אקזיט לטכנופלס? במו"מ למכור את החזקותיה במאזני שקל ב-9.5 מיליון שקל
האם טכנופלס ונצרס עומדת בפני אקזיט? קרן ההשקעות הודיעה שהיא מנהלת מו"מ למכירת החזקותיה (37.5%) בחברת מאזני שקל תמורת 2.5 מיליון דולר לקבוצת משקיעים אמריקניים. אם תושלם העסקה תשקף התמורה החזר של מעל פי שלוש מהסכום ששילמה החברה בגין העסקה.
- 3.דודי 1 22/11/2011 19:59הגב לתגובה זורישמו ליפניכם הון עצמי של 34 מיליון שח שווי חברה 14 מיליון ניסחרת בחסר שךל20 מיליון בקיצור לפי ההון העצמי שער של 4.6 אגורות עכשיו תתחילו להוסיף עיסקת מאזני שקל תכניס לחברה 10 מיליון שח נוספים שזה אומר שער מנייה של6.2 אגורות תמשיכו לחברת די לד שטכנופסט מחזיקה ב42 אחוז החברה מוערכת ב50 מיליון שח שם הולך להיות אקזיט אדיר שירים את הנייר לאזור ה13 אגורות והדובדבן שבקצפת חברת מטל טק שניסחרת בבורסת לונדון בענף מתכות MTT.L שם הולך להיות טירוףשל אקזיט שער של 25 אגרת למנייה עד סוף השנה יראה ראלי מאוד
- צודק 23/11/2011 00:46הגב לתגובה זוצודק
- פורמולה ויז' ן 22/11/2011 23:05הגב לתגובה זודודי אתה צודק , אבל כמו טכנופלס יש עוד הרבה חברות לדוגמא פורמולה ויז' ן שרק ברבעון הזה הרוויחה רווח נקי של 50 מיליון ש" ח כאשר החברה שווה רק 30 מיליון וגם שם יש דיסקאומט רציני !! הבעיה שיש לנו שוק דפוק ואנשים טיפשים שלא קוראים דוחות ומעדיפים לקנות מניות שמריצים אותם כרישים שעושים כסף על חשבון הפראיירים
- 2.מתמטיקאי-1 22/11/2011 18:07הגב לתגובה זוחברה נמוך ביותר. שמשתלב עם פעילות אפסית במחזורים. מי שנכנס (אם בכלל יצליח לרכוש כמות משמעותית ) לא יצליח לצאת. תזהרו. אבל שכל אחד יעשה כמיטב הבנתו.
- הפטיש 22/11/2011 19:29הגב לתגובה זוכרוניקה ידועה מראש של הפסדים . מישהו אמר אורנה ?
- יודע דבר 22/11/2011 18:55הגב לתגובה זומדובר באחת החברות הכי טובות להשקעה היום בבורסה.נסחרת בשליש מהשווי האמיתי.תוך כמה חודשים הנייר פי 5 .תרשמו.
- 1.יוסף 22/11/2011 17:01הגב לתגובה זוהנייר נלחץ בגלל מימוש של כלל פיננסים.זהו מכרו את כל האחזקות.נראה לי שהנייר יטוס לקראת סוף השנה על אותם גורמים שזרקו בגלל שיקולי מס ללא אבחנה.

לאור "ליקויים מקצועיים" אלביט ותע"א הוצאו מהתערוכה האווירית בדובאי
במכתב שנשלח שעות אחרי התקיפה בדוחא, תוארו הסיבות הרשמיות, אך הטענה היא השהחלטה התקבלה כבר קודם לכן באופן בלתי רשמי, כחלק ממהלך מתואם להרחיק את ישראל מהאירועים הביטחוניים המרכזיים באזור
מארגני תערוכת התעופה של דובאי הודיעו למספר חברות ביטחוניות ישראליות כי הן אינן מוזמנות להשתתף באירוע הבינלאומי שייערך בנובמבר הקרוב. וכך, היחסים בין ישראל לאיחוד האמירויות, שנבנו בקפידה מאז הסכמי אברהם ב-2020, ממשיכים להיסדק תחת כובד ההשלכות של העימות
הממושך בעזה.
מארגני התערוכה שלחו מכתבים למספר חברות ביטחוניות מישראל, ביניהן התעשייה האווירית ואלביט מערכות אלביט מערכות 0.94% , ובהם נכתב כי השתתפותן לא תאושר. על הנייר, הסיבה היא "ליקויים מקצועיים", אך זוהי כנראה תגובה להתקפה של ישראל על אדמת קטאר לפני יומיים. מעבר לתוצאות המיידיות של התקיפה, הגלים שעוררה, כללו הסתייגות של טראמפ (אמנם קלה, אבל בכל זאת), נאום תוקפני של נשיאת האיחוד האירופי ועכשיו, התגובה הלא רשמית של איחוד האמירויות. כזכור, בריטניה מנעה לאחרונה מנציגים ישראלים להשתתף בתערוכת הביטחון הגדולה שלה, וצרפת חסמה גישה של חברות ישראליות לתערוכת הנשק בפאריז ביוני האחרון.
זו אינה הפעם הראשונה שהתערוכה בדובאי מסתבכת בהקשר הישראלי, היות ובנובמבר 2023, שבועות לאחר פרוץ המלחמה בעזה, הדוכנים של התעשייה האווירית ורפאל נותרו ריקים מבלי שניתן לכך הסבר רשמי.
אלביט מערכות, שהקימה יחידה ייעודית באמירויות, והתעשייה האווירית, שהובילה פרויקטים משותפים עם התאגיד הביטחוני המקומי EDGE, היו חלק בלתי נפרד מהתממשקות ההסכמים בין המדינות מאז 2020. הן לקחו חלק גם בתערוכה האחרונה באבו דאבי בפברואר האחרון. משרד הביטחון הישראלי אישר שקיבל את ההודעה מהמארגנים אך לא מסר פרטים.
- אלביט מערכות חושפת את Frontier: מערכת AI חדשה להגנת גבולות
- דירוג 100 הביטחוניות 2025: אלביט ורפאל עלו, תע״א באותו המקום
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
למרות הכל, התעשייה הביטחונית הולכת ומתחזקת
עם זאת, למרות הצהרות על חרמות ועל שקילה מחודשת של רכישות, לאחרונה דווח כי גרמניה, למשל, מתכננת מישראל (באמצעות התעשייה האווירית) שלושה כטב"מים מסוג "איתן" (Heron) תמורת 1.2 מיליארד דולר, וזאת למרות קולות הולכים וגוברים ממדינות רבות באיחוד האירופי להגביר את הלחץ על ישראל כדי לעצור את המלחמה בעזה.

מנכ"ל ראיינאייר שוקל הפסקת פעילות כוללת בישראל
מייקל אולירי, מנכ"ל החברה אמר כי נגמרה לו הסבלנות להנחיות הבטחון המשתנות בישראל וטוען שהחברה לא תחדש את טיסותיה לפני סוף אוקטובר, וספק אם גם אחריו
למרות שלאחרונה נראה היה כי פעילות הטיסות חוזרת לשיגרה כלשהי, מנכ"ל ראיינאייר, מייקל אולירי, מעיב על האופטימיות וטוען כי כי החברה "לא בטוחה אם תחדש את פעילותה בישראל. לדבריו, אין ודאות שתשוב לפעול בישראל, גם לאחר שתסתיים הלחימה בעזה. מייקל אולירי, התראיין לרשת RTE באירלנד והוסיף האשמה ישירה כלפי הרשויות המקומיות: "משחקים איתנו".
ריינאייר הודיעה כבר מוקדם יותר הקיץ כי לא תחדש את טיסותיה לישראל לפני ה-25 באוקטובר. אולם דבריו של אולירי מציבים סימן שאלה מהותי לא רק לגבי הטווח הקצר, אלא גם לגבי חורף 2025-2026. הביקורת שהשמיע אינה חדשה. ריינאייר העלתה בעבר טענות נגד אגרות, תיאומים תפעוליים, ותנאים שהציבו הרשויות בישראל, אך אמירות כאלה, כאשר הן נאמרות בפורומים פומביים, מעידות לרוב על ניתוק במגעים בין הצדדים.
עבור הנוסעים הישראלים הדבר עלול לפגוע בהיצע הטיסות ולהפחית את הסיכוי להורדת מחירים. מצד שני, אלו הן חדשות טובות עבור אלעל, שבכל פעם שיש אירוע בטחוני כלשהו, המנייה שלה מזנקת. מבחינת חברות הלואו קוסט הנוספות, ככל הנראה וויזאייר היא זו שתמלא את החלל.
במהלך 2022, הפעילה ריינאייר למעלה מ-30 טיסות שבועיות מישראל, במחירים נמוכים. ב-2023 אף הצהירה על כוונה להרחיב את פעילותה בישראל, אולם התחזיות האלה התרסקו עם ההסלמה הביטחונית וקריסת תנועת התיירים הנכנסת.
- מנכ"ל ריאנאייר מאיים להעביר מטוסים בעקבות המצב הבטחוני
- חברת התעופה האירית שנמצאת בעמדה תחרותית חזקה יותר מכולן
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אבל אולירי לא התייחס רק לישראל, אלא גם להשפעות העמוקות של הלחימה בין רוסיה לאוקראינה על תעופה אזרחית באירופה. לדבריו, התקיפה האווירית הרוסית על פולין, שכללה חדירה של רחפנים לשטח המדינה, יצרה שיבושים נרחבים ביום רביעי האחרון, ובאותו יום רק 60% מטיסות ריינאייר יצאו בזמן (לעומת 90% ביום רגיל). נמלי תעופה בוורשה, מודלין, ז'שוב ולובלין נסגרו זמנית, ואולירי הזהיר כי "מדובר באירוע שצפוי להימשך לאורך שנים". לדבריו, "אם האיחוד האירופי והבית הלבן לא ינקטו קו תקיף, עם סנקציות עונשיות נגד רוסיה, ההפרעות האלה לא ייפסקו".