תקציב הפרסום של בית ההשקעות 'תמיר פישמן' עובר מגלר נסיס ל'ביילינים'
משרד הפרסום 'הביילינים' בבעלות האחים גיל ואורי ביילין ואורית שצברג-דנן קיבל לידיו את תקציב הפרסום של בית השקעות 'תמיר-פישמן'. בשנים האחרונות טופל התקציב במשרד הפרסום גלר נסיס.
בחודשים האחרונים התנהל המכרז על תקציב הפרסום של בית ההשקעות בין מספר משרדים בינוניים וקטנים. בבית ההשקעות בו מכהנת לילך בוכמן כמנהלת השיווק ביקשו לגבש תכנית פרסומית לשנה הקרובה שתכלול אסטרטגיה, קריאייטיב, תכנון ורכישת מדיה.
לאייס נודע כי בבת ההשקעות מתוכנן מהלך של מיתוג מחדש. עד לאחרונה היה הקו הפרסומי "בית השקעות חכם" וכעת מתוכנן לצאת בקו מחודש. תקציב הפרסום של הרשת לשנת 2012 עתיד לעמוד על כ-2 מיליון שקלים.
תמיר פישמן הינו בנק השקעות המספק שירותי בנקאות להשקעות כגון ניהול קרנות הון פרטיות, מימון חברות, ניהול וחיתום הנפקות בת"א, ניהול קרנות נאמנות, ניהול תכניות אופציות עובדים, נגזרות פיננסיות, מחקר ני"ע, ניהול השקעות ללקוחות פרטיים. יוזכר כי במהלך השנה החולפת נפרדו השותפים דני פישמן ואלדד תמיר, כאשר האחרון ממשיך להחזיק בבעלות על בית ההשקעות.
- 8.הברון מינכהאוזן 11/12/2011 13:39הגב לתגובה זו2 שקלים זה בערך התקציב האמיתי שלהם אז עם הכל הכבוד לביילינים... להרגע.
- 7.אבי עומר 11/12/2011 10:28הגב לתגובה זוכשלתמיר יהיו 200ש לפרסום זה יהיה יפה הם כבר לא לקוח בשום משרד תקופה ארוכה,לא מתאימים למשרד אמיתי!
- 6.אלעד 11/12/2011 10:15הגב לתגובה זואחרי שכפו את עצמם וניסו לגנוב לקוחות, סוף סוף תהיה להם קצת עבודה. למרות שספק אם הלקוח ישאר איתם יותר מחצי שנה.
- 5.מברוק (ל"ת)דקלה 10/12/2011 07:30הגב לתגובה זו
- 4.בקר אוויר 09/12/2011 10:07הגב לתגובה זויצא לי להפגש עם צמד הביילינים כשפנו אלי בהצעה להיות לקוח שלהם.שני חברה נחמדים למען האמת,אבל חסרי כל הבנה בפרסום מודרני וכל היכולות שלהם להדמות לפרסומאים מתבטאות בשימת דגש על ההועה החיצונית (חליפות,שעונים ,עניבות,ג'ל בשיער) בבחינת:"שופוני,אני פרסומאי".חבל שהם מבזבזים את זמנם במקצוע שבהחלט לא תפור עליהם.
- 3.ריח של שינוי באוויר 09/12/2011 00:04הגב לתגובה זובענף הפרסום
- 2.הם תותחים. תמיר פישמן הרוויח (ל"ת)לקוח 08/12/2011 23:45הגב לתגובה זו
- 1.סופרטנקר 08/12/2011 18:28הגב לתגובה זוהקשרים של אבא. יוסי ביילין הצדיק. איזו זכות קיום יש לשני האחים האלה שהדבר היחידי החזק אצלם הוא השיווק העצמי. לא ראיתי עבודה אחת שלהם שהטביעה את חותמה. הכל יחסי ציבור, קשרים וחוסר הבנה של לקוחות. מדהים. הביילינים הם פרצופו של עולם הפרסום.