איזו חברת תיירות רכשה בגוגל את הביטוי טינה טרנר, ומי הלכה על פיינטבול?

המפרסמים מעוניינים 'לקנות אותנו' ב-Google. מדור חדש של אייס ויפעת בקרת פרסום יסקור מידי תקופה קטגורייה אחרת בשוק במטרה לגלות מה מסתתר מאחורי הקלעים של רכישת הביטויים בגוגל ומי השחקנים הפעילים
משה בנימין | (8)

הכסף עובר לפרסום בדיגיטל, ובואו נדייק יותר, חצי מההוצאה הכספית על פרסום בדיגיטל בישראל מוצאת את עצמה ברכישת מילים בגוגל, קידום קישורים ממומנים ופרסום במנועי חיפוש עם דגש על גוגל, מה שנקרא - Google ADWords.

מדור חדש של אייס ויפעת בקרת פרסום יסקור מידי תקופה קטגורייה אחרת בשוק במטרה לגלות מה מסתתר מאחורי הקלעים של רכישת הביטויים בגוגל. המדור יחשוף אילו מילים קנו חברות ומפרסמים כדי ל''צוד'' אותנו, הלקוחות התמימים במרחב האינטרנטי וכמובן מה הרציונל שעומד מאחורי רכישת המילים.

הפעם בחרנו לסקור את המילים הפופולריות בגוגל בשוק סוכני הנסיעות עם השוואה בין 4 מפרסמים המשווקים טיסות וחבילות נופש: איסתא, צבר, הדקה ה-90 וגוליבר.

תאריך המחקר: השבוע שבין 21-27.04.2011

מפרסמים שנבדקו איסתא (4363 ביטויים נקנו, מתוכם 1876 ייחודים) - 43% ייחודי. צבר (2343 ביטויים נקנו, מתוכם 705 ייחודים) - 30% ייחודי. הדקה ה-90 (2035 ביטויים נקנו, מתוכם 594 ייחודים) - 29% ייחודי. גוליבר (2318 ביטויים נקנו, מתוכם 406 ייחודים) - 18% ייחודי.

ביטויים טריוואלים משותפים לכל החברות: 320 ביטויים

ביטויים ייחודיים לאיסתא

ביטויים ייחודיים לגוליבר

ביטויים ייחודיים לדקה ה90

ביטויים ייחודיים לצבר

נתי יעקובי מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: "איסתא מובילה באופן מובהק בכמות הביטויים שנקנו בגוגל ובנוסף היא קונה את מספר הביטויים היחודי הגדול ביותר. גוליבר לעומת זאת מסתפקת בכמות הביטויים הקטנה ביותר. ניכר כי התחרות בתחום הנסיעות והנופש בגוגל היא עזה, אך למרות זאת נציין כי כמויות המילים שנרכשו על ידי כל אחת מהחברות אינן נחשבות מאד במונחי גוגל. נראה כי החברות יורות לכל הכיוונים, החל מחופשות בחו"ל, חופשות בארץ, חבילות נישואים, חבילות ספורט, חבילות הופעות ועוד".

מתודולוגיה: יפעת בקרת פרסום מבצעת ניטור ייחודי על הקישורים הממונים בגוגל ומספק ללקוחותיה מודיעין מתחרים איכותי ברמת המילים של המתחרה, הקמפיינים שלו ודפי הנחיתה. האיסוף מתבסס על מגוון של מילונים ואינדקסים מקצועיים כולל אקטואליה, ומתעדכן ומורחב על בסיס שבועי.

לפרטים נוספים אודות השירות

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    אחלה טבלאות! מי עיצב?? (ל"ת)
    א.ב 04/05/2011 16:19
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    אתם לא מבינים כלום 04/05/2011 15:39
    הגב לתגובה זו
    חיילים וילדים מחפשים פיינטבול. להם אתם רוצים לשווק טיסות לחו"ל. הזוי
  • מבין קצת בתיירות 05/05/2011 18:32
    הגב לתגובה זו
    וילדים מתכננים את הטיול שלפני צבא...
  • 5.
    זאת שאין לה בית 04/05/2011 15:39
    הגב לתגובה זו
    אני נורא אוהבת את איסתא
  • 4.
    ההומלס 04/05/2011 15:38
    הגב לתגובה זו
    חכמי ספרד...
  • 3.
    שימי. אחותך מעייפת (ל"ת)
    04/05/2011 15:36
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    04/05/2011 15:32
    הגב לתגובה זו
    גריאטרים שמחפשים החלפת פיקה בברך בניתוח בחו"ל?
  • 1.
    מעייף (ל"ת)
    שימי 04/05/2011 15:32
    הגב לתגובה זו