BBDO SOHO יטפל בתקציב הפרסום של 'נאופלם': צפוי לעמוד על 5 מיליון ש'

על התקציב התמודד גם מקאן אריקסון. יו"ר נאופלם: פנינו ל-2 משרדי פרסום מהטובים והמובילים בישראל ובחרנו בגיתם - פרטנר מצוין לתהליך"
משה בנימין | (4)

תקציב הפרסום של מותג כלי המטבח 'נאופלם' יטופל במשרד הפרסום BBDO SOHO מבית גיתם. משרד נוסף שהתמודד על התקציב היה מקאן אריקסון. תקציב החברה צפוי לעמוד על 5 מיליון שקלים. הקמפיין הראשון בטלוויזיה של מותג נאופלם באמצעות גיתם יעלה לקראת חג הפסח תחת הסלוגן "כי לטוב ביותר מגיע נאופלם". אייל שרון, יו"ר נאופלם: "לפני כשנתיים וחצי החדרנו את מותג העל נאופלם לשוק והצלחנו לכבוש נתח שוק משמעותי. מכיוון שברצוננו לבצע קפיצה נוספת בשוק, החלטנו לבחון הוספת משרד פרסום מוביל למערך השיווק שלנו. פנינו ל-2 משרדי פרסום מהטובים והמובילים בישראל ובחרנו בגיתם. כעת אנחנו מרגישים שבחרנו פרטנר מצוין לתהליך שבעזרתו נוכל להשיג את המטרות הלא פשוטות שהצבנו לעצמנו". גיל ליבר מנכ"ל BBDO SOHO: "אנחנו בטוחים שלאור כל היכולות שיש לנו להציע ולאור החזון והמעוף שיש להנהלת נאופלם, נכבוש יחד נתחי שוק נוספים ונבסס את נאופלם כמעצמה ומובילת השוק בתחום הכלים למטבח".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    רק לא סיפרו להם שסוהו זה לא באמת גיתם... (ל"ת)
    עידן אנוש 06/04/2011 15:00
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אלפרד 06/04/2011 13:52
    הגב לתגובה זו
    כלום ושום דבר מלקקים אחד לשני. מדהים
  • 2.
    סחטיין.. (ל"ת)
    שושה 06/04/2011 12:11
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    גיל חמודי, תחליף תמונה.... (ל"ת)
    גידי 06/04/2011 12:07
    הגב לתגובה זו