תקציב הפרסום של אפריקה ישראל מגורים יטופל ב-BBDO סוהו מבית גיתם
תקציב הפרסום של חברת הנדל"ן מבית אפריקה ישראל - 'אפריקה ישראל מגורים' יטופל ב-BBDO סוהו מקבוצת גיתם BBDO. בימים הקרובים יעלה הקמפיין הראשון של החברה עם גיתם תחת הסלוגן: "גאווה" - כך נודע לאייס. תקציב הפרסום של אפריקה ישראל מגורים עתיד לעמוד בשנה הקרובה על כ-6 מיליון שקלים. בשנה החולפת טופל תקציב הפרסום של אפריקה ישראל מגורים על ידי מספר משרדים כמו SIGWAI & SIGAWI, GPS, אזימוט ובאונליין על ידי TBWA דיגיטל.
הפעילות הפרסומית של חברת הנדל"ן בשנת 2010 עסקה בעיקר במשימות נקודתיות במתכונת BTL בכל אזור בו בנתה החברה פרוייקטים למגורים. BBDO סוהו מצטרף לרשימת המשרדים המטפלים בחברת הנדל"ן וירכזו בידיהם את רוב התקציב לשנת 2011 שיעסוק בעיקר בפעילות תדמיתית אסטרטגית. מיכל המאירי, מנכ"ל גיתם: "אין ספק ששוק הנדל"ן הוא אחד השווקים הדינאמיים והמעניינים במשק, אפריקה ישראל היא החברה המובילה בתחום ואני שמחה שבחרה בנו להיות שותפים שלה לעשיה"
- 3.טרטקובר 18/05/2011 20:49הגב לתגובה זובאמת לא הבנתי איך אפריקה ישראל קשורים לסאן מיקרוסיסטמס, ממציאי הג'אווה קמפיין מיושן שפשט את הרגל בדיוק כמו המפרסם.
- 2.חנן 18/05/2011 15:10הגב לתגובה זוקמפיין "גאווה" בהשראת קמפיין שעשו סיגאויי, לא יפה.
- 1.קונדסון 18/05/2011 14:05הגב לתגובה זואני מציע שיקחו ביטוח על החשבוניות ששולחים ללקוח