BBDO SOHO יטפל בתקציב הפרסום של 'נאופלם': צפוי לעמוד על 5 מיליון ש'

על התקציב התמודד גם מקאן אריקסון. יו"ר נאופלם: פנינו ל-2 משרדי פרסום מהטובים והמובילים בישראל ובחרנו בגיתם - פרטנר מצוין לתהליך"
משה בנימין | (4)

תקציב הפרסום של מותג כלי המטבח 'נאופלם' יטופל במשרד הפרסום BBDO SOHO מבית גיתם. משרד נוסף שהתמודד על התקציב היה מקאן אריקסון. תקציב החברה צפוי לעמוד על 5 מיליון שקלים.

הקמפיין הראשון בטלוויזיה של מותג נאופלם באמצעות גיתם יעלה לקראת חג הפסח תחת הסלוגן "כי לטוב ביותר מגיע נאופלם".

אייל שרון, יו"ר נאופלם: "לפני כשנתיים וחצי החדרנו את מותג העל נאופלם לשוק והצלחנו לכבוש נתח שוק משמעותי. מכיוון שברצוננו לבצע קפיצה נוספת בשוק, החלטנו לבחון הוספת משרד פרסום מוביל למערך השיווק שלנו. פנינו ל-2 משרדי פרסום מהטובים והמובילים בישראל ובחרנו בגיתם. כעת אנחנו מרגישים שבחרנו פרטנר מצוין לתהליך שבעזרתו נוכל להשיג את המטרות הלא פשוטות שהצבנו לעצמנו".

גיל ליבר מנכ"ל BBDO SOHO: "אנחנו בטוחים שלאור כל היכולות שיש לנו להציע ולאור החזון והמעוף שיש להנהלת נאופלם, נכבוש יחד נתחי שוק נוספים ונבסס את נאופלם כמעצמה ומובילת השוק בתחום הכלים למטבח".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    רק לא סיפרו להם שסוהו זה לא באמת גיתם... (ל"ת)
    עידן אנוש 06/04/2011 15:00
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אלפרד 06/04/2011 13:52
    הגב לתגובה זו
    כלום ושום דבר מלקקים אחד לשני. מדהים
  • 2.
    סחטיין.. (ל"ת)
    שושה 06/04/2011 12:11
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    גיל חמודי, תחליף תמונה.... (ל"ת)
    גידי 06/04/2011 12:07
    הגב לתגובה זו
נתניהו וסמוטריץ
צילום: דוברות רהמ

ישראל נכנסת למירוץ - 120 מיליון שקל להקמת מטה לאומי לבינה מלאכותית

המטה צפוי לפעול במשרד ראש הממשלה, יפתח תשתיות מחשוב מתקדמות, יטמיע יישומי בינה מלאכותית בשירותי המדינה ויגבש תוכנית רב־שנתית להכשרת כוח אדם ולקידום רגולציה ואתיקה שיחזקו את מעמד ישראל בזירה הטכנולוגית העולמית

אדיר בן עמי |

הממשלה אישרה השבוע הקמת מטה לאומי לבינה מלאכותית עם תקציב של 120 מיליון שקל לשנתיים הקרובות, צעד שמסמן כניסה רשמית של ישראל למירוץ הגלובלי על עליונות טכנולוגית. המטה יוקם כיחידת סמך במשרד ראש הממשלה ויתמקד בשלושה צירים מרכזיים: גיוס כוח אדם איכותי, פיתוח תשתיות מחשוב מתקדמות והטמעת AI במערכות הממשלה. בתוך 120 יום תובא לאישור הממשלה תוכנית לאומית רב שנתית שתבטיח השקעות לטווח ארוך.


המהלך, ביוזמה משותפת של שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ומשרד ראש הממשלה, נועד לשמור על מעמדה של ישראל בחזית החדשנות מול התחרות הגוברת של מדינות כמו סין, ארצות הברית וגרמניה. "הקמת המטה היא צעד חיוני שמבהיר שזו אינה אופנה חולפת אלא תחום אסטרטגי לעתיד ישראל", אמר סמוטריץ'. "למהלך יהיו השפעות כלכליות וביטחוניות עמוקות. הממשלה מאותתת מחויבות ברורה עם תקציב ראשוני ותוכנית לאומית בהכנה".


התוכנית כוללת הקמת תשתית מחשוב חזקה שתאפשר לישראל לעמוד בתחרות העולמית ולמשוך חוקרים ויזמים מהשורה הראשונה. במקביל, מערך הדיגיטל במשרד ראש הממשלה ישמש זרוע ביצועית ליישום בינה מלאכותית בשירותי הממשלה, כדי שהאזרחים יקבלו שירותים מהירים, פשוטים ויעילים יותר. זה אומר אוטומציה של תהליכים ביורוקרטיים, שירות לקוחות חכם ויכולות ניתוח נתונים מתקדמות שיכולות לשפר משמעותיות את איכות השירותים הציבוריים.


המטה גם ימפה את הצרכים האנרגטיים הנגזרים מהשימוש בבינה מלאכותית. מרכזי נתונים לבינה מלאכותית צורכים כמויות אנרגיה עצומות, ובישראל שכבר מתמודדת עם מחסור באנרגיה, התכנון המוקדם חיוני. בנוסף, המטה יבחן את השפעת הטכנולוגיה על שוק התעסוקה ויקדם מדיניות עדכנית בתחומי הרגולציה והאתיקה - נושאים שהופכים יותר ויותר רלוונטיים כשמערכות AI מתחילות להשפיע על חיי היומיום.


התקציב הראשוני של 120 מיליון שקל הוא רק תחילת הדרך. הממשלה מתכוונת להציג תוכנית רב שנתית שתכלול השקעות משמעותיות יותר, בדומה למה שעושות מדינות מובילות אחרות. המטרה היא ליצור מנגנון קבוע שלא יהיה תלוי בתחלופות פוליטיות ושיבטיח רציפות בפיתוח היכולות הלאומיות. ישראל מצטרפת בכך לרשימה של מדינות שהבינו שבינה מלאכותית היא לא עוד תחום טכנולוגי, אלא נדבך בביטחון הלאומי ובתחרותיות הכלכלית.