טאואר תייצר עבור סמסונג מוצרים בכ-50 מיליון דולר בשנה; "קפיצת מדרגה"
חברת טאואר ממשיכה להרחיב את פעילות הייצור שלה והיום מדווחת על הסכם חשוב עם חברת סמסונג. טאואר חתמה על הסכם מחייב שבמסגרתו תפתח ותייצר עבורה מגוון משפחות מוצר המבוסס על מוצרי מתח גבוה.
על פי הערכות, ההסכם צפוי להניב הכנסות של כ-50 מיליון דולר בשנה החל משנת 2014. מוצרים ראשונים צפויים להגיע אל השוק כבר במחצית השנייה של שנת 2012.
על-פי ההסכם, טאואר תהיה היצרן המועדף של כל מוצרי חברת סמסונג המשתמשים בפלטפורמת ה-700V. המוצרים הראשונים צפויים להגיע אל השוק במחצית השנייה של 2012 כאשר שוק ה-Power Management מוערך בכ-14.6 מיליארד דולר כבר ב-2013.
"קוריאה מהווה אזור חשוב מאוד לחדשנות בתחומי הטכנולוגיה והייצור ואנו נרגשים לחבור למובילת שוק בתחום ייצור הרכיבים האלקטרוניים כמו סמסונג אשר בוטחת בנו לפיתוח משותף והבאת המוצרים המתקדמים שלה לשוק", אמר ד"ר אבי שטרום, סמנכ"ל ומנהל כללי, קווי מוצר ייחודיים בטאואר-ג'אז.
לדבריו, "אנו מרוצים מההתקדמות שעשינו באזור זה המהווה בית למספר רב של מהנדסים מיומנים בתחום המעגלים המשולבים ולחברות סמיקונדוקטור מובילות, ואנו מעריכים הזדמנות זו להפוך לשותף עסקי חזק עם סמסונג."
"בחרנו בטאואר-ג'אז לייצור הדור הבא של מוצרי המתח הגבוה שלנו בשל הטכנולוגיה המובילה שלהם שאין שני לה אצל יצרניות שבבים אחרות. חיפשנו שותף אמיתי שיהיה מחויב להצלחתינו ויספק תמיכה מצוינת כמו גם את כושר הייצור ההכרחי", אמר ד"ר ג'ה שין לי, סגן נשיא בסמסונג. "טאואר-ג'אז ידועה מאוד בקוריאה, בעיקר בשוק ה-Power Management, ואנו מצפים להמשך עבודה משותפת על מגוון רב של מוצרים בייצור המוני".
קפיצת מדרגה
ערן יעקובי, אנליסט תקשורת בדש, התייחס להסכם בשיחה עם Bizportal: "זוהי קפיצת מדרגה עבור טאואר כיוון שמדובר בסמסונג שהיא יצרנית מנותנות הטון בעולם וכי מדובר בקוריאה וזה יתן לה חדירה לשוק במזרח הרחוק. אציין כי סמסונג קוריאה יכלה לבחור בחברה מטייוואן, שם מרוכזות כמה מהיצרניות הגדולות בעולם, אך לא עשתה זאת ובחרה בטאואר. בהחלט תעודת כבוד".
"בנוסף, ההסכם בהחלט מקרב את טאואר ליעד שלה למכירות של מיליארד דולר ב-2014. אציין כי חברת טאואר מתפקדת מצויין אך המנייה סובלת מהמשבר הכלכלי העולמי ומחשש מדילול. נזכיר כי במשבר העולמי האחרון טאואר רכשה את ג'ז ויצאה מחוזקת".
- 14.לקנות ולשכוח 06/09/2011 11:28הגב לתגובה זורוצים להצטרף למירוץ ? בהצלחה לכולנו
- 13.נועםדבורה-טאואר 05/09/2011 14:14הגב לתגובה זוהיכולת שלי אני מאמין במוקדם או במאוחר היא תניב לי רווח יפה נראה לי קצת לא הגיוני מצב של פשיטת רגל כי הנה יש לנו עוד חוזה ועוד הסכם אני מציע להתעזר בסבלנות ולכל הטיפשים והמליעיזים תתרחקו ממנה היא לא בשבילכם שיהיה למחזיקים בהצלחה אל תתיאשו בימים אלה מי ששם לב היא מגלה עוצמה מקווה שלא תרד לסביב שער 200 בהצלחה
- 12.אחד שיודע 05/09/2011 11:59הגב לתגובה זונכון, זה סמסונג, אבל בסופו של יום מדובר על מתח גבוה, וזה לא בדיוק Mass Market כמו מוצרים של סמסונג שאנחנו מכירים בארץ...
- 11.בנטוב 05/09/2011 11:39הגב לתגובה זוענק פיתוחים מוכחים ומכירות לא מבין למה הן מדשדשות כשלא הייה להן ממש ניסחרו במחירים גבוהים ועכשיו שיש להן ממש ויש הצדקה למחיר גבוהה הן דורכות במקום עד מתי ניראה עיוותים כאלה
- 10.מנבר 05/09/2011 10:12הגב לתגובה זולראסל והוא עצמו יוכלו לשחרר סחורה על הבוקר כאשר ליקראת הצהרים המניה תחזור למגמת ירידה כמו שראסל רוצה.
- 9.העליה תנוצל לעוד דילול , חבל על הזמן !!!! (ל"ת)משקיע 05/09/2011 10:07הגב לתגובה זו
- 8.טאואר כסף על הרצפה 05/09/2011 10:04הגב לתגובה זוחברה בינלאומית בצמיחה תסחר בשערים גבוהים בהרבה. ההשקעה הכי טובה בתל אביב היום.
- 7.יוסי טאואר טיסם 05/09/2011 09:42הגב לתגובה זומפתיעים גם במשבר השקעה אדירה לדירה!!!!!!!
- באמת השקעתי בהם את הכסף לדירה והיום אני באוהל (ל"ת)הומלס 05/09/2011 10:07הגב לתגובה זו
- 6.חברה של רמאים לא להאמין לאף מילה (ל"ת)חניבעל 05/09/2011 09:37הגב לתגובה זו
- 5.גלובליקום 05/09/2011 09:31הגב לתגובה זואתמול עלתה ב3 אחוז מתחילה את המסע צפונה אחרי ירידות של 98 אחוז שואלים למה? קיקה מחר פותחת את שעריה בישראל וכל הפעילות יוצקו לשלד של גלובליקום שהוא כבר לא שלד שבוע שעבר עלתה בכמעט 100 אחוז והשבוע הסיפור יחזור וככה בכל שבוע
- 4.אייל 05/09/2011 09:28הגב לתגובה זוכרגיל המניה תמשיך לרדת בחדשות טובות
- 3.תמשיך לרדת (ל"ת)ואף על פי כן 05/09/2011 09:14הגב לתגובה זו
- 2.טאואר עולה היום ב-20% (ל"ת)ירון 05/09/2011 08:47הגב לתגובה זו
- בחלוםםםםםםםםםםםם (ל"ת)יעקב.ב 05/09/2011 09:36הגב לתגובה זו
- 1.נוסטרדמוס 21.12.2012 05/09/2011 08:46הגב לתגובה זואמרתי לכם אתמול שהיא אחת מ4 המסומנות למעקב בלונג.

טיסה לארה"ב ב-700 דולר: התעופה הבינלאומית חוזרת ומחירי הכרטיסים בנפילה
אחרי חודשים ארוכים מאוד של מונופול ישראלי ומחירי טיסות בשמיים, 60 חברות זרות חוזרות לפעול לנתב"ג והתחרות מתפוצצת; שיקגו ב-720 דולר, הוואנה ב-875, אתונה ב-124 • יונייטד מוסיפה קווים, אתיחאד משלשת טיסות, והאירופאיות נוחתות בהמוניהן
אחרי חודשים ארוכים של בידוד תעופתי כמעט מוחלט, השמיים נפתחים מחדש. הפסקת האש מביאה עמה מהפך דרמטי בענף התעופה הישראלי: עשרות חברות תעופה זרות מכריזות על חזרה מהירה לנתב"ג, התחרות מתעוררת לתחייה, והמחירים שזינקו לגבהים בלתי נתפסים במהלך הלחימה יורדים ואפילו נופלים.
השוק הישראלי, שהפך במהלך השנתיים האחרונות לחצר האחורית הפרטית של אל על, ישראייר וארקיע (בעיקר אל על) עומד בפני מהפכה של ממש. עד סוף אוקטובר צפויות לפעול בישראל 60 חברות תעופה, כמעט פי שניים מהמצב לפני חודשיים בלבד. המשמעות המיידית והמוחשית עבור הצרכן הישראלי: ירידה חדה במחירי הכרטיסים, הרחבה משמעותית של היצע הקווים והיעדים.
מלחמת המחירים: הצרכן הישראלי מנצח בגדול
טיסות עם חניית ביניים, שבמהלך המלחמה נחשבו לאופציה בלתי אפשרית בגלל החשש הביטחוני, חוזרות להיות הבחירה החכמה למטייל החסכן. טיסה לשיקגו דרך קופנהגן עם SAS הסקנדינבית מתחילה ב-720 דולר בלבד - מחיר שלא נראה כאן כבר שנתיים. רוצים לממש את החלום האמריקאי ולבלות בלאס וגאס? בריטיש איירווייז מציעה כרטיסים החל מ-715 דולר, כולל מעבר בלונדון. חולמים על הוואנה? איבריה הספרדית תיקח אתכם לשם ב-875 דולר עם חניה קצרה במדריד.
גם ביעדים האירופיים הקרובים המחירים נופלים בצורה דרמטית ומזכירים את התקופה שלפני המשבר: לרנקה בקפריסין מ-170 דולר בלבד, לאתונה העתיקה מ-124 דולר ולפריז עיר האורות החל מ-256 דולר.
- כששמיים נסגרים: מתי מגיע פיצוי על ביטול טיסה?
- טסים לחגים? המדינות שכדאי לכם להמנע מהן
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
יונייטד איירליינס, הראשונה מבין ענקיות התעופה האמריקאיות שחזרה לפעילות מלאה בישראל, לא מסתפקת במה שיש ומרחיבה פעילות. החברה הודיעה על תוספת של ארבע טיסות שבועיות בקו הפופולרי והמבוקש לניו יורק כבר בקיץ הקרוב, מה שיביא את התדירות לשיא של 14 טיסות שבועיות. אבל הבשורה האמיתית והמשמעותית תגיע בנובמבר: חידוש הקווים הישירים לשיקגו ולוושינגטון די.סי, מה שיהפוך את יונייטד לחברה האמריקאית היחידה עם טיסות ישירות לשלושה מרכזים עירוניים מרכזיים בארצות הברית.

טיסה לארה"ב ב-700 דולר: התעופה הבינלאומית חוזרת ומחירי הכרטיסים בנפילה
אחרי חודשים ארוכים מאוד של מונופול ישראלי ומחירי טיסות בשמיים, 60 חברות זרות חוזרות לפעול לנתב"ג והתחרות מתפוצצת; שיקגו ב-720 דולר, הוואנה ב-875, אתונה ב-124 • יונייטד מוסיפה קווים, אתיחאד משלשת טיסות, והאירופאיות נוחתות בהמוניהן
אחרי חודשים ארוכים של בידוד תעופתי כמעט מוחלט, השמיים נפתחים מחדש. הפסקת האש מביאה עמה מהפך דרמטי בענף התעופה הישראלי: עשרות חברות תעופה זרות מכריזות על חזרה מהירה לנתב"ג, התחרות מתעוררת לתחייה, והמחירים שזינקו לגבהים בלתי נתפסים במהלך הלחימה יורדים ואפילו נופלים.
השוק הישראלי, שהפך במהלך השנתיים האחרונות לחצר האחורית הפרטית של אל על, ישראייר וארקיע (בעיקר אל על) עומד בפני מהפכה של ממש. עד סוף אוקטובר צפויות לפעול בישראל 60 חברות תעופה, כמעט פי שניים מהמצב לפני חודשיים בלבד. המשמעות המיידית והמוחשית עבור הצרכן הישראלי: ירידה חדה במחירי הכרטיסים, הרחבה משמעותית של היצע הקווים והיעדים.
מלחמת המחירים: הצרכן הישראלי מנצח בגדול
טיסות עם חניית ביניים, שבמהלך המלחמה נחשבו לאופציה בלתי אפשרית בגלל החשש הביטחוני, חוזרות להיות הבחירה החכמה למטייל החסכן. טיסה לשיקגו דרך קופנהגן עם SAS הסקנדינבית מתחילה ב-720 דולר בלבד - מחיר שלא נראה כאן כבר שנתיים. רוצים לממש את החלום האמריקאי ולבלות בלאס וגאס? בריטיש איירווייז מציעה כרטיסים החל מ-715 דולר, כולל מעבר בלונדון. חולמים על הוואנה? איבריה הספרדית תיקח אתכם לשם ב-875 דולר עם חניה קצרה במדריד.
גם ביעדים האירופיים הקרובים המחירים נופלים בצורה דרמטית ומזכירים את התקופה שלפני המשבר: לרנקה בקפריסין מ-170 דולר בלבד, לאתונה העתיקה מ-124 דולר ולפריז עיר האורות החל מ-256 דולר.
- כששמיים נסגרים: מתי מגיע פיצוי על ביטול טיסה?
- טסים לחגים? המדינות שכדאי לכם להמנע מהן
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
יונייטד איירליינס, הראשונה מבין ענקיות התעופה האמריקאיות שחזרה לפעילות מלאה בישראל, לא מסתפקת במה שיש ומרחיבה פעילות. החברה הודיעה על תוספת של ארבע טיסות שבועיות בקו הפופולרי והמבוקש לניו יורק כבר בקיץ הקרוב, מה שיביא את התדירות לשיא של 14 טיסות שבועיות. אבל הבשורה האמיתית והמשמעותית תגיע בנובמבר: חידוש הקווים הישירים לשיקגו ולוושינגטון די.סי, מה שיהפוך את יונייטד לחברה האמריקאית היחידה עם טיסות ישירות לשלושה מרכזים עירוניים מרכזיים בארצות הברית.