אלקטרה תשקיע 12 מיליון ש' במהלך שיווקי ל-Miele: מתוכם 2 מיליון לפרסום

אלקטרה תשיק רשת חנויות יוקרה תחת שם המותג ו-3 קולקציות מוצרים. בחצי השנה האחרונה לא השקיע המותג בפרסום; JWT מטפל בתקציב
משה בנימין | (1)

חברת אלקטרה מוצרי צריכה יוצאת במהלך שיווקי למותג מוצרי החשמל Miele. אלקטרה תקים רשת חנויות יוקרה, תחת השם Miele Gallery, תפתח מתחמי Miele Shop in Shop ובנוסף תשיק 3 קולקציות מוצרים מלאות וליין מקררים ומקררי יין. ההשקעה הכוללת במהלך נאמדת בכ-12 מיליון שקלים. במהלך 2011 ייפתחו 3 חנויות: בהרצליה, חיפה וראשל"צ ובשנת 2012 מתכננת אלקטרה לפתוח 2 חנויות נוספות. כל חנות משתרעת על שטח של כ -200 מ"ר. כחלק ממהשקעה במהלך השיווקי תקציב אלקטרה מוצרי צריכה כ-2 מיליון שקלים לפרסום Miele. תקציב הפרסום שילווה את הפעילות המתוכננת יטופל ב-JWT המחזיקים בתקציב מתחילת 2010. במהלך השנה שעברה עמד תקציב הפרסום של המותג על כ-347 אלף דולר במחירי מחירון על פי יפעת בקרת פרסום. במהלך חצי השנה הראשונה של 2011 המותג כמעט ולא השקיע בפרסום כחלק מהיערכותו למהלך השיווקי עליו הוכרז היום (ג') ובמקביל לשיפוץ אולמות התצוגה.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    באלקטרה אין מנהלי שיווק יש רק את יקי? (ל"ת)
    תומי 14/06/2011 17:45
    הגב לתגובה זו