"אחי, אתה לא מאמין! מצאתי בסופר מנות דם": עוד קמפיין ברזילאי משובח
מקבץ TOP5 השבועי. המדור שמציג לפניכם אחת לשבוע 5 מהלכי פרסום בולטים מסביב לעולם. השבוע במדור: וולקסווגן טיגואן, נאנדוס, בית החולים "אלברט איינשטיין", מרטיני ו-AT&T.
* לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
DUEL סרט חמוד היישר מארגנטינה של חברת Volkswagen לאביזר רכב חדשני שימושי במיוחד, ה-PARK ASSIT שמאפשר לרכב לחנות לבד. כמו בכל מקום בעולם, גם בארגנטינה חניה זה סוג של מלחמה. מי לא היה רוצה יתרון שכזה?
LAST STAND רשת המזון המהיר Nando's, במהלך לחיזוק המכירות של הקומבינציה של ארוחה ל-6 אנשים, מתחברים לרוח התקופה של אביב העמים העולמי, ולוקחים את התובנה "אף אחד לא רוצה לאכול לבד" למקומות חדשים ומפתיעים.
DONATE בית החולים "אלברט איינשטיין" בדרום אמריקה, במהלך יוצא דופן לקריאה לתרומות דם. עשה שימוש מפתיע במנות הדם שלו, והציבם במקררי מזון בסופרמרקטים, לצד הקולה והחלב. המטרה הייתה להפגיש את האדם הממוצע עם הבעיה שמולה ניצבים רבבות חולים, בעיית זמינות הדם. אם זה היה כל כך קל באמת להשיג מנת דם, לא היה צורך לבקש מהם תרומה!
LUCK מרטיני בקמפיין חדש שמחבר שתייה של המשקה לתובנה גדולה מהחיים, שמזל זה עניין של גישה ולא של נסיבות. אל תמתינו שהמזל ידפוק בדלת. תתחילו לעשות, תתחילו לפעול, תתחילו לשנות גישה והחיים יתחילו להיראות אחרת.
YOU'VE GOT A CASE מהלך חדש שעלה בטלוויזיה ובפייסבוק לתקופת החגים של AT&T שמאפשר לכל אחד מאתנו לתבוע את זכותו לSMARTPHONE ממישהו קרוב בעזרת העורך הדין הכי טוב שכסף לא יכול שלא לקנות!.
ניהול המדור על ידי אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן
- 4.ומה האפקטיביות של הטופ 5 על הקריאיטיב של ראוב (ל"ת)ני ? 04/12/2011 10:28הגב לתגובה זו
- 3.חזק! במיוחד אהבתי את vw (ל"ת)אהבתי 02/12/2011 10:24הגב לתגובה זו
- 2.תעשה לי ילד 02/12/2011 09:44הגב לתגובה זוכל הכבוד! הפעם הבאת יופי של יציאות
- 1.אסא שפירא 01/12/2011 17:06הגב לתגובה זוhttp://www.facebook.com/ATT?sk=app_279017608804800 שווה להכנס!