מקבץ TOP5 השבועי. המדור שמציג לפניכם אחת לשבוע 5 מהלכי פרסום בולטים מסביב לעולם. השבוע במדור: וולקסווגן טיגואן, נאנדוס, בית החולים "אלברט איינשטיין", מרטיני ו-AT&T.
* לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן
* להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן
* להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק - לחצו כאן DUEL
סרט חמוד היישר מארגנטינה של חברת Volkswagen לאביזר רכב חדשני שימושי במיוחד, ה-PARK ASSIT שמאפשר לרכב לחנות לבד. כמו בכל מקום בעולם, גם בארגנטינה חניה זה סוג של מלחמה. מי לא היה רוצה יתרון שכזה?
LAST STAND
רשת המזון המהיר Nando's, במהלך לחיזוק המכירות של הקומבינציה של ארוחה ל-6 אנשים, מתחברים לרוח התקופה של אביב העמים העולמי, ולוקחים את התובנה "אף אחד לא רוצה לאכול לבד" למקומות חדשים ומפתיעים.
DONATE
בית החולים "אלברט איינשטיין" בדרום אמריקה, במהלך יוצא דופן לקריאה לתרומות דם. עשה שימוש מפתיע במנות הדם שלו, והציבם במקררי מזון בסופרמרקטים, לצד הקולה והחלב. המטרה הייתה להפגיש את האדם הממוצע עם הבעיה שמולה ניצבים רבבות חולים, בעיית זמינות הדם. אם זה היה כל כך קל באמת להשיג מנת דם, לא היה צורך לבקש מהם תרומה!
LUCK
מרטיני בקמפיין חדש שמחבר שתייה של המשקה לתובנה גדולה מהחיים, שמזל זה עניין של גישה ולא של נסיבות. אל תמתינו שהמזל ידפוק בדלת. תתחילו לעשות, תתחילו לפעול, תתחילו לשנות גישה והחיים יתחילו להיראות אחרת.
YOU'VE GOT A CASE
מהלך חדש שעלה בטלוויזיה ובפייסבוק לתקופת החגים של AT&T שמאפשר לכל אחד מאתנו לתבוע את זכותו לSMARTPHONE ממישהו קרוב בעזרת העורך הדין הכי טוב שכסף לא יכול שלא לקנות!.
ניהול המדור על ידי אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן