הפרויקט של JCDecaux חוזר ונותן לכם הזדמנות להציג מודעה ברחבי תל אביב
חברת שילוט החוצות הבינ"ל JCDecaux, בעלת הזיכיון הבלעדי לפרסום על גבי תחנות אוטובוס ומכווני תנועה בתל אביב-יפו חוזרת עם קמפיין החוצות החברתי שלה לשנה שנייה. כזכור, בשנה שעברה בחרה החברה בנושא איכות הסביבה והזמינה את משרדי הפרסום לייצר מודעות בנושא ואלו הוצגו ברחבי ת"א במתקני החוצות של החברה.
השנה בחרה JCDecaux בנושא 'בטיחות בדרכים' ובנוסף למשרדי הפרסום המובילים בישראל מוזמן ציבור הגולשים באינטרנט, פרילנסרים, פרסומאים ומעצבים לעתיד וגם מי שאינו חלק מתעשיית הפרסום יוזמנו להציג בחודש הקרוב קמפיינים מקוריים למען בטיחות בדרכים. הגולשים באינטרנט יוזמנו להעלות ויז'ואלים למען מטרה זו בעמוד ייעודי שהוקם בפייסבוק לטובת הפרויקט.
הקמפיין יעלה בתחילת 2012 על גבי מתקני JCDecaux ברחבי תל אביב למשך 10 ימים. לצורך הקמפיין המיוחד, בשלב הראשון, גייסה החברה את משרדי הפרסום המובילים בישראל על מנת שיציגו את הרעיונות הקריאטיביים שלהם למען מטרה זו כגון זכות קדימה להולכי רגל, איסור על שתיית אלכוהול, מהירות ועוד.
בשלב השני, יוכלו כל גולשי האינטרנט בישראל, להציע את נקודת המבט שלהם למען בטיחות בדרכים באמצעות העלאת ויז'ואלים לעמוד הפייסבוק. המועד האחרון להעלאת מודעות לעמוד הפייסבוק הוא ה-29 לדצמבר 2011. שופטים מחברת JCDecaux ואתר אייס יבחרו את 3 העבודות הטובות ביותר מתוך הויז'ואלים שיציע הקהל הרחב על פי הפרמטרים הבאים: מקוריות, העברת המסר והתאמה לפרסום חוצות. מודעות אלו יוצגו במתקני החברה בתל אביב-יפו למשך עשרה ימים (בנוסף לאלו של משרדי הפרסום) עם קרדיט ליוצרים.
הרעיון לקמפיין הייחודי נוצר בזכות הצלחת הקמפיין החברתי האחרון שערכה JCDecaux עם משרדי הפרסום למען איכות הסביבה. בחברה בחנו את הדרך הנכונה ביותר לגיוס תושבי ישראל ומשרדי הפרסום למען בטיחות בדרכים. לצורך כך, פנה מנכ"ל החברה בישראל, פיליפ רו, באופן אישי למנהלי משרדי הפרסום המובילים בישראל והציע להם לקחת שוב חלק במהלך חברתי מיוחד. הפעם כאמור, בחרה הנהלת החברה לערב במהלך הפרסומי גם את הציבור הרחב, אשר איננו בהכרח בעל ניסיון בעולם הפרסום ולתת לכל אחד בישראל הזדמנות שווה לזכות בקמפיין פרסומי עם קרדיט מלא על שמו.
פיליפ רו, מנכ"ל JCDecaux בישראל: "לאחרונה היינו עדים לפרסומים שונים אודות תאונות דרכים בכבישי ישראל שנטלו את חייהם של אזרחים והרסו משפחות שלמות. על פי נתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, למעלה מ- 350 אזרחים בישראל נהרגו בשנת 2011. מדובר במספר בלתי נתפס של משפחות הרוסות אשר איבדו את יקיריהם ברגע אחד של חוסר תשומת לב. חשבתי כיצד אוכל לרתום את החברה למען המאבק בתאונות הדרכים ושמירה על בטיחות בדרכים ומצאתי כי הדרך הנכונה לכך היא להעלות את מודעות הציבור בישראל לבטיחות בדרכים באמצעות קמפיין פרסומי רחב ברחבי תל אביב יפו. אני גאה בחבריי לעולם הפרסום שנרתמים אף הם למען הקמפיין המיוחד ובטוח כי גם בקרב הגולשים תירשם התלהבות מנושא חשוב זה"
- 1.זה לא הוא כתב את זה 11/12/2011 17:28הגב לתגובה זוזה לא הוא כתב את הטקסט הזה !