תקציב הפרסום של המותג 'ד"ר פישר' בניו מדיה ובדיגיטל יטופל בחברת teenk

בעבר טופל תקציב הדיגיטל של 'ד"ר פישר' בארק מקבוצת פובליסיס. מנכ"ל teenk, יניב וייצמן: "הידע שלנו הוא נכס לפעילות הדיגיטלית של מותגים"
משה בנימין | (3)

תקציב הניו-מדיה והדיגיטל של תשלובת ד"ר פישר, כולל עמוד הפייסבוק של החברה, יטופל על ידי חברת teenk בניהולו של יניב ויצמן. התקציב יטופל ב- teenk לאחר מכרז ובהמשך להשקה של ג'נסיס יאנג - סדרת תכשירים לבני נוער, אותה ביצעה teenk בעבור המותג בחודשי הקיץ האחרון. אביבית רוטשטיין, מנהלת חטיבת המחקר השיווקי והאסטרטגיה בד"ר פישר: "לאחר בחינת מספר חברות אינטראקטיב, החלטנו לבחור ב-teenk המרחיבה את פעילותה לפלחי שוק חדשים, ובכך להמשיך להוביל את הפעילות במדיה החברתית. אנו מצפים להמשיך לעניין את האוהדים שלנו בפעילויות אטרקטיביות ואינפורמטיביות ולשמור על הקשר ההדוק שיש לנו עימם. אנו סמוכים ובטוחים שחברת teenk תצלח את האתגר וצופים לשיתוף פעולה פורה וארוך טווח".

יניב ויצמן, מנכ"ל המשרד: "teenk התמחתה ב-5 השנים האחרונות בניהול קהילות לקהלים צעירים ואנו בטוחים כי ידע זה יהיה נכס לפעילות הדיגיטלית של מותגים שחרתו על דיגלם להישאר חדשניים ורלוונטיים".

יוזכר כי תקציב הפרסום של 'ד"ר פישר' בתחום הדיגיטל טופל בשנים האחרונות על ידי ארק אינטראקטיב מקבוצת פובליסיס. עם שינוי מבנה פעילות הדיגיטל בקבוצה והטמעת ארק לתוך אידיאולוג'יק סיים המשרד את התקשרותו עם הלקוח. tennk הוקמה בשנת 2005 ומתמחה בפתרונות שיווק לבני נוער, חיילים וצעירים. בין לקוחות החברה נמנים קבוצת שטראוס-עלית (במותגים קפה נמס עלית, מילקי, יוטבתה, דוריטוס, פסק זמן, מקופלת ועוד). אסם במותגים פיטנס וקראנץ', פלאפון, גוגל, הוט, קוקה קולה ועוד.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    חרתו זה עם ת' (ל"ת)
    אבשלום 22/11/2011 12:01
    הגב לתגובה זו
  • זה מלשון חארטה (או שמא חארתה) (ל"ת)
    קור 22/11/2011 16:08
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    וואלה 22/11/2011 11:10
    הגב לתגובה זו
    יש אסטרטגיה בד"ר פישר?