לאחר 5 שנים בשלמור - סטימצקי מגששת בענף: בוחנת את מחירי המדיה
רשת סטימצקי בוחנת בימים אלו את המשך דרכה עם משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי. זאת לאחר 5 שנים בהן טופל התקציב במשרד. על פי מקורות בשוק הפרסום, הפנייה של של סטימצקי למשרדי הפרסום נועד בעיקר כדי לבחון מחדש את הפוזיציה שלה במחירי המדיה - כך נודע לאייס.
בשוק מעריכים כי סטימצקי שומרת לעצמה את האפשרות להשאיר את הקריאייטיב בשלמור אבנון עמיחי ולהעביר את תקציב המדיה מיוניון לחברת רכש מדיה אחרת.
יוזכר כי ב-5 השנים האחרונות בהן מטופל תקציב סטימצקי בשלמור אבנון עמיחי לא ביצעה הרשת מהלך שכזה לבדיקת מחירי המדיה. מתבקש להניח כי מצבו של שוק הפרסום במחצית השנייה של 2011 הוא זה שדוחק את הנהלת הסטימצקי לבצע הערכה מחדש של מחירי המדיה ולבקש הצעות ממשרדים מתחרים.
מקורות נוספים בשוק מוסרים לאייס כי מדובר במכרז כולל ולא מדובר רק במחירי מדיה כפי שבסטימצקי טוענים. אלו מוסרים לאייס כי בשבוע הבא עתידים לפגוש את הרשת 3 משרדים מהעשירייה הראשונה בענף, בנוסף לשלמור אבנון עמיחי.
על פי יפעת בקרת פרסום עמד תקציב הפרסום של סטימצקי ב-2011 על כ-6.4 מיליון דולר במחירי מחירון. בפועל מדובר בכ-10 מיליון שקלים. ב-2010 עמד תקציב הפרסום על 4.8 מיליון דולר במחירי מחירון המהווים בפועל כ-7.7 מיליון שקלים.
דובר סטימצקי, רני רהב מסר בתגובה: "איננו נוהגים להתייחס ליחסינו עם ספקינו בתקשורת".
- 6.מוטק'ה 10/12/2011 09:57הגב לתגובה זומתבצע אקט התאבדות אצל כמה משרדים קטנים ובינוניים, שמפנטזים, ומוציאים מאות אלפי שקלים על פרזנטציות שלא יוצא מהן כלום.
- 5.לא מחסידי שלמור 09/12/2011 14:36הגב לתגובה זואבל חייב לציין שעשו עבודה מעולה עם סטימצקי בכל נושא המיתוג של הרשת הזקנה הזאת
- 4.מהענף 08/12/2011 17:46הגב לתגובה זוואפשר לכבות את האור
- 3.אוכלי פגרים 08/12/2011 15:28הגב לתגובה זוואף אחד לא רץ ל'סגור' את המשרד. שבו בשקט חוצפנים
- 2.גידי 08/12/2011 15:15הגב לתגובה זומאז שעזב, המשרד שלו מתרסק
- מ 11/12/2011 00:09הגב לתגובה זואני דווקא זוכר שכל הלקוחות (חוץ מטורנדו) עזבו בתקופתו של גדעון-מבריח הלקוחות הראשי עכשיו לפחות ישקיעו בהם ולא בפרסים
- 1.יו..לא טוב מה שקורה שם (ל"ת)חיים כהן 08/12/2011 14:59הגב לתגובה זו