מקבץ TOP5 השבועי. המדור שמציג לפניכם אחת לשבוע 5 מהלכי פרסום בולטים ומעניינים מסביב לעולם. השבוע במדור: גוגל, טסקו, פז'ו ובורגר קינג, נוקיה ופפסי.
* לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן
* להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן
* להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק - לחצו כאןPLUS
גוגל השיקה השבוע את מה שאמור להיות המהפיכה הבאה בעולם הרשתות החברתיות- גוגל+. קבלו את סרט ההשקה שמדגים את תפיסת העולם של גוגל לרשת חברתית. ההשקה גם היא נעשית בדרך 'גוגלית' ע"י הזמנות שנשלחות בין חברים...ככה בונים נחשקות. האם זהו הפייסבוק קילר? נחכה ונראה.
SUPERMARKET
לפעמים יותר קל להביא את הסופר אליך מאשר להביא אותך אל הסופר, במיוחד שהטכנולוגיה מאפשרת להקים סופרמרקט וירטואלי ממש בכל מקום. קבלו מהלך חכם של טסקו בקוריאה, שגם זכה לאחרונה בפסטיבל קאן.
http://www.youtube.com/watch?
HOLD
האם אנחנו עדים ללידתו של טרנד פרסומי חדש? שימו לב למהלכים של פג'ו וברגר קינג שפועלים על עיקרון דומה, לאלץ את הצופה לבהות במוצר במשך שעות ברציפות בשביל לזכות ברכב לשבוע או בוופר. בשני המקרים אי אפשר לרמות והצופה חייב לבצע מס' משימות שיוכיחו שהוא לא הסיט את תשומת ליבו אפילו לרגע.
LOVE
במסגרת השקת ה-N8 החדש של נוקיה היא השיקה תחרות סרטים קצרים. קבלו את הסרט הזוכה שמתאר את המפגש בלונדון של בחורה מפריז ובחור מניו יורק. שימו לב איך מייצרים סרט מקסים בתקציב של 5000$ בלבד.
SUMMER TIME
פפסי יוצאת בקמפיין קיץ חדש וכהרגלה היא שמה על הכוונת את המתחרה המיתולוגית. שימו לב מה עושה סנטה, שמזוהה כבר עשרות שנים עם קוקה קולה, בחופשת הקיץ שלו.
ניהול הפרויקט על ידי יהב דרייזין, מנהל האסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן