שלט חוצות של לביא מדיה הושחת באיילון: "נגיע אליהם ונמצה את הדין"
חברת שילוט החוצות לביא מדיה שעמדה בעבר במרכז פרשת שילוט החוצות הפרובקטיבי של קניון ארנה בת"א נאלצת להתמודד שוב עם תקרית שקשורה בשלט עליו מוצגות תמונות נשים.
בסוף השבוע שעבר חיבלו גורמים במהלך הלילה באחד משלטי החברה המוצבים בנתיבי איילון. משחיתי השלט פרצו למתחם בו מוצב השלט ומגודר בגדר תיל, חתכו את השלט עם סכין יפנית ושפכו צבע על תמונת הדוגמנית המוצגת בו.
להערכת החברה מדובר ככל הנראה בגורמים הקשורים בציבור הדתי. בחברה מציינים כי השלט קיבל את אישור עיריית תל אביב. ביום ה' הוגשה במשטרת תל אביב תלונה והשלט הודפס מחדש. בנוסף, הוצבו מצלמות אבטחה מסביב למתחם.
השלט המדובר הוא של 'נעלי לורן' וגודלו 250 מטר. הוא ממוקם על גדות נתיבי איילון ובעל חשיפה לכחצי מיליון כלי רכב שעוברים מידי יום על פניו.
גבי לביא מנכ"ל החברה: "לצערי אנשים מסויימים בחברה הישראלית אינם רואים בעין יפה אומנות אורבנית שמציגה בחורות יפות על גבי שלטי ענק, לוקחים את החוק לידים ומשחיתים עבודה קשה ללא היכר, אני סמוך ובטוח כי נגיע אל המשחיתים ונמצה איתם את הדין".
חדשות קצת יותר מקצועיות מכיוון לביא מדיה מגיעות בדמות קיר חדש שהקימה החברה בצומת הצ'ק פוסט בחיפה, הקיר מצטרף ל-2 קירות נוספים שהחברה מחזיקה בחיפה בגשר פז. גודלו הוא 150 מטר והוא נבנה בפורמט מיוחד לרכבים בטכנולוגיית עיטוף אחורי. הזיכיון של החברה הוא לתקופה של 3 שנים בעלות כוללת של כ-450 אלף שקלים. המפרסם הראשון שעלה על הקיר הוא אלפא רומיאו לתקופה של חודשיים.
- 2.משה 17/05/2011 00:32הגב לתגובה זואבל תחפש אותם טוב טוב..
- 1.שלט של נעליים הוא אומנות אורבנית... פחחחח (ל"ת)מבקר 09/05/2011 14:37הגב לתגובה זו