זזים: ערן בר יוחאי ואסף כץ מסיימים בגיתם; ערן ברקן עוזב את רגב קויצקי
'חלון ההעברות' נפתח בענף הפרסום. משרד הפרסום גיתם BBDO נפרד בימים אלו משניים מעובדיו הבכירים במחלקת הקריאייטיב. ערן בר יוחאי ששימש כמנהל קריאייטיב ב-4 השנים האחרונות מסיים את דרכו במשרד ויעבור לרגב קויצקי. בנוסף לבר יוחאי ימשיך לדרך חדשה גם אסף כץ, מהקופירייטרים הוותיקים במשרד שיעבור לתפקיד מנהל קריאייטיב ב-JWT, המשווע לדם חדש עם קבלת תקציב המיליונים של פרטנר - כך נודע לאייס.
מנגד, במקביל למעבר של בר יוחאי לרגב קויצקי יסיים את דרכו ערן ברקן, סמנכ"ל הקריאייטיב במשרד ב-4 השנים האחרונות. ברקן הגיע לרגב קויצקי מאותו המשרד ממנו מגיע בר יוחאי - גיתם BBDO, בו שימש כמנהל קריאייטיב. ולפני כן כסמנכ"ל הקריאייטיב בפוגל.
ברקן עם ניסיון של למעלה מ-14 שנה בענף הפרסום, שימש קודם לכן כמנהל קריאייטיב בגיתם. כסמנכ"ל הקריאייטיב בפוגל לוין, וכארט דירקטור בכיר בראובני פרידן.
בין לקוחותיו הבולטים בשנים האחרונות: סמסונג, קיה, טיב טעם, אסם, בנק הפועלים, אורנג', שטראוס עלית, אל-על ועוד. ברקן עתיד להישאר בענף הפרסום ובשבועות הקרובים ינחת ככל הנראה במשרד פרסום חדש.
עדי קויצקי: "כבר לפני ארבע שנים, כשערן הגיע אלינו אמרו לנו שהוא בן אדם נדיר, היום אחרי 4 שנים אני אומר שזה מדויק, וגם מודה לו על השנים הנפלאות הללו".
בר יוחאי (37), עם ניסיון של 12 שנים בענף, הצטרף ב-2007 לגיתם BBDO כמנהל קריאייטיב לאחר ששימש כסמנכ"ל קריאייטיב בבאומן בר ריבנאי. בר יוחאי שעבד בבאומן בר ריבנאי יחד עם גיא בר, המשנה למנכ"ל בגיתם BBDO הצטרף למשרד חצי שנה אחרי שהחליף את בר בתפקידו בבאומן. כסא נוסף שמתפנה בגיתם BBDO הוא של אסף כץ, מאנשי הקופי הוותיקים במשרד. כץ סוגר 6 שנים בגיתם, כאשר ב-3 השנים האחרונות עבד במשרד על תקן פרילאנס במתכונת של 2 ימי עבודה בשבוע. כץ עוזב את גיתם ויזכה לקידום בקריירה במשרד הפרסום JWT שם ימונה למנהל קריאייטיב.
אסף כץ לאייס: "אני עוזב מקום שהיה לי בית אמיתי ויוצא לדרך חדשה ומלאת אתגרים עם כל הקלישאות המאפיינות מעברים מהסוג הזה". המעבר של כץ ל-JWT טומן בחובו איחוד עם ניר פרח שעבד כקופי יחד עם כץ בגיתם ולפני כשנה וחצי עבר ל-JWT. פרח מונה לסמנכ"ל הקריאייטיב לאחר שכניסתו של אסי שביט לתפקיד לא יצאה לפועל.
- 9.מי שמכיר מבין 17/05/2011 17:06הגב לתגובה זואין ראוי ממנו לקידום למשרת מנהל קריאטיב, זה היה צריך לקרות כבר מזמן. חבל שגיתם ויתרו על נכס כזה. הרבה בהצלחה!
- 8.בריו, תעשה לי עוד ילד (ל"ת)אחת שיודעת 17/05/2011 14:21הגב לתגובה זו
- 7.פוני בשקל 17/05/2011 00:12הגב לתגובה זוגם בר-יוחאי וגם אסף. רכש מצוין לשני המשרדים החדשים. הפסד לגיתם.
- 6.סטטיסטיקות 16/05/2011 21:42הגב לתגובה זופרח זכה בהחלט. אבל איך לא התאפקתם ודחפתם את אסי שביט גם לידיעה הזאת?
- 5.אנרגיות חיוביות 16/05/2011 19:42הגב לתגובה זוהגיע הזמן שלך גבר!
- 4.מעריצה (מקצועית) 16/05/2011 19:14הגב לתגובה זואיזה יופי של בנאדם (פנימית). הייתי נותנת לו בשבילו הכל (בעבודה). מגיע לו להתרומם (במשרד החדש). בהצלחה ענקית (באמת).
- 3.פרחוני 16/05/2011 16:53הגב לתגובה זוערן ברקן הוא באמת אדם נדיר שנותן מעצמו עד הסוף. בחיים לא הכרתי איש קריאייטיב שירק כל כך הרבה דם והעז כמוהו. נתגעגע...
- 2.אסף כץ נשמה (ל"ת)בהצלחה חבר 16/05/2011 16:46הגב לתגובה זו
- 1.אסף כץ- גם תותח וגם נשמה (ל"ת)בהצלחה חבר 16/05/2011 16:25הגב לתגובה זו