וואלה יעבדו עם ראובני פרידן: הקמפיין הפותח מקדם את דף הבית החדש
אתר האינטרנט וואלה, מהגדולים בגופי האינטרנט בישראל החל לעבוד עם משרד הפרסום ראובני פרידן IPG. מכיוון שוואלה היא גוף מדיה מוביל שאת מרבית פעילותו הפרסומית מפיק באופן עצמאי קשה להגדיר אם מדובר במערכת היחסים המקובלת של משרד המחזיק בתקציב פרסום.
במהלך השנה החולפת עבד וואלה עם JWT דיגיטל, icon אינטראקטיב, פרסום גולן ובהיקף שאינו משמעותי גם עם זרמון גולדמן שהיה בשנים האחרונות משרד האופליין שטיפל בתקציב הפרסום של וואלה יחד עם משרדים נוספים.
לאייס נודע כי בוואלה ערכו סבב 'שקט' של שיחות ופגישות עם מספר משרדים בטרם החליטו לבחור בראובני פרידן. בראובני הציגו בפני וואלה פרזנטציה עם דגש דיגיטלי שנגעה למשימת הפרסום של דף הבית החדש של האתר.
תקציב הפרסום של וואלה עתיד לעמוד על כ-3 מיליון דולר במחירי מחירון. עם זאת, לא מדובר ב'מטבע עובר לסוחר' אלא יותר בעסקאות בארטר על מדיה שנפוצות בין גופי מדיה. זאת בנוסף לשטחי הפרסום שיש לקבוצת וואלה על שלל נכסיה האינטרנטיים.
עוד יוזכר כי, הקמפיין של ראובני פרידן הוא לא היחיד של וואלה אשר נמצא בימים אלו באוויר. במקביל לו נמצא באוויר הקמפיין של JWT דיגיטל עבור ההשקה החדשה של וואלה - 'וואלה מזל טוב', המדור שמוקדש לתכנים מעולם החתונות.
מוקדם יותר היום (יום ד')
הכנסותיה של וואלה ברבעון הראשון הסתכמו ב-49 מיליון שקל, עלייה של 22% לעומת הרבעון המקביל. ההכנסות של הקבוצה מתחום פורטל האינטרנט עמדו על 33.6 מיליון שקל ואילו ההכנסות מתחום מגזר הסחר הסתכמו ב-15.6 מיליון שקל.
- 5.ימותו הקנאים - ככה זה כשמצליחים! (ל"ת)עובד ראובני פרידן 12/05/2011 08:25הגב לתגובה זו
- 4.חופשי בינוניות, אבל חכו זאת (ל"ת)רק ההתחלה זה ישתפר 11/05/2011 23:08הגב לתגובה זו
- 3.מואזין 11/05/2011 17:20הגב לתגובה זונראה כמו עבודה של סטודנט שנה ראשונה בבצפר... קופי נוראי ושימוש שחוק בהרצל. חלאס עם הבינוניות
- 2.כל הכבוד לראובני - זוכים בתקציב אחרי תקציב (ל"ת)מפרגן 11/05/2011 16:28הגב לתגובה זו
- 1.ראובני פרידן על הגל (ל"ת)הרצל 11/05/2011 16:19הגב לתגובה זו
- גל עכור של בינוניות (ל"ת)בניימין זאב 11/05/2011 17:50הגב לתגובה זו