TV

סרטון אולד ספייס החדש: דרך ארוכה מאז ימי מוסטפא, ועדיין לגזור ולשמור

בסרטון החדש מציגים Wieden + Kennedy את השלב הבא בקונספט 'תריח את עצמך טוב יותר'. 2 גברים וזקן משועמם עוברים מטאמורפוזה מדליקה
משה בנימין | (4)

קמפיין אולד ספייס המתגלגל במשרדי Wieden + Kennedy הספיק לעבור הרבה מאז ימי מוסטפא על הסוס, במה שהפך לאחד מסרטוני הפרסומת הבולטים בשנים האחרונות ואחד שגם גרף כמעט כל פרס אפשרי בתחרויות פרסום מסביבי לעולם.

לתצוגת הסולו המרשימה של מוסטפא הצטרף בזמנו 'פאביו', כאשר בין השניים התפתח קרב איתנים שהמשיך את האווירה ההזויה סביב הקמפיין. משם הלכו לג'ונגל הפראי, לקפטן, וכעת לחדר ההלבשה בו מוצגים 2 גברים לא אתלטיים בעליל וזקן אחד משועמם שנזרקים לעולם אחר ועוברים מטאמורפוזה מדליקה לאחר שאחד מהם מסניף קלות מבקבוק פתוח של דיאודורנט אולד ספייס.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    מזכיר לי נורא קמפיינים שעושים בראובני (ל"ת)
    לילי 23/11/2011 13:26
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מעניין מה גדעון היה אומר על זה (ל"ת)
    נו, ההוא 23/11/2011 13:05
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ג 23/11/2011 09:03
    הגב לתגובה זו
    ישראל מתייבשת, הגרסה הקולית
  • 1.
    ניסיתי. זה לא עובד... (ל"ת)
    יוסי 22/11/2011 18:37
    הגב לתגובה זו