחילים להבין.
  • 2.
    יורגו 16/12/2011 00:12
    הגב לתגובה זו
    מצפה לכולכם
  • 1.
    חי 16/12/2011 00:12
    הגב לתגובה זו
    לא מיצינו את הודעות יחסי הציבור המטופשות שבהן לוקחים תקציבים קיקיוניים, מנפחים את תקציב הפרסום שלהם פי ארבע ואז מציגים את זה כהישג אדיר?