פרסום ראשון

תקציב הפרסום של אפריקה ישראל מגורים יטופל ב-BBDO סוהו מבית גיתם

התקציב של חברת הנדל"ן יעמוד על כ-6 מיליון שקלים ובימים הקרובים יעלה הקמפיין הראשון של החברה. סוהו תתרכז בפעילות התדמיתית של החברה
משה בנימין | (3)

תקציב הפרסום של חברת הנדל"ן מבית אפריקה ישראל - 'אפריקה ישראל מגורים' יטופל ב-BBDO סוהו מקבוצת גיתם BBDO. בימים הקרובים יעלה הקמפיין הראשון של החברה עם גיתם תחת הסלוגן: "גאווה" - כך נודע לאייס. תקציב הפרסום של אפריקה ישראל מגורים עתיד לעמוד בשנה הקרובה על כ-6 מיליון שקלים. בשנה החולפת טופל תקציב הפרסום של אפריקה ישראל מגורים על ידי מספר משרדים כמו SIGWAI & SIGAWI, GPS, אזימוט ובאונליין על ידי TBWA דיגיטל.

הפעילות הפרסומית של חברת הנדל"ן בשנת 2010 עסקה בעיקר במשימות נקודתיות במתכונת BTL בכל אזור בו בנתה החברה פרוייקטים למגורים. BBDO סוהו מצטרף לרשימת המשרדים המטפלים בחברת הנדל"ן וירכזו בידיהם את רוב התקציב לשנת 2011 שיעסוק בעיקר בפעילות תדמיתית אסטרטגית. מיכל המאירי, מנכ"ל גיתם: "אין ספק ששוק הנדל"ן הוא אחד השווקים הדינאמיים והמעניינים במשק, אפריקה ישראל היא החברה המובילה בתחום ואני שמחה שבחרה בנו להיות שותפים שלה לעשיה"

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    טרטקובר 18/05/2011 20:49
    הגב לתגובה זו
    באמת לא הבנתי איך אפריקה ישראל קשורים לסאן מיקרוסיסטמס, ממציאי הג'אווה קמפיין מיושן שפשט את הרגל בדיוק כמו המפרסם.
  • 2.
    חנן 18/05/2011 15:10
    הגב לתגובה זו
    קמפיין "גאווה" בהשראת קמפיין שעשו סיגאויי, לא יפה.
  • 1.
    קונדסון 18/05/2011 14:05
    הגב לתגובה זו
    אני מציע שיקחו ביטוח על החשבוניות ששולחים ללקוח