ערוץ 10 מינה מחליפה לענבל חן: אדוה גרינברג תשמש כסגנית הדובר החדשה

גרינברג עובדת במחלקת התקשורת בערוץ כ- 3 שנים, וכעת תהיה סגנית ותנהל את יחסי הציבור של 'חדשות 10'. היה מחליפה את ענבל חן שפרשה
משה בנימין | (11)

אדוה גרינברג מונתה לסגנית הדובר בערוץ 10. גרינברג שתנהל את יחסי הציבור בחדשות 10 מחליפה את ענבל חן שהודיעה לא מכבר על עזיבתה.

הבוקר (יום ג') נכנסה גרינברג לתפקידה כסגנית. במסגרת תפקידה כסגנית הדובר היא תנהל את יחסי הציבור של חדשות 10 ותמשיך לנהל את יחסי הציבור של תחום הדוקו בערוץ.

גרינברג עובדת במחלקת התקשורת בערוץ 10 מזה 3 שנים, במהלכן הייתה אחראית ליחסי ציבור בתחומי הבידור, הדרמה והדוקו.

קודם הצטרפותה לערוץ 10 הייתה גרינברג אחראית על מערך יחסי הציבור במשרד הפרסום "ציבלין תקשורת צעירים" מקבוצת אדלר חומסקי, הפיקה את מגזין "ליידי גלובס" וריכזה בעיתון "מעריב" את הפקתם של מגזינים שונים.

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    מונדרר יוסי 15/04/2011 00:10
    הגב לתגובה זו
    יישר כח
  • 10.
    (ל"ת)
    מונדרר יוסי 15/04/2011 00:06
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    מונדרר יוסי 15/04/2011 00:05
    הגב לתגובה זו
    יישר כח
  • 8.
    מזל טוב אדוויל! (ל"ת)
    בר ציבלין 12/04/2011 19:35
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    מזל טוב נשמה! המון בהצלחה (ל"ת)
    שחר 12/04/2011 16:13
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    מזל טוב כפרה (ל"ת)
    כל הכבוד 12/04/2011 15:15
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    ניר 12/04/2011 14:09
    הגב לתגובה זו
    מקצועית,נעימה,ומוכשרת בטרוף
  • 4.
    אחת המדהימות, אם לא ה (ל"ת)
    אורית 12/04/2011 14:05
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    טלי 12/04/2011 13:36
    הגב לתגובה זו
    החלטה נבונה של ערוץ 10 לבחור בבחורה איכותית ומקסימה
  • 2.
    מקסימה ומוכשרת. שיהיה בהצלחה! (ל"ת)
    נועה 12/04/2011 13:22
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    לילי 12/04/2011 13:15
    הגב לתגובה זו
    מוכשרת ונחמדה
קרדיט ורד פרקשקרדיט ורד פרקש

תובנות על הישראלי הממוצע מהמהלך של בנק הפועלים

מעל מיליון לקוחות היו זכאים להטבה ששווה כסף מזומן, אך כמעט מחצית מהם כלל לא השתתפו; חלק העדיפו מענק של 100 שקלים על פני מניות בשווי גבוה יותר וללא עמלות, עדות להעדפת ודאות על פני פוטנציאל; הפערים בין צעירים למבוגרים ובין נשים לגברים משרטטים את דמותו של ה"ישראלי הממוצע"

תמיר חכמוף |

בנק הפועלים פועלים -1.67%   חילק אתמול מאות אלפי מניות ללקוחותיו במהלך ראשון מסוגו בישראל. מעבר לאירוע הסמלי, הנתונים מהחלוקה מספקים הצצה ייחודית להרגלי החיסכון וההשקעה של הישראלי הממוצע.

אדישות מפתיעה

בישראל יש אמרה של "נותנים לך - תיקח", לכן האדישות שעולה מהנתונים של הבנק דיי מפתיעים. מעל מיליון לקוחות היו זכאים לקבל את ההטבה, אך בפועל פחות מ-600 אלף לקוחות (כ-593 אלף לקוחות המחזיקים בכ-440 אלף חשבונות) בחרו באחת מהאפשרויות לקבלת ההטבה שחילק הפועלים. כלומר, כמעט מחצית כלל לא טרחו להצביע או אפילו לבדוק מה מוצע להם. זה מלמד על פער גדול בין הציבור לבין העולם הפיננסי, גם כשהבנק מציע כסף או מניות בחינם, רבים מעדיפים להתעלם. אפשר לקרוא לזה ריחוק מהבנק, חוסר מודעות או פשוט אדישות, אבל התוצאה היא שחלק גדול מהלקוחות ויתר על הטבה ממשית מבלי להתעניין.

שנאת הסיכון

הבחירה במענק הכספי של 100 שקלים, על פני מניות בשווי גבוה יותר, המוערך בכ-124.5 שקל ביום ההטבה, ממחישה עד כמה חלק בציבור מעדיף ודאות על פני פוטנציאל. רבים מהלקוחות ויתרו על ערך עודף מיידי, פשוט מפני שהכסף המזומן נראה להם "בטוח יותר". גם כשהבורסה מציעה נזילות מלאה, חוסר ההבנה או החשש מהלא נודע מובילים לחירות כלכלית מוגבלת, הציבור מוכן להפסיד כדי להרגיש שקט נפשי. חלק מהלקוחות ויתרו על רווח מיידי, למרות שהמניות ניתנו ללא עמלות, ללא דמי משמורת וללא אירוע מס, כלומר הטבה נטו לחשבון.

חשיפה ראשונה לשוק ההון?

כ-60% מהלקוחות שבחרו במניות לא החזיקו קודם לכן ניירות ערך בחשבון הבנק. מצד אחד, מדובר במהלך שפתח את הדלת לעשרות אלפי משקי בית שלא היו מחוברים כלל לשוק ההון. מצד שני, ייתכן שהנתון הזה משקף גם תופעה אחרת. הרבה ישראלים שמבינים בהשקעות כבר מזמן לא עושים זאת דרך הבנקים, אלא דרך בתי השקעות חיצוניים שמציעים עמלות נמוכות יותר. כך או כך, מדובר בתזכורת לפערים גדולים מאוד בגישה להשקעות.

פער גילאים מובהק

בפילוח גילאים נחשף פער משמעותי, כאשר רק 58% מהצעירים בני 18-25 בחרו במניות, לעומת 70% בקבוצת גילאי 46-55. זה לא בהכרח "שנאת בורסה", אלא יותר תחושת ריחוק וחוסר עניין אצל הצעירים, שעוסקים פחות בחיסכון והשקעות לטווח ארוך ויותר בבזבוזים של כאן ועכשיו. האבסורד הוא שהבורסה היא כלי שמאפשר נזילות כמעט יומיומית, ושווי ההטבה שהתקבל מהמניות גבוה מזה שהתקבל במענק החד פעמי בגובה 100 שקל. מנגד, ככל שהגיל עולה, כך גדלה המוכנות לבחור באפיק שמסמל השקעה, גם אם מדובר במתנה קטנה. התמונה שעולה היא של דור צעיר שנשאר קרוב יותר למזומן, לעומת דור מבוגר יותר שכבר מבין את החשיבות שבהשקעות.