לא רק מע"צ: החל מ-2012 לפ"מ לא תיתן שירותי פרסום לחברות ממשלתיות
החל משנת 2012 לשכת הפרסום הממשלתית (הכפופה למשרד ההסברה והתפוצות) לא תוכל להעניק שירותי פרסום לחברות ממשלתיות עסקיות. לחברה הלאומית לדרכים - מע"צ, שפרסמה מכרז ביום חמישי האחרון יתווספו למעשה מספר חברות ממשלתיות עסקיות, זאת כאמור בעקבות המלצת מבקר המדינה והחלטת הממשלה.
בניגוד למשרדי הממשלה, החברות הממשלתיות העסקיות לא היו מחויבות לקבל שירותי פרסום מלפ"מ וחלקן בחרו בכך לאורך שנים רבות באופן חופשי משיקולי כדאיות. כאמור, החל משנת 2012, לא יתאפשר הדבר בשל החלטת הממשלה.
בין החברות שלא יוכלו לקבל את שירותי לשכת הפרסום הממשלתית:
רשות הדואר שתקציבה מטופל בימים אלו בגליקמן נטלר סמסונוב, החברה הלאומית לדרכים (מע"צ) שיצאה במכרז לשוק הפרטי ותקציבה יעמוד על לא פחות מ-3 מיליון שקלים, עמידר, החברה הלאומית לשיכון בישראל שמטופלת בלמל כהן ותקציבה ב-2010 עמד על כ-300 אלף דולר (במחירי מחירון על פי יפעת בקרת פרסום).
- 1.עדן 06/10/2012 01:12הגב לתגובה זומאמר מצוין! www.yad0.com