האפיפיור מאבד שליטה, T-MOBILE בקמפיין הזוי ו-NESCAFE מהפנטים
מקבץ TOP5 השבועי. המדור שמציג לפניכם אחת לשבוע 5 מהלכי פרסום בולטים מסביב לעולם. השבוע במדור: נסטלה, פסטיבל הסרטים הקצרים במיאמי, T-MOBILE, VERIZON ו-BENATON.
* לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
Wake up NESTLE עולים בקמפיין חדש ומעורר השראה ל-NESCAFE. מוכחים שגם בשוק רווי, שבו נראה שכל המסרים כבר נאמרו, עדיין ניתן לחדש קריאטיבית. מחברים בקמפיין החדש, בצורה ייחודית, את התועלת הפונקציונאלית של "עוררות" של הקפה למסר מעצים שקורא לכולנו פשוט, "להתעורר לחיים".
Short wins
פסטיבל הסרטים הקצרים במיאמי בסרט קטן וחכם ששם תובנה פשוטה בפרונט, שיש דברים בחיים שכולנו מעדיפים שיהיו קצרים יותר.
Unhate
BENATON חוזרים לעשות את מה שהם הכי טובים בו, פרובוקציה. קמפיין הPRINT- שעלה השבוע, ויוצר הדים בכל רחבי הרשת, מזכיר לכולנו שמדי פעם כדאי לשבור קצת את הכללים. הקמפיין הפרובקטיבי החדש הביא את הותיקן בעצמו לאיים בתביעה אם לא תוסר המודעה בה מתנשק האפיפיור עם אימאם מוסלמי. בנטון שטוענים שרק רצו לשדר מסר של פיוס והבנה הסכימו להוריד את המודעה, אז תיהנו ממנה כל עוד אתם יכולים...
Wrong hands VERIZON בקמפיין קולנועי גרנדיוזי ל-DROID RAZER, מוכחים שכשאין משהו חכם להגיד אז תמיד אפשר לייצר WOW בעזרת הפקה מושקעת.
ניהול המדור על ידי אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן
- 6.שרון 20/11/2011 10:35הגב לתגובה זובגלל שהקולקציה של בנטון כל כך לא משהו, אז צריך קמפיין שיעורר משהו. אבל אולי צריך לעורר שם מישהו ?!?
- 5.גועל נפש ברמות על. פשוט דוחה. (ל"ת)מה קריאייטיב כאן? 19/11/2011 21:52הגב לתגובה זו
- 4.ספי לוז 18/11/2011 14:13הגב לתגובה זוהמדור משתבח
- 3.האפיפיור 18/11/2011 09:39הגב לתגובה זוhttp://adsoftheworld.com/media/print/benetton_unhate_vaticanal_azhar?size=_original
- 2.הייתי שם (ל"ת)ביבי 17/11/2011 18:14הגב לתגובה זו
- 1.סימסימה 17/11/2011 18:14הגב לתגובה זולבנטון יש ביצים! פשוט פצצת בזזזזז הקמפיין שלהם...