באומן בר ריבנאי יטפל בתקציב המדיה החברתית של שירות המוניות Get Taxi
חברת Get Taxi המשיקה שירות הזמנת מוניות מקוון בחרה במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי לניהול תקציב המדיה החברתית. תקציב הפרסום השנתי נאמד בכ-200 אלף שקלים.
במסגרת הפעילות, תנהל סאצ'י אינטראקטיב - זרוע הדיגיטל של באומן בר ריבנאי את כל פעילות השיווק, השירות והתוכן במדיה החברתית.
Get Taxi פיתחה מערכת להזמנת מונית מקוונת וחדשנית. השירות מאפשר לעקוב בזמן אמת אחרי המונית שהוזמנה והנהג, כמו גם לקבל מידע נרחב על הנסיעה הקרבה. זאת באמצעות אפליקציה סלולארית, אתר אינטרנט או הודעת טקסט.
נמרוד מאי, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת Get Taxi: "בחרנו בבאומן בר ריבנאי הודות לניסיונם הרב בתחום המדיה החברתית אין לנו ספק כי יחד נצליח ליצור מערכת יחסים רציפה ואיכותית עם לקוחותינו לשירות המוניות החדשני. חברת Get taxi רואה בפעילות המדיה החברתית ערוץ מהותי כחלק ממערך השיווק הכולל של החברה".
- 2.מישה 10/04/2011 21:33הגב לתגובה זותקציב שנתי של 200 אלף ש"ח? בטח בבאומן רוקדים על הגגות מהתקציב העסיסי שנפל עליהם...
- דני לוי אלא מי? (ל"ת)דני לוי 23/04/2011 19:18הגב לתגובה זו
- 1.מישהו אמר ubercab?? (ל"ת)שמעון 10/04/2011 16:57הגב לתגובה זו