מותג הקונדומים הברזילאי 'אולה' (Olla) חיפש וגם מצא דרך חדשה להעלות את עצמו לתודעה. במהלך פייסבוק מתחכם (השני השבוע שמצאנו מסביב לעולם) שמעדיף לגרות את חיישני הפחד, זכו בשבוע האחרון גברים צעירים בברזיל לבקשות חברות מוזרות במיוחד בפייסבוק.
מותג הקונדומים חבר למשרד הפרסום הברזילאי AGE Isobar כדי להקים עשרות פרופילים פיקטיביים עם תמונות של תינוקות. אותם תינוקות נקראו בשמות של גברים צעירים בברזיל עם (שם ושם משפחה) עם התוספת ג'וניור בסופה, כדי שלאלו לא יהיה ספק שמדובר ככל הנראה בצאצאים שלהם.
מתחת לתמונת התינוק צירף משרד הפרסום טקסט נלווה ובו נכתב: "המנע מהפתעות כאלו, השתמש בקונדומי אולה". הרעיון ברור, המסר מדויק והמהלך זכה לבאזז המתבקש וסוקר מסביב לעולם. האמת היא שהברזילאים לא ממש המציאו כרגע את הגלגל - לאורך השנים ראינו לא מעט פרסומות שבחרו ללכת בדרך הזו של הפחדת גברים עם עוללים צעירים במטרה לגרום להם להשתמש בקונדומים.
השימוש המעניין של משרד הפרסום בפייסבוק הופך אותם לרלוונטיים ואקטואליים בייחוד לאור השימוש הגובר של תושבי ברזיל באינטרנט בשנים האחרונות. לא בטוח שצוקרברג ישמח לשמוע על הפרופילים הפיקטיביים אבל הם את שלהם כבר עשו.