TOP5

קמפיין צרפתי למלחמה באיידס: לא כל גבר שחושב עם ה*** חייב להיות טיפש

TOP5 של אייס וראובני-פרידן. 5 הפרסומות והמהלכים השיווקיים הבולטים בעולם. סקיטלס ודראג'י ממנטוס מוכיחים שלטפשות אין סוף, וזה עובד
משה בנימין | (4)

מקבץ TOP5 השבועי. המדור מציג לפניכם אחת לשבוע 5 מהלכי פרסום בולטים ומעניינים מסביב לעולם. השבוע במדור: סקיטלס, קמפיין צרפתי למלחמה באיידס, גוגל, מרצדס ומנטוס. * לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן * להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן * להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק - לחצו כאן TOUCH סקיטלס לא מפסיקים לחדש ויוצאים בסדרת סרטונים אינטראקטיבית שנותנת משמעות חדשה ל- ENGAGEMENT, והכול על מסך המחשב שלכם. BE SMART בקמפיין הצרפתי החדש נגד איידס מוכיחים שמי שחושב דרך הXXX לא חייב להיות טיפש. SPEED גוגל סימנה הציבה לעצמה מטרה- השתלטות על תחום הדפדפנים. לשם כך השיקה את כרום, הדפדפן המהיר ביותר. קבלו את הסרט החדש שמכניס את האצבעות שלכם לכושר, וסרט קודם בסדרה שממחיש את המהירות, גוגל סטייל. INFOXICATION פעם הכול היה פשוט, היום החיים שלנו נהיו מסובכים, אינסוף אפשרויות בחירה, אינסוף מידע...מזל שיש בחירות שמבצעות את עצמן. POSITIVE MIND זוכרים את דראג'י של מנטוס? אז הוא חוזר והוא פוזיטיבי מתמיד. ניהול הפרויקט על ידי יהב דרייזין, מנהל האסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    09/04/2011 19:26
    הגב לתגובה זו
    מרצדס חכם אבל בחיים לא יעבוד בארץ ולצערי גם סקיטלס כיף לראות שבעולם עושים קצת יותר אינטיליגנטיים משופסל בול
  • 2.
    07/04/2011 23:27
    הגב לתגובה זו
    סקיטלס עושים את זה יופי
  • 1.
    קרדיטים 07/04/2011 12:51
    הגב לתגובה זו
    יהב ניהל את זה אבל מי באמת עשה את זה? קרדיט לצוות שלך אדון מנהל!!!
  • נעל בית (ל"ת)
    איזה קרדיט ואיזה נעל 08/04/2011 15:37
    הגב לתגובה זו