משרד הפרסום למל כהן זכה בתקציב של חברת ניהול הקניונים אריאל פרו-מול

למל כהן שהשיקו בעבר את קניון שבעת הכוכבים בהרצליה חוזרים לתחום. תקציב הפרסום של חברת ניהול הקניונים צפוי לעמוד על 1.5 מיליון שקלים
משה בנימין | (3)

משרד הפרסום 'למל כהן פרסום קריאטיבי' זכה בתקציב הפרסום של אריאל פרו-מול בשווי של כ-1.5 מיליון שקל.

אריאל פרו-מול, חברת ניהול הקניונים הגדולה ביותר בישראל, מנהלת מרכזי קניות בשיטת IFM (ניהול מרכזי משולב). החברה מנהלת כ-35 מרכזי קניות ברחבי הארץ. משרד הפרסום למל כהן צבר ניסיון בתחום הקניונים עם השקת קניון שבעת הכוכבים בהרצליה.

בין הקניונים אותם מנהלת אריאל פרו-מול ניתן למצוא את :קניון ויצמן סיטי בתל אביב, מול זכרון, קניון לב תלפיות בירושלים, יכין סנטר פ"ת,קניון נחמיה קרית שמונה ועוד. בימים אלו נמצאים לקראת סיום בנייתם של 2 קניונים נוספים: פארק הקרח באילת המהווה מהפכה בתרבות הקניונים בארץ וקניון רמות בירושלים.

עפר שחטר, מנכ"ל 'אריאל פרו-מול': "בחרנו בלמל כהן עקב יכולותיו הקריאטיביות הבולטות ועקב היתרון השירותי של המשרד לעומת משרדי הפרסום הגדולים".

יוסי כהן מנכ"ל פרסום למל כהן : אנחנו שמחים מאוד לחזור לפעילות בשוק הקניונים ומשוכנע כי נוכל לסייע לאריאל פרו-מול למנף את הקניונים בהם היא מטפלת.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    אליה 07/04/2011 13:49
    הגב לתגובה זו
    אתם מתקדמים יפה, תמשיכו בהצלחה!
  • 2.
    בהצלחה (ל"ת)
    אלפרד 07/04/2011 13:30
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מיכל 07/04/2011 12:50
    הגב לתגובה זו
    יוסי ויוסי - איזה שני אנשים זוועתיים ! לא מקצועיים. לא יודעים לנהל כלום. לא יודעים לשמר ולטפל בכוח אדם.