תזוזות באדלר-חומסקי: טל נברו, מנהלת המדיה החברתית פורשת מתפקידה
טל נברו, מייסדת ומנהלת מחלקת המדיה החברתית באדלר חומסקי פורשת מתפקידה - כך נודע לאייס. נברו הודיעה על כך הבוקר (יום ד') למנהליה.
נברו גויסה לארגון על ידי המנכ"ל המשותף אמיר גיא לפני כשנה, והקימה את מחלקת המדיה החברתית בקבוצה. בין השאר כללה פעילותה בניית אסטרטגיה שיווקית, ניהול תוכן וליווי פעילות שוטפת ללקוחות החברה באמצעות כלי המדיה החברתית.
במסגרת תפקידה באדלר חומסקי עבדה נברו מול הלקוחות המובילים של המשרד, ביניהם: בזק, צ'מפיון מוטורס, אלקטרה, בזק בנ"ל, שוופס (יפאורה) ועוד.
לנברו 8 שנות ניסיון בתחום השיווק הדיגיטלי בארץ ובחו"ל. בימים אלה שוקדת נברו על הקמת פעילות ייעוץ מקצועי, הדרכות וליווי עסקי להטמעה ארגונית של מדיה חברתית בחברות המעוניינות להפוך למתקדמות ודיגיטליות. בין היתר הגיעו לנברו הצעות לשיתוף פעולה עם משרדי פרסום נוספים אשר פנו אליה ועם שתי חברות לייעוץ ארגוני.
פרישתה של נברו מגיעה ברקע
מנכ"ל אדלר-חומסקי, אמיר גיא: "אנחנו מודים לטל נברו על עבודתה ותרומתה לחברה ומאחלים לה המון הצלחה בהמשך דרכה".
- 56.עמית אוחיון 19/04/2011 15:05הגב לתגובה זוכמה תגובות :)
- 55.מספר תגובות הורדו בשל התחזות (ל"ת)אייס 16/04/2011 01:57הגב לתגובה זו
- 54.טל כהן 15/04/2011 15:25הגב לתגובה זואת עושה זאת היטב ! כל הכבוד , תותחית על שכמוך !
- 53.כפיר מלמד 15/04/2011 14:40הגב לתגובה זושימי זין על העולם ותמשיכי לתת בראש. את נוצרת מחומר של מצליחנים !!! המון הצלחה !
- 52.רונית שחף-לירן 15/04/2011 11:09הגב לתגובה זופשוט מזעזע כמה אנשים הם קטנים ועלובי נפש. כמה כואב להם לפרגן להגיד מילה טובה . טולטול הכל מקנאה וצרו עין. את גדולה!!!!!! תאמיני בעצמך ותנסקי לגבהים שטרם הגעת אליהם. הרבה כבוד את מביאה למשפחה . חברים אמיתיים וכל מי שמכיר אותך . ים של אהבה
- 51.doron ducas 14/04/2011 22:02הגב לתגובה זולכל המגיבים כאן לרעת טל אינכם מגיעים לקרסוליים שלה תעכלס היא לא קשורה לעולם שלכם היתה לכם הזכות להיות בסביבתה ועין צרה,זאת מחלה. טל לא רואה אתכם ממטר :-)
- 50.מישמיש 14/04/2011 21:11הגב לתגובה זובאמת תהיתי מאיפה יש לבחורה הזאת זמן לעבוד... כל היום עסוקה בלפתוח לעצמה פרופילים, להוסיף את כל העולם לחברים שלה, לעשות לייק לאנשים שהיא לא מכירה, להעלות (הרבה) תמונות בביקיני, לשטוח את "הגיגיה" (ממש חיים נחמן ביאליק) ולעשות לעצמה לייק. היא צריכה להעסיק את יוטרן בשביל לתחזק את כל הפרופילים האילה...
- 49.עוד אחת שהיתה שם .. 14/04/2011 20:41הגב לתגובה זוטל יקרה החלטתי לכתוב לך אישית אם את עדיין קוראת תגובות אין ספק שהיית הרוח החיה - זאת הבנתי בכנס דה מרקר כשאמיר גיא בחר לקחת את הבמה ולא לתת אותה לך...כרגיל ראיתי מה את עושה בסומו ואין לי ספק שתצליחי בענק בהצלחה ממני שישבה פעם בחדר שם כמוך ולא הבינה איך נקלעה לשם , מהפרגון שלך עולה קול עצוב אבל כולנו הינו בסירה הזו ותודה לאל שתינו ניצלנו ממנה כי היא כבר מזמן טובעת
- 48.שמוליק פיקסמן 14/04/2011 20:39הגב לתגובה זואני יכול לאחל לך רק הצלחה בהמשך דרכך החדשה ואל תתייחסי לקנאת מתחרים..... גם פרסום שלילי הוא פרסום..... בסופו של דבר הטובים נשארים וטוקבקים אף פעם לא השפיעו על עסקים לאורך זמן
- 47.קבלו-מנכ״ל אדלר חומסקי משבח את נברו תגובה 26 (ל"ת)אייל שמחוני 14/04/2011 20:32הגב לתגובה זו
- ר פ 15/04/2011 00:47הגב לתגובה זואני מבין שאתם עושים הרבה מאמצים להכניס ויקבור שזה הוא,אבל ראבק נראה לכם שמישהו מאמין שזה הוא???
- 46.עו"ד 14/04/2011 18:23הגב לתגובה זועד עכשיו חשבתי שזה התחום שלי, שמתהדר באוכלוסיה הכי נוראית בישראל - אבל מסתבר שעולם (עאלק עולם) הפרסום לוקח בהליכה.. חברים - אתם כלום. אתם מתעסקים באוויר. את מפליצים תיאוריות שיווקיות ותחומים ותתי-תחומים לכל הכלום האינסופי שאתם מתעסקים איתו - ובעצם לא מתעסקים עם כלום (בטח ובטח כל עניין ה'מדיה החברתית'... נו באמת...) ומעל לכל - ומהכרותי עם כ"כ הרבה אנשים ב'תחום' - אתם פשוט אוכלוסיה של צרי עין קנאים, שהורגים אחד את השני בשביל איזה 'תפקיד' ב'תחום' ששווה בדיוק 5000 שקל ברוטו בחודש. תתעוררו כבר, פתאטים אה, ובהצלחה לטל נברו. לא כ"כ מכיר אותה. דווקא כוסית...
- 45.קירה מוסקליוב 14/04/2011 18:07הגב לתגובה זוטל יקירה, אני נחרדת מהתגובות העלובות שאנשים מרשים לעצמם להביע בפומבי. כנראה שגולשים מסויימים לא השכילו ללמוד את העובדה שאם אין לך משהו נחמד להגיד אל תאמר שום דבר. את נמצאת במקום הנכון ובזמן הנכון, ואין לי ספק שכוחך הנשי, העוצמות והידע, הפרזנטטיביות והלבביות שלך יוכלו לתרום המון לתעשייה שלנו. את חלק מדור חדש, צעיר, נמרץ ויוזם ואין לי ספק שכל דלת שתרצי תפתח בפנייך ותוכלי לתרום מכישורייך להפיכת התחום למקצועי, יצירתי וחכם יותר. אני מתנצלת בשמם של כל חברי לעת שהחליטו שלשלשל מהפה היא התגובה ההולמת את החדשות הללו. בהצלחה
- 44.אני 14/04/2011 16:09הגב לתגובה זולא שווים כמו חבר אמיתי אחד. כשתביני את זה, הגברת נברו, תביני את כל מה שאת עושה לא נכון. שיהיה בהצלחה בתפקיד הבא. מקווה שאת, וגם כל שאר אנשי המדיה החברתית, תבינו שיש הבדל גדול בין להיות פרסומאי ובין להיות סתם מישהו שמחפש תשומת לב וירטואלית.
- 43.שולה 14/04/2011 15:34הגב לתגובה זוהוא אמיר גיא. רוני פרידמן - את יכולה להתבייש בעצמך, ואני מקווה שלפחות תראי בפוסט המיותר שלך ובתגובות אליו שכר לימוד. הרמת להנחתה וקיבלת את כל מה שהגיע לך. וטל - נאמר כבר הכל והאמת נמצאת אי שם...
- 42.--- (ל"ת)--- 14/04/2011 15:27הגב לתגובה זו
- רוני פרידמן 14/04/2011 22:30הגב לתגובה זוחברים- שמי רוני פרידמן, אני מנהלת את המרכס הבינתחומי לאינטרנט. לצערי הרב מישהו השתמש בשם שלי כדי לפרסם תגובת נאצה כנגד טל נברו המקסימה!!! שוחחתי עם טל וגם עם אליאב חבר שלי ( לא רק שלה :) לא להאמין לאיזו רמה ירדתם. כל מי שטרח להכפיש אותי מבלי לוודא שאכן מדובר בי שיתבייש. אתה שהרצת אצלי במרכז וקיבלת משוב כושל תתבייש לך... אתם שבניתם לי אתר בפייסבוק והגבתם ביוזר פיקטיביופניתם לבוגרי הקורס שלי כדי לשווק להם את הקורס שלכם- תתביישו לכם אתם מהווים דוגמא רעה לאנשי המדיה החברתית. טל נברו יקרה- בהזדמנות קרובה נשב על כוס קפה, ואחשוף בפניךך את השמות והפנים של אנשים שחשבת שהם חברים אבל הם .... חג שמח לכולם
- 41.שי בוארון 14/04/2011 12:49הגב לתגובה זושירקדו על דמו שלו... אני לא מכיר אתכם ולא את טל אבל ככה לא מתנהגים אפילו חיות
- 40.רועי בן טוב 14/04/2011 08:11הגב לתגובה זוכבוד.
- 39.דורון בניטה 13/04/2011 23:25הגב לתגובה זוטל, אנחנו עובדים יחד ומכירים כבר כמעט שנתיים, אני מכיר את האופי ואת המקצועיות שלך בעבודה ואת רצון הנתינה העצום שלך. באמת, כמנכ"ל חברת ייעוץ, אני ממליץ בחום לכל חברה באשר היא להכיר אותך באופן מקצועי ולבחון את היכולות שלך ושיתוף פעולה. אני בטוח שכל מקום שתיגשי מבחינה אישית ומקצועית, תתרמי רבות לבית העסק. לגביי אדלר - חמור ביותר שיש בעלי תפקידים בתוך החברה אשר מרשים לעצמם לכתוב באופן אנונימי ולהזדהות כעובדי אדלר פה, מציג את אדלר כחברה עם תרבות ארגונית לא מפרגנת וחבל. אדלר - בצעו בדק בית ונפו את כל העלובים.
- 38.יובל לב 13/04/2011 22:34הגב לתגובה זומהתגובות המגעילות של האנשים הקטנים שמתחבאים מאחורי טוקבקים אנונימיים ומטנפים סתם. אתם אנשים קטנים ואני ממש מקווה שהארס שאתם יורקים בגבורה מאחורי מקלדות עלומות, לפחות גורם לכם להרגיש טוב יותר עם עצמכם. הלוואי שתחיו לנצח.
- 37.שרון טל 13/04/2011 21:40הגב לתגובה זוכמי לא חוסך בביקורת בעצמי אני יכול לומר שמעולם לא דיברתי רע על איש בעילום שם. אם יש לכם משהו אמיתי לומר צאו מהאנונימיות שלכם חבורת נושאי אבר מין קטן שכמותכם ותאמרו זאת בפנים חשופות. התקבצה לה כאן חבורת שפלים אכולי קנאה והחליטה להטיל רפש באחת הבחורות הכי מקסימות שיש. להקיא....
- 36.עובד אדלר חומסקי 13/04/2011 20:52הגב לתגובה זוכעובד החברה, אני מתבייש שזו הכתבה שיוצאת על הבחורה. כאילו עשתה משהו. טל בקושי הזיזה עט... הייתה הבדיחה של המשרד... ילדה עם הרבה חברים בפייסבוק.
- עובד החברה, עלק.חח..תחשוף את שמך, אולי נאמין (ל"ת)אנשים קטנים 14/04/2011 11:43הגב לתגובה זו
- חחח, שרפה אותך הקינאה, הה? מסכן... (ל"ת)14/04/2011 08:07הגב לתגובה זו
- 35.נעם 13/04/2011 20:07הגב לתגובה זושמעתי מהרבה אנשים שהיא בכאילו. לא באמת עשתה הרבה או מבינה הרבה, רק בנתה לעצמה דימוי של אחת שכן. מאוד נפוץ בתחום שלנו.. תהיה מאוד חברותי,דיגיטלית וממשית, תגיע לכל ועידה ואירוע, ותבנה דמות "בכאילו".
- 34.שרון 13/04/2011 19:37הגב לתגובה זומכיר את טל, היא מבריקה, היא חכמה, היא טובת לב וגם... יפיפיה, מה כואב לכל הנשמות הטובות בענף הפרסום? הענף הזה ב2011 מבולבל מזה שהמדיה החברתית משנה את המודלים הישנים והנוחים שהיו כאן עשרות שנים, טל לא הכתובת וחבל שיש כאן אנשים קטנים שמסתתרים מאחורי מקלדת. אגב - החוק של הרמת מסך בתביעות הוצאת לשון הרע יעבור בקרוב - יהיה מעניין לדעת בדיוק מי כתב כאן מה ואיזה IP הוא הגיע, ממתין בסבלנות :-)
- טל 13/04/2011 20:16הגב לתגובה זואגב, החוק לא "ירים מסך" רטרואקטיבית, ונראה שביחס למישהו לא מהענף יש לך היכרות לא רעה איתו. הקיצר תגובה מצחיקה.
- 33.שרון 13/04/2011 18:45הגב לתגובה זואין עלייך אחותי. נדירה. כל כך גאה בך, ושהקנאים יקפצו עד מחרתיים :)
- 32.תגובה 1 - גדול !!!!!! (ל"ת)פינוקי 13/04/2011 18:42הגב לתגובה זו
- 31.גילי 13/04/2011 18:16הגב לתגובה זולצערי יצא לעבוד איתך מעט מדי זמן. כולי הערכה והערצה ליכולות שלך. את אחת הבחורות הכי מקסימות בכל המשרד שפגשתי (וגם מקסימה מחוץ למשרד) ולכל המלעיזים- כמה חבל שקיימים אנשים כמוכם
- 30.תגובה 26 של אמיר גיא המנכ"ל. רספקט אמיתי (ל"ת)מפרגן 13/04/2011 18:10הגב לתגובה זו
- 29.תומר נוני 13/04/2011 17:52הגב לתגובה זובהצלחה בדרך החדשה, אלופת עולם. מה שאת עשית בתקופות זמן כה קצרות אנשים לא משיגים וסביר להניח שגם לא יצליחו להשיג בשנים. הרבה אהבה טהורה מותק. :)
- 28.ברנזאיסט 13/04/2011 17:39הגב לתגובה זואתם אמת חושבים שהגולשים הם עד כדי כך מטומטמים שיחשבו שלידיעה כזו שולית יש 38 תגובות? מילא אם הייתם שותלים טוקבק אחד חיובי מידי פעם אבל ראבאק נסחפתם
- 27.מפרגן 13/04/2011 17:33הגב לתגובה זופפשש... אם המנכ"ל בכבודו ובעצמו מפרגן - אין יותר מה להוסיף http://www.facebook.com/eliav.alaluf/posts/195810803789931
- 26.אמיר גיא 13/04/2011 17:22הגב לתגובה זוטל ראויה להרבה כבוד והערכה. היא אכן ייסדה את הדיסיפלינה של רשתות חברתיות באדלר חומסקי. לימדה את כולנו מול כל הסקפטיות ועם כל הקושי. לבדה. לא לכל אחד מתאים להשאר בכל קונסטלציה. וטל עשתה את הבחירה שלה. אני בטוח שעם רוח יזמות כמו שלה היא תגיע רחוק. טלטול - אל תתרגשי מכל הקנאים...ויותר מכך אל תתרגשי מכל מטילי הרפש והיורדים למקומות נמוכים. הם עלובים ונענשים על כך מדי יום. בהצלחה
- מקושחר... 14/04/2011 10:42הגב לתגובה זואמיר את ראוי להיות איפה שאתה נמצא. וטל סומך עליך שתגיעי למקומות מעניינים. נפגש בזירת הסומו הערב...(-:
- המחמם 13/04/2011 17:45הגב לתגובה זואז מי מסדר לך עכשיו את הקארה?
- 25.אבי 13/04/2011 16:14הגב לתגובה זוכמי שבקשר עם משרדי פרסום בארץ ובעולם- נראה שבארץ- עובדבמשרד פרסום, בעיקר בתחום המדיה חברתית, לא נשאר בחברה יותר מידי זמן... זה שהיא משכה שם חצי שנה- זה ה-מ-ו-ן לתחום! יוצא לי להפגש עם מישהו. אחרי חודש שולח לו מייל- וכמה מפתיע-המייל כבר לא קיים... או מגיע למשרד אחד- ופוגש מישהו שנפגשתי איתו חודש קודם במשרד אחר... פשוט לא מקצועיים כאן בשיט!
- יעל 13/04/2011 17:21הגב לתגובה זומשרדי פרסום גורלם נחרץ!!! אין טיפה של הבנה בתחום. בחורה חכמה שפרשה בזמן
- 24.איילת 13/04/2011 15:31הגב לתגובה זוטל , לא היה לי את הכבוד לעבוד מולך אבל שמעתי עלייך על המקצועיות שלך היחס החם והאישי ללקוחות והמחויבות בעבודה כל הכבוד ! תצליחי בכל אשר תפני ,
- 23.מוסל 13/04/2011 15:27הגב לתגובה זוואני חייבת לציין שמדובר בבחורה מוכשרת, שאפתנית וטובת לב. טל בנתה את עצמה בזכות עבודה קשה, אמונה וכישרון. אין ספק שלמרות עדינותה, היא הצליחה לשחות ולהרים את ראשה בים הכרישים.. אני מצדיעה לך!
- 22.קול האמת 13/04/2011 15:17הגב לתגובה זו"גוייסה ע"י אמיר גיא" ? הייתי אומר "שופדה ע"יי אמיר גיא"
- סיון 13/04/2011 15:29הגב לתגובה זודוחה ושוביניסט. היא הצליחה בזכות כישרונה. ואתה- תמשיך לחיות את חייך הקטנים!!!
- סבבה, תודה. (ל"ת)אליאב 13/04/2011 15:43
- 21.אבי 13/04/2011 15:04הגב לתגובה זוסופסוף העיפו את הפלצנית הזאת שלא יכולה להיות בטוחה בעצמה וצריכה שאנשים בפייסבוק ילקקו לה, ויעשו לה לייקים בסטטוסים. חמודה, חוץ מהגוף שלך בצילומי ביקיני כנראה שאין לך הרבה מה להציע, אז תחזרי לאיים הקאריביים לשכב על חוף הים, כי מסתבר שזה מה שאת עושה הכי טוב :) בהצלחה
- 20.אבי 13/04/2011 15:00הגב לתגובה זויאללה סופסוף העיפו את הפלצנית הזאת שלא יכולה להיות בטוחה בעצמה וצריכה שאנשים בפייסבוק ילקקו לה, ויעשו לה לייקים בסטטוסים. חמודה, חוץ מהגוף שלך בצילומי ביקיני כנראה שאין לך הרבה מה להציע, אז יאללה תחזרי לאיים הקאריביים לשכב על חוף הים, כי מסתבר שזה מה שאת עושה הכי טוב :) בהצלחה
- אהובה 13/04/2011 16:03הגב לתגובה זואין מה להוסיף...
- 19.גבי 13/04/2011 14:58הגב לתגובה זוחבל
- קללה 13/04/2011 15:15הגב לתגובה זואת תקבלי את מה שמגיע לך בקרוב,גולגול
- 18.יעל 13/04/2011 14:50הגב לתגובה זוטל לא חתומה על אף מהלך תבדקו במזבלה אף לקוח לא מכיר אותה. כל עובד של אדלר חומסקי יספר לכם שהיא תקצבאית שמתמחה ביח"צ. למעשה אין כאן טוקבק אחד מזוהה מאנשי אדלר שמאחל לה בהצלחה...רק פיקטיבים. מקסים שאליאב עוזר לך לטקבק...
- אבי 13/04/2011 15:05הגב לתגובה זוד"ר וובר (בזק בינלאומי), אלקטרה ("חברה מתגייסת"), שוופס בקמפיין של מעצבי בצלאל ועוד ועוד. סתכלי שוב במזבלה. יעל, לא יודעת מי את, אבל נורא עצוב שיש קנאים כמוך בעולם. מי יתן ויום אחד יהיה לך טוב עם עצמך ולא תלכי ללכלך על אחרים. אמן
- 13/04/2011 19:27מעניין כי בדקתי במזבלה ולא כתוב שהיא עשתה את זה. אלו פרוייקטים שרק היא ידעה עלהם ולכן ברור שזה טוקבק לא אינטלגנטי שלה... ןנגיד והיא כן...רק 3 פרוייקטים קטנטנים בשנה...
- חיים 13/04/2011 15:42או שהיא זאת שישבה וכתבה סטטוסים? בחייכם קצת צניעות.
- 17.בכל דבר שתעשה היא תצליח (ל"ת)מירב 13/04/2011 14:46הגב לתגובה זו
- 16.אודליה 13/04/2011 14:37הגב לתגובה זומזה שיש לה הרבה זמן פנוי להציף את הכתבה בטוקבקים..
- 15.בוחש בקלחת 13/04/2011 13:31הגב לתגובה זוארז ואבלגון לא יכלו לשאת את העובדה שיש להם מנהלת מדיה חברתית תותחית שמתעלה בכמה רמות על היכולות שלהם. כמה צפוי שדקה אחרי שארז נכנס לתפקיד תתחיל מלחמת אגו. המשרד הזה קטן על נברו והכישרון שלה.
- צודק! בחורה כשרונית במקום דוחה כזה. טוב שעזבה (ל"ת)יעל 13/04/2011 15:08הגב לתגובה זו
- 14.הייתה תקציבאית לבד ולא הכניסה שקל למשרד (ל"ת)איזה מחלקה הקימה? 13/04/2011 12:55הגב לתגובה זו
- כמה רוע וחוסר פרגון, את/ה איש/ה קטנ/ה!!! (ל"ת)רונה 13/04/2011 13:42הגב לתגובה זו
- 13.בהצלחה (ל"ת)עופר אוגש 4X4 13/04/2011 12:51הגב לתגובה זו
- 12.אל תלכלו סתם 13/04/2011 11:56הגב לתגובה זואם היא הייתה שם לבד והייתה שם מחלקה של מדיה חברתית אז היא כנראה ניהלה אותה ובכלל תחשבו על זה, הרבה יותר קל לנהל צוות שקניתם בכסף כדוגמת UTURN מאשר מישהו שצבר כוח ובנה הכל בעצמו
- 11.ראבי 13/04/2011 11:49הגב לתגובה זוהמון הצלחה!
- 10.שמעון 13/04/2011 11:34הגב לתגובה זועוד מעט קיץ לא?
- 9.יואב 13/04/2011 11:17הגב לתגובה זומה שהיא תעשה היא תצליח, במיוחד בתחום המדיה החברתית. עלי והצליחי!
- 8.אחת מבפנים 13/04/2011 11:14הגב לתגובה זואני פה המון שנים. ראיתי את נברו מקימה את מחלקת המדיה החברתית מאפס. היא עבדה מול לקוחות לא פשוטים והרחיבה את המחלקה עם בואם של יוטרן. טל מיצבה את אדלר חומסקי בתחום המדיה החברתית. מכירה אותה מעט, אך מורידה את הכובע
- 7.האדם מהרחוב 13/04/2011 11:11הגב לתגובה זואני בטוח שעוד נשמע עלייך רבות
- 6.ניהלה מחלקה של מה?של סטטוסים מוארים בפייסבוק? (ל"ת)אמיר 13/04/2011 10:41הגב לתגובה זו
- 5.שום דבר 13/04/2011 10:39הגב לתגובה זורק יושבת ומנצנצת כל היום בקבוצה של עמית לביא ומחפשת פרייארים ומתלהבים שיעשו עבורה את העבודה. כנראה שהיא סוף סוף מיצתה את תקרת הזכוכית שיופי וצילומים בביקיני והתעלקות על כל בכיר שהיא רואה. כל הכבוד לאדלר חומסקי שתפסו סוף סוף שכל.
- אח, אח, כמה הקינאה מכאיבה לאנשים...עצוב לראות (ל"ת)מרחם על הקנאים 13/04/2011 11:28הגב לתגובה זו
- דווקא הוא צודק 13/04/2011 13:09שצריך גם כשרון אמיתי
- 4.יעל 13/04/2011 10:25הגב לתגובה זוטל הייתה תקצבאית מדיה חברתית ולא הייתה מחלקה היא הייתה היחידה.אם היא היא נהלה אז שתגיד מי היו העובדים... יוטרן באו לנהל אותה. מבקשת שתתקשרו לאנשי יוטרן,לבוס שלה יוסי ארז ותאמתו. תודה
- שני א. 13/04/2011 10:53הגב לתגובה זוטל הקימה, ניהלה והרחיבה את מחלקת המדיה החברתית באדלר חומסקי. היא עבדה מול גדולי הלקוחות של המשרד, ייעצה אישית למנכל"ים שלהם ודאגה להרחיב את המחלקה עם יוטרן. מסכימה, תתקשרו ליוטרן ויוסי ארז. רעיון מצוין.
- כל זה והיא "פורשת" אחרי שנה. יאללה יאללה (ל"ת)טל הבאת את החברים? 13/04/2011 11:34
- 3.בניברקי 13/04/2011 10:24הגב לתגובה זושהסטטוסים ימשיכו לזרום להנעים לנו את היום כל סטטוס חיוך כל תגובה, זהב המון הצלחה, מכל הלב.
- 2.בועז דגני 13/04/2011 10:23הגב לתגובה זואין ספק שתצליחי באשר תלכי
- 1.עיתונאי שצריך לכתוב בפילפלון, תבדוק פרטים (ל"ת)משה בנימין אתה 13/04/2011 10:16הגב לתגובה זו
- אלעד ברק 13/04/2011 10:35הגב לתגובה זוהכתבה שם, על שחיתות ושערוריות מין על הסט של 'פינוקי', הייתה מאלפת !!!!

תובנות על הישראלי הממוצע מהמהלך של בנק הפועלים
מעל מיליון לקוחות היו זכאים להטבה ששווה כסף מזומן, אך כמעט מחצית מהם כלל לא השתתפו; חלק העדיפו מענק של 100 שקלים על פני מניות בשווי גבוה יותר וללא עמלות, עדות להעדפת ודאות על פני פוטנציאל; הפערים בין צעירים למבוגרים ובין נשים לגברים משרטטים את דמותו
של ה"ישראלי הממוצע"
בנק הפועלים פועלים -1.67% חילק אתמול מאות אלפי מניות ללקוחותיו במהלך ראשון מסוגו בישראל. מעבר לאירוע הסמלי, הנתונים מהחלוקה מספקים הצצה ייחודית להרגלי החיסכון וההשקעה של הישראלי הממוצע.
אדישות מפתיעה
בישראל יש אמרה של "נותנים לך - תיקח", לכן האדישות שעולה מהנתונים של הבנק דיי מפתיעים. מעל מיליון לקוחות היו זכאים לקבל את ההטבה, אך בפועל פחות מ-600 אלף לקוחות (כ-593 אלף לקוחות המחזיקים בכ-440 אלף חשבונות) בחרו באחת מהאפשרויות לקבלת ההטבה שחילק הפועלים. כלומר, כמעט מחצית כלל לא טרחו להצביע או אפילו לבדוק מה מוצע להם. זה מלמד על פער גדול בין הציבור לבין העולם הפיננסי, גם כשהבנק מציע כסף או מניות בחינם, רבים מעדיפים להתעלם. אפשר לקרוא לזה ריחוק מהבנק, חוסר מודעות או פשוט אדישות, אבל התוצאה היא שחלק גדול מהלקוחות ויתר על הטבה ממשית מבלי להתעניין.
שנאת הסיכון
הבחירה במענק הכספי של
100 שקלים, על פני מניות בשווי גבוה יותר, המוערך בכ-124.5 שקל ביום ההטבה, ממחישה עד כמה חלק בציבור מעדיף ודאות על פני פוטנציאל. רבים מהלקוחות ויתרו על ערך עודף מיידי, פשוט מפני שהכסף המזומן נראה להם "בטוח יותר". גם כשהבורסה מציעה נזילות מלאה, חוסר ההבנה או
החשש מהלא נודע מובילים לחירות כלכלית מוגבלת, הציבור מוכן להפסיד כדי להרגיש שקט נפשי. חלק מהלקוחות ויתרו על רווח מיידי, למרות שהמניות ניתנו ללא עמלות, ללא דמי משמורת וללא אירוע מס, כלומר הטבה נטו לחשבון.
חשיפה ראשונה לשוק ההון?
כ-60% מהלקוחות
שבחרו במניות לא החזיקו קודם לכן ניירות ערך בחשבון הבנק. מצד אחד, מדובר במהלך שפתח את הדלת לעשרות אלפי משקי בית שלא היו מחוברים כלל לשוק ההון. מצד שני, ייתכן שהנתון הזה משקף גם תופעה אחרת. הרבה ישראלים שמבינים בהשקעות כבר מזמן לא עושים זאת דרך הבנקים, אלא דרך
בתי השקעות חיצוניים שמציעים עמלות נמוכות יותר. כך או כך, מדובר בתזכורת לפערים גדולים מאוד בגישה להשקעות.
- פועלים עם תשואה להון של 16.7% ורווח נקי של 2.5 מיליארד שקל
- "טאואר תזנק ב-29%"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
פער גילאים מובהק
בפילוח גילאים נחשף פער משמעותי, כאשר רק 58% מהצעירים בני 18-25 בחרו במניות, לעומת 70% בקבוצת גילאי 46-55. זה לא
בהכרח "שנאת בורסה", אלא יותר תחושת ריחוק וחוסר עניין אצל הצעירים, שעוסקים פחות בחיסכון והשקעות לטווח ארוך ויותר בבזבוזים של כאן ועכשיו. האבסורד הוא שהבורסה היא כלי שמאפשר נזילות כמעט יומיומית, ושווי ההטבה שהתקבל מהמניות גבוה מזה שהתקבל במענק החד פעמי בגובה
100 שקל. מנגד, ככל שהגיל עולה, כך גדלה המוכנות לבחור באפיק שמסמל השקעה, גם אם מדובר במתנה קטנה. התמונה שעולה היא של דור צעיר שנשאר קרוב יותר למזומן, לעומת דור מבוגר יותר שכבר מבין את החשיבות שבהשקעות.