בזכות מירוץ הלילה של נייקי, עינת ישראלי נבחרה לאשת השיווק בחודש נובמבר

ישראלי, סמנכ"ל השיווק של נייקי ישראל מוליכה מאז תחילתו ב-2007 את מרוץ הלילה בתל-אביב. השנה השתתפו באירוע הספורט למעלה מ-15,000 רצים
כתבי אייס | (4)

סמנכ"ל השיווק של נייקי ישראל עינת ישראלי נבחרה על ידי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאשת השיווק של חודש נובמבר. זאת בזכות ההצלחה החוזרת של מרוץ הלילה של נייקי בתל-אביב.

ישראלי מוליכה מאז תחילתו את מרוץ הלילה של נייקי בתל-אביב. המרוץ הושק לראשונה ב-2007 בשיתוף עיריית תל-אביב-יפו, והפך לאחד מאירועי הספורט העממי המתוקשרים ביותר בישראל. השנה השתתפו במירוץ למעלה מ- 15,000 משתתפים. הביקוש למרוץ גדל משנה לשנה בצורה חדה, כך שתוך מספר ימים, חודשיים וחצי לפני האירוע - נרשמו למרוץ אלפי משתתפים ומכסת הרצים הושלמה שבועות לפני המרוץ.

החל משנת 2010, נוקטת נייקי באסטרטגיה של חינוך השוק, איתור קהלי מטרה חדשים (צעירים בני 20+) ועבודה שיווקית ייעודית תוך מיצוב הריצה כפעילות חברתית-חוויתית. המהלכים בהם נקטה נייקי השנה נועדו לחזק תפיסה אסטרטגית זו של הברה.

השנה, ברוח ה-GET SOCIAL-RUN TOGETHER, השיקה נייקי אפליקציית פייסבוק חדשנית שפותחה במיוחד עבור האירוע, ה-RUNNERS WALL , שאיפשרה למשתתפים לראות מי מהחברים שלהם משתתף במרוץ, לבחון את המשתתפים האחרים על פי קריטריונים שונים כגון: מין, מקום מגורים, זמן ריצה משוער וסטטוס אישי ואיפשרה למשתתפים לתקשר זה עם זה, להכיר ולהזמין שותפים פוטנציאלים לאימונים ולריצה.

למעלה מ-3,200 משתתפים השתמשו באפליקציה, שיתפו, בדקו והזמינו זו את זה. 498 הזמנות לריצה נשלחו וכ- 40 ריצות אימון משותפות נקבעו בפועל. אפליקציה סלולרית חברתית חדשנית נוספת שהושקה לקראת המרוץ: LIVE BY YOU איפשרה למשתתפים לשדר בזמן המרוץ סרטים מהסלולר היישר לעמוד הפייסבוק האישי, כדי לשתף את החברים, בזמן אמת.

30% מהמשתתפים השנה היו נשים (שיעור ההולך וגדל משמעותית מדי שנה). 35% מתחת גיל 29. עבור 34% מהנשים ו- 27% מהגברים זה היה המרוץ הראשון אי פעם. משתתפים רבים העידו כי המרוץ והבאזז שנוצר סביבו, עורר בהם את החשק להתחיל לרוץ והיווה עבורם תמריץ אמיתי לשינוי בהרגלי החיים.

עינת ישראלי משמשת בתפקידה כבר 7 שנים. בעבר, היתה מנהלת תחום דגני הבוקר ביוניליוור ומנהלת מותג גולד מסטרקארד בישראכרט. ישראלי היא בעלת תואר MBA מאוניברסיטת תל-אביב, התמחות בשיווק וניהול בינלאומי.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    עדי 28/11/2011 22:07
    הגב לתגובה זו
    טירוף או סתם שיעמום מהתפקיד?
  • 3.
    מירון 28/11/2011 17:18
    הגב לתגובה זו
    לקחת פעילות שלכאורה טרוויאלית ולארוז אותה בצורה כזו - זו כבר התמחות נו מה קורה מתפנות שם משרות כבר :)
  • 2.
    דנה 28/11/2011 14:56
    הגב לתגובה זו
    אין ספק שנייקי היא חברת הספורט המובילה בעולם, והנציגות בישראל עושה הדים בכל העולם!! כל הכבוד עינת יישר כוח
  • 1.
    אלופה! והכי מקצועית שיש! (ל"ת)
    ליאור 28/11/2011 13:30
    הגב לתגובה זו