המכרז על תקציב אוניברסיטת חיפה: גיתם BBDO פרש מההתמודדות
המכרז על תקציב הפרסום של אוניברסיטת חיפה קרוב לסיום. לאייס נודע כי הודעה על זהות הזוכה תצא בימים הקרובים. בין המתמודדים במכרז היו בוקאי שני, גורני דיגיטל, שפי, ירקוני וגיתם BBDO שהחזיק בתקציב ב-5 השנים האחרונות והחליט לפרוש מההתמודדות עוד לפני שלב הגמר.
עוד נודע לאייס כי הסיבה לפרישתו של גיתם BBDO מהמכרז נעוצה בסיבות כלכליות. משרד הפרסום מהעשירייה הראשונה השכיל להבין, תוך כדי התקדמות המכרז כי מדובר במחזורי פעילות שאינם אטרקטיביים דיו ואינם תואמים את גודלו של המשרד.
לאייס נודע כי במהלך המכרז התלבטה אוניברסיטת חיפה לגבי הזוכה במכרז והעבירה למתמודדים טופס ובו מספר שאלות בכדי לעמוד על ההבדלים ביניהם. כזכור, בטפסי המכרז של אוניברסיטת חיפה הושם דגש רב על פעילות פרסום בזירות הדיגיטל. בין השאר צוין שם כי האוניברסיטה מתעתדת להפנות חלק מהתקציב לפרסום במנועי החיפוש של גוגל.
משרד הפרסום גיתם BBDO סירב להגיב.
- 6.לקוחה מאוכזבת 27/11/2011 21:49הגב לתגובה זוהתאכזבנו נורא, לא סיפק את הסחורה והיה עסוק רק בהכנסה שיקבל.
- Do4u 27/11/2011 22:27הגב לתגובה זוחוץ מזה שמדובר בלקוח איכותי ואסטרטגי.
- 5.דודו 27/11/2011 20:45הגב לתגובה זואין מאחורי המשרד הזה ולא כלום!
- 4.שרון 27/11/2011 19:09הגב לתגובה זואחרי שאיבד כל כך הרבה לקוחות והתגלה כבן אדם לא אמין .... אני מקווה שלא יזכה בתקציב. לקוח מאוכזב
- חרא בנאדם ירקוני (ל"ת)קופירייטר 03/12/2011 17:10הגב לתגובה זו
- לקוחה מאוכזבת 27/11/2011 21:47הגב לתגובה זוגם אנחנו לא היינו מרוצים מירקוני,לא פלא שלא נשארו איתו העובדים הותיקים.
- 3.סטודנט לתקשורת 27/11/2011 16:13הגב לתגובה זומה פתאום ירקוני? הוא עובד עם המתחרים.
- לא נכון. הוא איבד אותם (ל"ת)27/11/2011 18:58הגב לתגובה זו
- חוץ מזה הוא גמור. אין שם כלום (ל"ת)מיכל 27/11/2011 18:57הגב לתגובה זו
- 2.בוגי 24/11/2011 15:10הגב לתגובה זותגידו כתבי אייס, אין לכם יותר על מה לכתוב?
- 1.מקומי 24/11/2011 14:40הגב לתגובה זורק יפעת התותחית!!!
- חיפה 27/11/2011 09:24הגב לתגובה זונו באמת את כל התקציבים שלו הוא איבד חבל אם הוא יזכה
- דודו 27/11/2011 16:49גם אני לקוח מאוכזב של ירקוני. אין מאחורי המשרד הזה ולא כלום!