טום קרוז כחול לבן: Funtactix הישראלית תפיק משחק פייסבוק למשימה בלתי אפשרית

המשחק יעלה השבוע לאוויר וילווה את הסרט 'משימה בלתי אפשרית 4' שייצא בדצמבר. הסרט מופק ע"י טום קרוז וחברת ההפקה של JJ אברהמס
משה בנימין | (1)

חברת Funtactix הישראלית, הפועלת מ'רובע המדיה' של קרן JVP הממוקם בירושלים נבחרה ע"י ענקית הקולנוע Paramount ליצור את משחק הפייסבוק הרשמי לסרט הרביעי בסדרה: Mission Impossible - Ghost Protocol.

המשחק, שעולה השבוע לאוויר לקראת עליית הסרט ב-21 לדצמבר, הופק בשיתוף פעולה בין טום קרוז חברת ההפקה של JJ אברהמס - יוצר הסדרה "אבודים". ירון לייפנברג מייסד החברה ציין: "זהו המשחק הגדול ביותר שיוצר בארץ אי פעם, המציב רף חדש למשחקים סוציאליים בעולם כולו".

גולשי פייסבוק יוכלו לבנות דמות וירטואלית הפועלת כסוכן חשאי, להקים צוות משימה, להשיג גאדג'טס וציוד לחימה חדשני, להשיג מידע חשאי וזאת, באמצעות 8 תסריטים המדמים 200 משימות שונות ב-50 אתרי פעולה ברחבי העולם.

לפני כשנה חתמו אולפני פראמונט וחברת Funtactix על שיתוף פעולה אסטרטגי במסגרתו תקים Funtactix את משחקי המחשב שילוו את שוברי הקופות של האולפנים בשנים הקרובות. זהו הסרט השני של שעבורו מפיקה Funtactix משחק וירטואלי - הראשון היה במרץ האחרון בהשקתו של העולם הוירטואלי שליווה את Rango - סרט האנימציה הראשון באורך מלא של Paramount בכיכובו של ג'וני דפ.

איימי פאוול, סגנית נשיא בכירה ב-Paramount איטראקטיב ציינה: "חיפשנו דרך חדשה ומלהיבה ליצור אינטראקציה עם המעריצים של 'משימה בלתי אפשרית'. משחק ברשת החברתית מאפשר לנו לפנות לקהלים חדשים לצד כאלו המלווים אותנו שנים ולהציע לכולם תוכן מלהיב".

גדי תירוש, שותף בקרן JVP וחבר במועצת המנהלים של Funtactix: "אנחנו גאים על כך ששוב נבחרה חברה של רובע המדיה של JVP לעבודה משמעותית עם ענקית הוליוודית. בשנה האחרונה הושלמו סדרה של הסכמים עם שותפים מובילים המחזקים את ההכרה ביכולות הקריאטיביות והטכנולוגיות של ישראל".

Funtactix הוקמה בשנת 2006 בתמיכתה של קרן JVP ומנוהלת ע"י היזמים סם גלסנברג אשר שימש כמנהל טכנולוגיית משחקי המחשב במייקרוסופט העולמית, וירון לייפנברג. לחברה משרדים ברובע המדיה של JVP בירושלים ומשרדים נוספים בתל אביב, ניו יורק ולוס אנג'לס. החברה מתמחה בפיתוח משחקי מחשב סוציאליים עבור סרטים ובהקמה והפעלה של פלטפורמות וירטואליות המאפשרות לאוהדים (Fans) של מותגי המדיה המובילים בעולם לתקשר אינטראקטיבית עם הדמויות והנכסים של המותג בזירת משחקים מבוססי רשת.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    ריספקט (ל"ת)
    22/11/2011 17:11
    הגב לתגובה זו