עדיין רעבים: פובליסיס אידיאולוג'יק זוכה בפרס בתחרות ה-FAB Awards בלונדון

ה-FAB מוקדשת למהלכי פרסום מעולם המזון והמשקאות. מהלך 'מכונת הלייקים' של קוקה קולה זכה בקטגוריית השימוש הטוב בטכנולוגיה
משה בנימין | (3)

משרד האינטראקטיב פובליסיס אידיאולוג'יק חותם תחרות פרסום בינלאומית נוספת עם זכייה מכובדת. מהלך 'מכונת הלייקים' של קוקה קולה ממשיך לככב ומעניק למשרד פרס 'צלחת' ב-FAB Awards הבריטי. התחרות שמוקדשת למהלכי פרסום מתחום מזון ומשקאות.

2010-2011 תרשם ללא ספק כפרק החשוב ביותר, עד עכשיו, בתולדות אידיאולוג'יק, לפחות ברמת הזכיות העולמיות בפרסים. המשרד היה גם מועמד לתואר סוכנות השנה.

תחרות ה- FAB Awards הנערכת מדי שנה בלונדון מתמקדת במהלכי פרסום אשר בוצעו ברחבי העולם בתחום המזון והמשקאות. לתחרות השנה הוגשו עבודות מ-60 מדינות ולצורך המחשת ההישג של אידיאולוג'יק יצוין כי, רק 2% מהעבודות המוגשות הצליחו לעלות לגמר ולהפוך לפיינליסטיות. יוזכר כי בנוסף לאידיאולוג'יק זכו בפרס גם שלמור אבנון עמיחי עבור קמפיין היינץ, ולמעמד הפיינליסטיות הגיע גם גיתם BBDO עם הקמפיין למותג המסטיקים הובה-בובה מקבוצת ריגלי ישראל.

אידיאולוג'יק עצמה רשמה סטטיסטיקה מוצלחת יותר עם 3 עבודות כפינליסטיות מתוך 4 הגשות. זוהי שנה שניה ברציפות בה מצליחה פובליסיס אידיאולוג'יק להכניס פיינליסטית ל-FAB לאחר שבשנה שעברה עשתה זאת עם קמפיין של נביעות.

כזכור, קמפיין 'מכונת הלייקים' שגרף פרסים נוספים בעולם וזכה גם לסיקור תקשורתי לא מועט פותח על ידי אידיאולוג'יק עבור פעילות קוקה קולה וילג' במהלך הקיץ שעבר. בכפר הנופש קיבל כל אורח צמיד זיהוי שהוא למעשה משדר RFID ויכל להשתמש בצמיד על מנת "לעשות לייק" לכל אחד מן המתקנים במקום. בנוסף, הסתובב בשטח צלם שצילם את אורחי הוילג' והיווה בעצמו נקודת קריאה לצמידי ה-RFID כך שכל אורח שצולם יכל "לגעת" בצלם ותמונתו עלתה האופן אוטומטי לעמוד הפייסבוק של הוילג' כאשר הוא כבר מתויג על התמונה.

לדברי דורון טל, שותף-מנהל בפובליסיס ישראל, הסוכנות נמצאת כבר בשלב הצעות מחיר ובניית תוכניות עבודה דומות על בסיס מהלך מכונת הלייקים עם סוכנויות בארה"ב, ברזיל, תורכיה, דרום אפריקה ורוסיה.

ינון לנדנברג, מנכ"ל אידיאולוג'יק: "אנחנו גאים בעבודה שנעשית באידיאולוג'יק ושמחים בעיקר על כך שתחרויות בינלאומיות מכירות ומעריכות את הרעיונות הקריאייטיבים שלנו. אנחנו לא שוקטים על השמרים וממשיכים להמציא רעיונות פורצי דרך שיחברו בין העולם הוירטואלי לעולם האמיתי. רק השבוע השקנו פרויקט חדשני נוסף אשר לראשונה בעולם עושה שימוש רחב היקף בטכנולוגייה של פייסבוק פלייסס ויש לנו המצאות והפתעות נוספות בקנה".

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    משה שני ג'יגה 24/05/2011 21:38
    הגב לתגובה זו
    וינון תמיד התגאה שמה שמעניין אותו זה הלקוחות ולא הפרסים. אולי זה כי הוא לא זכה אף פעם. עכשיו כשהוא זוכה, מסכנה כבר מכונת הלייקים סחט לה את האמאמא וחוץ מזה, שאלה: אם הוא כל הזמן בחו"ל - מי מטפל בלקוחות שלו?
  • 2.
    טוב שהם לא סחטו בעולם את הפרס היחידי שהם זכו (ל"ת)
    סמי 24/05/2011 15:07
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    איש פירסום 24/05/2011 12:32
    הגב לתגובה זו
    המוח היהודי ממציא לא רק בהייטק אלא גם בפירסום ובקולנוע.כול הכבוד.