אחרי חצי שנה: התפוצה של stylish עלתה ב-20% - והגיעה ל-36 אלף גיליונות

מאז הושק בקונספט חדש בפברואר, עלתה התפוצה של מגזין הלייף-סטייל והאופנה, שעוסק גם בצרכנות ובתיירות, ומיועד לנשים במגזר הדתי-חרדי
כתבי אייס |

מגזין האופנה החרדי stylish הגדיל ב-20% את התפוצה שלו בחצי השנה האחרונה, מאז השיק את הגרסה המחודשת שלו בחודש פברואר. לאייס נודע כי כעת מופץ המגזין ב-36 אלף עותקים, במרכזי קניות ולמנויים. Stylish הוא מגזין לייף-סטייל ואופנה ייעודי למגזר הדתי-חרדי, ועוסק במגוון תחומים הרלוונטיים לאופי הדתי-חרדי, בהם עיצוב, אופנה, תרבות, צרכנות, תיירות ועוד. בשבוע שעבר יצא הגיליון ה-17 תחת קונספט חגיגי של אירועים ושמחות. לרגל האירוע, העניק המגזין חסות לכנס הפאניות השנתי שנערך על ידי בית-הספר לפאות 'גלית איטליה'. בכנס שנערך מידי שנה בו לוקחות חלק כ-500 פאניות הנחשבות למובילות דעת קהל בקרב הנשים במגזר החרדי ומשפיעות על הרגלי הצריכה שלהן. בכנס לקחו חלק מותגים מתחומים שונים, בהם חברת האופנה הבינ"ל NINE WEST, חברת הטיפוח אינדולה ועוד. מנהלת Stylish חני דובקין, מסרה: "המגזין חרת על דגלו לתת מענה לאישה החרדית בכל תחומי האופנה והלייף סטייל. לכן בחרנו להיות שותפים באירוע מקצועי ומוביל במגזר העוסק בתכנים אלו".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה