ממשיכים לספור: גיתם שולטים בחוצות, מקאן ושלמור בולטים ב'מדיה אחרת'

שלמור אבנון עמיחי, מקאן אריקסון וגיתם BBDO מעלים את הקצב וצוברים זכיות במירוץ אחר הקקטוסים. כעת מקאן עם 21 נקודות, שלמור עם 14 נקודות
משה בנימין | (4)

מעמד הכרזת הזוכים השני בפסטיבל קקטוס הזהב 2011 ממקם את משרדי הפרסום שלמור אבנון עמיחי, מקאן אריקסון וגיתם BBDO בעמדת פתיחה טובה. שלמור ומקאן בולטים בקטגוריית 'מדיה אחרת' וקטגוריית החוצות נכבשת ללא תחרות על ידי גיתם.

בקטגוריית 'מדיה אחרת' מככבים 2 משרדים: שלמור אבנון עמיחי ומקאן אריקסון עם 2 זכיות בזהב לכל אחד מהמשרדים. שלמור גורפים 2 פסלוני זהב עבור קמפיין 'מדרכות אילת' ו-women to go. 2 הזכיות בזהב של מקאן מגיעות בעקבות 2 העבודות המוצלחות מקמפיין JDATE 'ריצ'רצ'' ו'רכבי חתונה' ובנוסף בפרס ארד, גם כן לאתר ההיכרויות JDATE, עבור 'פינות שולחן'. שלמור אבנון עמיחי זכו גם ב-2 פרסי כסף בקטגוריה זו עבור 'בקבוק המכוניות המרוסקות' ופרויקט 'כולנו נבדקים' שתיהן תחת ההגדרה של פרסום קהילתי ופרס ארד נוסף עבור ריאליטי בילבורד.

אדלר חומסקי זכו בכסף עבור מהלך 'תחתיות ברים'. באומן בר ריבנאי זכו ב-2 פרסי ארד עבור 'משתיקים את הפרשנים' ו'מספרי בתים הופכים למדיה'. גיתם BBDO זכו בארד עבור ה-Portfolio night. פובליסיס אידיאולוג'יק זכו בארד עבור 'סכרת כדורגל'.

בקטגוריית החוצות:השליטה של גיתם BBDO בקטגוריה זו היא מוחלטת. המשרד הוא היחיד שזוכה בזהב ובכסף, שאר המתמודדים גרפו בחוצות אך ורק פרסי ארד. הזהב לגיתם הוא עבור שלט 'כריש' בקמפיין הובה-בובה ו-3 הזכיות בכסף הן עבור 'כדורסל' ו'נינג'ה' גם כן בקמפיין הובה בובה והשלט של 'לך תחנה אחת ברגל'.

הזכיות הנוספות בקטגוריית החוצות, כולן בארד, הן ליהושע TBWA למהלך 'מ'קכיפור', מקאן אריקסון 2 זכיות עבור קברי צדיקים JDATE ויס שומר שבת ושלמור אבנון עמיחי לקמפיין 'סטייק, ברוקולי, עוף'.

סיכום קטגוריות אלו מעניק 10 נקודות לגיתם, 9 נקודות למקאן אריקסון, 12 נקודות לשלמור, באומן עם 2 נקודות, פובליסיס עם נקודה, אדלר עם 2 נקודות ויהושע עם נקודה אחת.

יחד עם הזכיות הקודמות, הדירוג כעת הוא: מקאן אריקסון עם 21 נקודות, שלמור אבנון עמיחי עם 14 נקודות, גיתם BBDO עם 11 נקודות, באומן בר ריבנאי עם 7 נקודות, אדלר חומסקי עם 5 נקודות, פובליסיס אידיאולוגי'ק עם 5 נקודות ויהושע עם נקודה אחת.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    דן 25/05/2011 16:57
    הגב לתגובה זו
    קמפיין "לא שמעתם בחיים על הקמפיין הזה" למותג "גיתם" ,ומהלך "הלו, זה התפרסם בכלל?" למותג "מקאן אריקסון". בקיצור, משרדי הפרסום בישראל - אלופי העולם בעבודות זניחות שאף לקוח ו/או צרכן ראה בחיים שלו. חחחחחחחחח
  • גדול!!!!! (ל"ת)
    אשכרע 25/05/2011 21:53
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    סליחה על הבורות, אבל מי זה החמודון?! (ל"ת)
    עידו 25/05/2011 16:38
    הגב לתגובה זו
  • מדובר בגיא בר תמונה מהתיכון (ל"ת)
    אחת שיודעת 26/05/2011 13:23
    הגב לתגובה זו