דני לוי ייחצן את תחנת הרדיו 'קול ברמה'

תקציב היח"צ של תחנת הרדיו הדתית-חרדית, יטופל בחטיבת גופי התקשורת במשרד. משרדו של לוי מדברר במקביל גם את תחנת רדיו ת"א 102FM
אלה ברייר | (8)

יחסי הציבור והדוברות של תחנת הרדיו החרדית קול ברמה יטופלו בחטיבת גופי התקשורת והאסטרטגיה של דני לוי תקשורת, בניהולו של יניב לייבוביץ'.

יצוין כי חטיבת גופי התקשורת והאסטרטגיה של דני לוי תקשורת מדבררת גם את תחנת רדיו ת"א 102FM, אולם לאור העובדה כי התחנות אינן מתחרות, משרד יחסי הציבור לא מוצא בכך ניגוד עניינים.

התחנה נחשבת למואזנת ביותר במגזר הדתי והחרדי בישראל והתחנה האזורית החמישית בגודלה במדינה, כך עפ"י סקר TGI האחרון, שפורסם ביולי האחרון.

התחנה בבעלותם של אנשי העסקים גבריאל אדרי וצבי סילבן עמר החלה את שידוריה לפני שנתיים וחצי ונהנית מחשיפה של 177 אלף מאזינים בממוצע ביום. עד כה עבדה התחנה עם דובר פנימי.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    אלכס 08/09/2011 21:36
    הגב לתגובה זו
    גם בדוברות ויחצנות כדי לייצר אמינות יש לדייק בפרטים אחרת כל דבר שתדברר מעכשיו לא ישמע אמין. התחנה הינה שנייה לרדיו קול חי שמובילה בהאזנה.
  • 4.
    קובי 30/08/2011 18:42
    הגב לתגובה זו
    דני לוי הוא בהחלט הטוב ביותר בתחום יחסי הציבור ובמיוחד בתחום התקשורת והוא אוהב לעבוד עם "כוכבים" ורדיו "קול ברמה" בהחלט נחשב לכוכב מוביל בתחום הרדיו למגזר הדתי והחרדי וזה שילוב מנצח.
  • הצחקת אותי........חחח (ל"ת)
    חיליק 31/08/2011 10:23
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    הנה רני רהב הבא. דני לוי העם איתך. (ל"ת)
    יגאל 30/08/2011 16:48
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    איפה הרשות 30/08/2011 15:34
    הגב לתגובה זו
    מדינה מושחתת
  • שטויות 31/08/2011 10:25
    הגב לתגובה זו
    מותר לו לעשות מה שהוא רוצה
  • 1.
    שוגר דאדי 30/08/2011 14:21
    הגב לתגובה זו
    ד. לוי הבלתי נלאה... אולי תעשו קצת עבודה במקום לשלוח קומיוניקטים על עצמכם ?
  • רונן 30/08/2011 17:25
    הגב לתגובה זו
    שלח גם אתה קומוניקט לאייס, אם יש לך על מה לספר לאומה. אם אין לך, וכנראה שאין, שב בשקט.
כטב"מ הרמס 900 של אלביט. קרדיט: רשתות חברתיותכטב"מ הרמס 900 של אלביט. קרדיט: רשתות חברתיות

לאור "ליקויים מקצועיים" אלביט ותע"א הוצאו מהתערוכה האווירית בדובאי

במכתב שנשלח שעות אחרי התקיפה בדוחא, תוארו הסיבות הרשמיות, אך הטענה היא השהחלטה התקבלה כבר קודם לכן באופן בלתי רשמי, כחלק ממהלך מתואם להרחיק את ישראל מהאירועים הביטחוניים המרכזיים באזור

רן קידר |

מארגני תערוכת התעופה של דובאי הודיעו למספר חברות ביטחוניות ישראליות כי הן אינן מוזמנות להשתתף באירוע הבינלאומי שייערך בנובמבר הקרוב. וכך, היחסים בין ישראל לאיחוד האמירויות, שנבנו בקפידה מאז הסכמי אברהם ב-2020, ממשיכים להיסדק תחת כובד ההשלכות של העימות הממושך בעזה.

מארגני התערוכה שלחו מכתבים למספר חברות ביטחוניות מישראל, ביניהן התעשייה האווירית ואלביט מערכות אלביט מערכות 0.94%  , ובהם נכתב כי השתתפותן לא תאושר. על הנייר, הסיבה היא "ליקויים מקצועיים", אך זוהי כנראה תגובה להתקפה של ישראל על אדמת קטאר לפני יומיים. מעבר לתוצאות המיידיות של התקיפה, הגלים שעוררה, כללו הסתייגות של טראמפ (אמנם קלה, אבל בכל זאת), נאום תוקפני של נשיאת האיחוד האירופי ועכשיו, התגובה הלא רשמית של איחוד האמירויות. כזכור,  בריטניה מנעה לאחרונה מנציגים ישראלים להשתתף בתערוכת הביטחון הגדולה שלה, וצרפת חסמה גישה של חברות ישראליות לתערוכת הנשק בפאריז ביוני האחרון.

זו אינה הפעם הראשונה שהתערוכה בדובאי מסתבכת בהקשר הישראלי, היות ובנובמבר 2023, שבועות לאחר פרוץ המלחמה בעזה, הדוכנים של התעשייה האווירית ורפאל נותרו ריקים מבלי שניתן לכך הסבר רשמי.

אלביט מערכות, שהקימה יחידה ייעודית באמירויות, והתעשייה האווירית, שהובילה פרויקטים משותפים עם התאגיד הביטחוני המקומי EDGE, היו חלק בלתי נפרד מהתממשקות ההסכמים בין המדינות מאז 2020. הן לקחו חלק גם בתערוכה האחרונה באבו דאבי בפברואר האחרון. משרד הביטחון הישראלי אישר שקיבל את ההודעה מהמארגנים אך לא מסר פרטים. 

למרות הכל, התעשייה הביטחונית הולכת ומתחזקת

עם זאת, למרות הצהרות על חרמות ועל שקילה מחודשת של רכישות, לאחרונה דווח כי גרמניה, למשל, מתכננת מישראל (באמצעות התעשייה האווירית) שלושה כטב"מים מסוג "איתן" (Heron) תמורת 1.2 מיליארד דולר, וזאת למרות קולות הולכים וגוברים ממדינות רבות באיחוד האירופי להגביר את הלחץ על ישראל כדי לעצור את המלחמה בעזה. 

מייקל אולירי, מנכ"ל רייאנאייר. קרדיט: רשתות חברתיותמייקל אולירי, מנכ"ל רייאנאייר. קרדיט: רשתות חברתיות

מנכ"ל ראיינאייר שוקל הפסקת פעילות כוללת בישראל

מייקל אולירי, מנכ"ל החברה אמר כי נגמרה לו הסבלנות להנחיות הבטחון המשתנות בישראל וטוען שהחברה לא תחדש את טיסותיה לפני סוף אוקטובר, וספק אם גם אחריו

רן קידר |
נושאים בכתבה ריאנאייר

למרות שלאחרונה נראה היה כי פעילות הטיסות חוזרת לשיגרה כלשהי, מנכ"ל ראיינאייר, מייקל אולירי, מעיב על האופטימיות וטוען כי כי החברה "לא בטוחה אם תחדש את פעילותה בישראל. לדבריו, אין ודאות שתשוב לפעול בישראל, גם לאחר שתסתיים הלחימה בעזה. מייקל אולירי, התראיין לרשת RTE באירלנד והוסיף האשמה ישירה כלפי הרשויות המקומיות: "משחקים איתנו". 

ריינאייר הודיעה כבר מוקדם יותר הקיץ כי לא תחדש את טיסותיה לישראל לפני ה-25 באוקטובר. אולם דבריו של אולירי מציבים סימן שאלה מהותי לא רק לגבי הטווח הקצר, אלא גם לגבי חורף 2025-2026. הביקורת שהשמיע אינה חדשה. ריינאייר העלתה בעבר טענות נגד אגרות, תיאומים תפעוליים, ותנאים שהציבו הרשויות בישראל, אך אמירות כאלה, כאשר הן נאמרות בפורומים פומביים, מעידות לרוב על ניתוק במגעים בין הצדדים. 

עבור הנוסעים הישראלים הדבר עלול לפגוע בהיצע הטיסות ולהפחית את הסיכוי להורדת מחירים. מצד שני, אלו הן חדשות טובות עבור אלעל, שבכל פעם שיש אירוע בטחוני כלשהו, המנייה שלה מזנקת. מבחינת חברות הלואו קוסט הנוספות, ככל הנראה וויזאייר היא זו שתמלא את החלל. 

במהלך 2022, הפעילה ריינאייר למעלה מ-30 טיסות שבועיות מישראל, במחירים נמוכים. ב-2023 אף הצהירה על כוונה להרחיב את פעילותה בישראל, אולם התחזיות האלה התרסקו עם ההסלמה הביטחונית וקריסת תנועת התיירים הנכנסת. 

אבל אולירי לא התייחס רק לישראל, אלא גם להשפעות העמוקות של הלחימה בין רוסיה לאוקראינה על תעופה אזרחית באירופה. לדבריו, התקיפה האווירית הרוסית על פולין, שכללה חדירה של רחפנים לשטח המדינה, יצרה שיבושים נרחבים ביום רביעי האחרון, ובאותו יום רק 60% מטיסות ריינאייר יצאו בזמן (לעומת 90% ביום רגיל). נמלי תעופה בוורשה, מודלין, ז'שוב ולובלין נסגרו זמנית, ואולירי הזהיר כי "מדובר באירוע שצפוי להימשך לאורך שנים". לדבריו, "אם האיחוד האירופי והבית הלבן לא ינקטו קו תקיף, עם סנקציות עונשיות נגד רוסיה, ההפרעות האלה לא ייפסקו".