עוד ייצוא ישראלי לארה"ב: 'יולי אוגוסט הפקות' מכרה את THE FRAME ל-CW

אחרי שמכרה ל-NBC את 'לעוף על המיליון', ביצעה 'יולי אוגוסט' באמצעות 'ארמוזה פורמטס' עסקה עם רשת CW שתעלה במסגרת עונת הסתיו
אלכסנדר כץ |

רשת השידור האמריקאית CW חשפה במסגרת פרסום לוח שידורי הסתיו הקרוב, כי תעלה את פורמט הריאליטי THE FRAME שפותח על ידי חברת 'יולי אוגוסט הפקות'. על ההפצה הייתה אחראית חברת 'ארמוזה פורמטס'.

THE FRAME הוא פורמט ריאליטי בו מבודדים מספר זוגות בדירות חדר בהן מותקנות מצלמות, כשהכלל הוא "If you're out of the Frame, you're out of the game". התכנית משודרת בכמה פלטפורמות במקביל, כאשר כל המתרחש בדירות משודר באינטרנט 24 שעות ביממה והגולשים יכולים לבחור באיזו זוג לצפות. זמן הצפייה המצטבר בכל אחד מהזוגות קובע את מיקומו במשחק. הזוגות הפחות נצפים מועמדים להדחה מדי שבוע. תכנית ההדחה והמשימות הייחודיות ישודרו בתכנית פריים טיים שבועית ב-CW.

מבחינתה של 'יולי אוגוסט הפקות', מדובר על עסקה שנייה בחודשיים האחרונים בארה"ב - אחרי שלפני חודש הודיעה NBC כי תעלה את השעשועון 'לעוף על המיליון' כבר בקיץ הקרוב.

עד כה נמכר THE FRAME לכ-20 מדינות, וכבר עלה לשידור בספרד, אולם לא זכה שם להצלחה גדולה, בין היתר בשל שינוי בפורמט.

2 הפורמטים פותחו על ידי עמית סטרטינר וליסה שילוח מ'יולי אוגוסט הפקות' על פי רעיון של ליאור מאירי, ואת המכירה ביצעה 'ארמוזה פורמטס'. זו פעם ראשונה שפורמט ישראלי של שעשועון או תוכנית ריאליטי ישראלית נמכרים לרשת שידור אמריקאית על ידי חברה ישראלית. רשת שידור CW שהוקמה ב-2006, מתמחה בבידור ובתכניות לצעירים. הרשת משדרת בין היתר את 'אחת שיודעת', America s Next Top Model ואת הגרסה החדשה של 'בברלי-הילס 90210'.

ליסה שילוח, מבעלי 'יולי אוגוסט הפקות', מסרה כי "אנו נרגשים מההכרה המקצועית שאנו זוכים לה מרשתות אמריקאיות מובילות. ההצלחה הזו מעודדת אותנו להמשיך במאמצי הפיתוח ובאמתחתנו כבר כמה פרויקטים חדשים".

המפיץ אבי ארמוזה אמר כי "הצבנו לעצמנו יעד אסטרטגי לחדור לשוק האמריקאי והשנה הוא מתממש בעוצמה רבה. אנו שמחים שמערך ההפצה שבנינו מציב את 'ארמוזה פורמטס' בשורה הראשונה עם חברות הפורמטים הבינ"ל".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה