פרסום ראשון

לאחר 5 שנים בשלמור - סטימצקי מגששת בענף: בוחנת את מחירי המדיה

הרשת נפגשה בימים האחרונים עם מספר משרדים, בעיקר כדי לבחון את מחירי המדיה בשוק. בשלב זה לא התקבלה החלטה להעביר את התקציב משלמור
משה בנימין | (7)

רשת סטימצקי בוחנת בימים אלו את המשך דרכה עם משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי. זאת לאחר 5 שנים בהן טופל התקציב במשרד. על פי מקורות בשוק הפרסום, הפנייה של של סטימצקי למשרדי הפרסום נועד בעיקר כדי לבחון מחדש את הפוזיציה שלה במחירי המדיה - כך נודע לאייס.

בשוק מעריכים כי סטימצקי שומרת לעצמה את האפשרות להשאיר את הקריאייטיב בשלמור אבנון עמיחי ולהעביר את תקציב המדיה מיוניון לחברת רכש מדיה אחרת.

יוזכר כי ב-5 השנים האחרונות בהן מטופל תקציב סטימצקי בשלמור אבנון עמיחי לא ביצעה הרשת מהלך שכזה לבדיקת מחירי המדיה. מתבקש להניח כי מצבו של שוק הפרסום במחצית השנייה של 2011 הוא זה שדוחק את הנהלת הסטימצקי לבצע הערכה מחדש של מחירי המדיה ולבקש הצעות ממשרדים מתחרים.

מקורות נוספים בשוק מוסרים לאייס כי מדובר במכרז כולל ולא מדובר רק במחירי מדיה כפי שבסטימצקי טוענים. אלו מוסרים לאייס כי בשבוע הבא עתידים לפגוש את הרשת 3 משרדים מהעשירייה הראשונה בענף, בנוסף לשלמור אבנון עמיחי.

על פי יפעת בקרת פרסום עמד תקציב הפרסום של סטימצקי ב-2011 על כ-6.4 מיליון דולר במחירי מחירון. בפועל מדובר בכ-10 מיליון שקלים. ב-2010 עמד תקציב הפרסום על 4.8 מיליון דולר במחירי מחירון המהווים בפועל כ-7.7 מיליון שקלים.

דובר סטימצקי, רני רהב מסר בתגובה: "איננו נוהגים להתייחס ליחסינו עם ספקינו בתקשורת".

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    מוטק'ה 10/12/2011 09:57
    הגב לתגובה זו
    מתבצע אקט התאבדות אצל כמה משרדים קטנים ובינוניים, שמפנטזים, ומוציאים מאות אלפי שקלים על פרזנטציות שלא יוצא מהן כלום.
  • 5.
    לא מחסידי שלמור 09/12/2011 14:36
    הגב לתגובה זו
    אבל חייב לציין שעשו עבודה מעולה עם סטימצקי בכל נושא המיתוג של הרשת הזקנה הזאת
  • 4.
    מהענף 08/12/2011 17:46
    הגב לתגובה זו
    ואפשר לכבות את האור
  • 3.
    אוכלי פגרים 08/12/2011 15:28
    הגב לתגובה זו
    ואף אחד לא רץ ל'סגור' את המשרד. שבו בשקט חוצפנים
  • 2.
    גידי 08/12/2011 15:15
    הגב לתגובה זו
    מאז שעזב, המשרד שלו מתרסק
  • מ 11/12/2011 00:09
    הגב לתגובה זו
    אני דווקא זוכר שכל הלקוחות (חוץ מטורנדו) עזבו בתקופתו של גדעון-מבריח הלקוחות הראשי עכשיו לפחות ישקיעו בהם ולא בפרסים
  • 1.
    יו..לא טוב מה שקורה שם (ל"ת)
    חיים כהן 08/12/2011 14:59
    הגב לתגובה זו