באומן בר ריבנאי יטפל בתקציב המדיה החברתית של שירות המוניות Get Taxi

תקציב הפרסום השנתי נאמד בכ-200 אלף שקלים. Get Taxi מפעילה שירות להזמנת מוניות המאפשר לעקוב בזמן אמת אחרי המונית שהוזמנה
משה בנימין | (3)

חברת Get Taxi המשיקה שירות הזמנת מוניות מקוון בחרה במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי לניהול תקציב המדיה החברתית. תקציב הפרסום השנתי נאמד בכ-200 אלף שקלים.

במסגרת הפעילות, תנהל סאצ'י אינטראקטיב - זרוע הדיגיטל של באומן בר ריבנאי את כל פעילות השיווק, השירות והתוכן במדיה החברתית.

Get Taxi פיתחה מערכת להזמנת מונית מקוונת וחדשנית. השירות מאפשר לעקוב בזמן אמת אחרי המונית שהוזמנה והנהג, כמו גם לקבל מידע נרחב על הנסיעה הקרבה. זאת באמצעות אפליקציה סלולארית, אתר אינטרנט או הודעת טקסט.

נמרוד מאי, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת Get Taxi: "בחרנו בבאומן בר ריבנאי הודות לניסיונם הרב בתחום המדיה החברתית אין לנו ספק כי יחד נצליח ליצור מערכת יחסים רציפה ואיכותית עם לקוחותינו לשירות המוניות החדשני. חברת Get taxi רואה בפעילות המדיה החברתית ערוץ מהותי כחלק ממערך השיווק הכולל של החברה".

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    מישה 10/04/2011 21:33
    הגב לתגובה זו
    תקציב שנתי של 200 אלף ש"ח? בטח בבאומן רוקדים על הגגות מהתקציב העסיסי שנפל עליהם...
  • דני לוי אלא מי? (ל"ת)
    דני לוי 23/04/2011 19:18
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מישהו אמר ubercab?? (ל"ת)
    שמעון 10/04/2011 16:57
    הגב לתגובה זו