תקציב המדיה החברתית של נטוויז'ן יטופל בריפרש: צפוי לעמוד על מיליון שקלים

נטוויז'ן 013 מעוניינים לחזק את תדמית המותג עם דגש על הפייסבוק. נטוויז'ן: "ריפרש נבחרה לאחר הליך ממושך בו נבחנו מספר חברות בשוק"
משה בנימין | (12)

013 נטוויז'ן בחרה בחברת 'ריפרש' לניהול תקציב המדיה החברתית של החברה המתוקצב בכמיליון שקלים לשנה. ריפרש תהיה אחראית על הקרייאטיב, תכנות, בניית אפליקציות, פעילויות תוכן ויצירת תוכן, יצירת קריאטיב למדיה, ניהול ובקרה על המדיה וכן תהיה אחראית על התחזוקה השוטפת של עמוד החברה בפייסבוק.

צילי בלקינד סמנכ"ל השיווק של 013 נטוויז'ן ציינה כי: "הפעילות שלנו ברשתות חברתיות בכלל ובפייסבוק בפרט מהווה פעילות תדמיתית חשובה המאפשרת לנו קשר בלתי אמצעי עם לקוחותינו וכלל גולשי האינטרנט וצרכני התקשורת בישראל. הבחירה בחברת "ריפרש" נעשתה לאחר חשיבה והבנה כי במהלך 2011 אנו נשקיע את רוב המשאבים שלנו בפעילויות ובמהלכים ארוכי טווח".

אדם שוב, מנכ"ל ובעלי ריפרש: "013 נטוויז'ן היא שחקנית מובילה בשוק התקשורת, גם בזירת המדיה החברתית. הצוותים בריפרש נרגשים לקראת העבודה המשותפת עמה ויפעלו ליצירת תנופה בזירת המדיה החברתית עבור 013 נטוויז'ן".

תגובות לכתבה(12):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    מי עשה לנטויזן עכשיו עם הרעיון הגאוני (ל"ת)
    של שירות לקוחות? 06/04/2011 11:30
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    אורן 06/04/2011 09:29
    הגב לתגובה זו
    אלוהים כמה תגובות שתולות פה של החברה מרפרש שמפרגנים לעצמם! פאטתי לחלוטין. תעבדו בשקט ותביאו תוצאות, יש עוד הרבה מאוד תקציבים גדולים אחרים בשוק ואין כאלו כותרות גדולות לעניין, יאללה נקסט.
  • 7.
    דייר בביצה 06/04/2011 02:07
    הגב לתגובה זו
    סחטיין. אימפריה מרפרשת.
  • 6.
    ראבי 06/04/2011 00:33
    הגב לתגובה זו
    לא מפסיקה לשמוע עליכם. כבוד ונשיקות
  • 5.
    זיו 06/04/2011 00:28
    הגב לתגובה זו
    מבוטיק מוצלח של סושיאל החבר'ה האלה הפכו למעצמה של שיווקפרסום, כבוד.
  • 4.
    איתי 05/04/2011 20:05
    הגב לתגובה זו
    אהבה ופרגון גדול למקצוענים. איתי ודורית!
  • 3.
    דורי 05/04/2011 19:57
    הגב לתגובה זו
    היו מתים לתקציב הזה. מיליון ועוד מיליון נהייתה שם אימפריה ברוטשילד
  • 2.
    זה בסדר, במחירים שלו אף אחד לא רוצה לעבוד (ל"ת)
    חיים 05/04/2011 19:09
    הגב לתגובה זו
  • ruben 05/04/2011 19:56
    הגב לתגובה זו
    כי איתנו הם לא הסכימו לעבוד ודרשו מחירים הכי יקרים בשוק. מפרגן להם אבל לצערי הם בנויים לעבוד רק עם לקוחות ממש גדולים
  • חיים 06/04/2011 11:30
    הם זולים מאוד ללקוחות הגדולים, ללקוחות הקטנים הם מנפחים מחיר כדי לנפנף אותם. זאת אסטרטגיה נכונה לגמרי. רק שהמחירים שלהם בפועל הם מאוד נמוכים. מי שחושב שהם מקבלים פה 100 אלף שקל בחודש לא מבין מה זה אומר תקציב.
  • 1.
    דיוה 05/04/2011 17:58
    הגב לתגובה זו
    לא השאיר כלום למתחרים הבן אלף
בית ספר
צילום: Pixbay

בשורה למורים - כל מורה יקבל בממוצע 14 אלף שקל; על הפשרה בין המדינה לקרנות ההשתלמות של המורים

עודפים שהצטברו בקרן ההשתלמות של המורים ינותבו להשקעה בתשתיות חינוך ובתי ספר ותשלומים למורים העמיתים בקרן (וגם ליורשיהם) 

הדס ברטל |

למי שייך הכסף? בקרנות ההשתלמות של המורים הצטברו סכומי עתק שהיו מעבר להפרשות השוטפות למורים. המורים אמרו "זה שלנו". המדינה אמרה - "זה שלנו". נקבעה פשרה. המורים יקבלו בממוצע כ-14 אלף שקל.  

ההסכם הזה נחתם לאחר הליך משפטי ממושך, והוא נוגע לחלוקת העודף הכספי שנצבר בקרנות ההשתלמות של הסתדרות המורים. המתווה גובש בשיתוף עם החשב הכללי, הלשכה המשפטית והממונה על השכר במשרד האוצר, פרקליטות המדינה- היחידה לאכיפה אזרחית ופרקליטות מחוז תל-אביב, רשות שוק ההון, הסתדרות המורים והקרנות, והובא לאישור בית הדין האזורי לעבודה בת"א-יפו.

בשנת  2022 הוגשה על ידי פרקליטות המדינה תביעה נגד קרנות ההשתלמות של הסתדרות המורים במסגרתה נדרשו הקרנות להשיב סך של כ-2 מיליארד שקל לקופה הציבורית. בזמנו האשים משרד האוצר כי קרנות ההשתלמות של המורים "התעשרו שלא כדין על חשבון הציבור." התביעה הזו הגיעה לאחר שהקרנות צברו 3 מיליארד שקלים משנת 1955 שנחשבים עודפים כאשר ההסתדרות תכננה לחלקו ל-165 אלף מורים בסכום של 12 אלף שקלים. כעת הגיעו הצדדים להסדר פשרה שבמסגרתו יועברו למדינה 1.05 מיליארד שקל בגין רכישת זכויות העבר, אשר ישמשו בין היתר לשיקום מערכת החינוך באזורים שנפגעו במלחמת "חרבות ברזל", וכן לקיום הכשרות ופעולות אחרות לצורך שיפור מעמדם של עובדי ההוראה. סכום של כ-2.25 מיליארד שקל יחולק ל-165 אלף עמיתי הקרנות הזכאים וליורשיהם. כמו כן, יחלו הקרנות לרכוש זכויות פנסיה תקציבית לעובדי הוראה היוצאים לשבתון החל משנת הלימודים תשפ״ג (2022-2023) ואילך.


קריאה מעניינת: השכר האמיתי של המורים בישראל: לא נמוך כמו שנדמה לכם

חלוקת הכספים תיעשה באופן ממוכן לחשבונות העמיתים או באמצעי תשלום דיגיטליים, בהתאם לנהלים שאושרו על ידי רשות שוק ההון.  במקביל, הוחלט לשמור על כרית ביטחון אקטוארית של 4% לפחות, לטובת יציבות הקרנות ורווחת העמיתים בעתיד. 

רכבת ישראל
צילום: צילום מסך אתר רכבת ישראל

רכבת ישראל בדרך להפרטה: האם 5,000 עובדים בסכנה?

באוצר טוענים שהרכבת לא יעילה - היקף העובדים שלה מופרז ודורשים להפריט חלק משמעותי מהפעילות עד 2029

אדיר בן עמי |
משרד האוצר מנסה להעביר במסגרת התקציב הפרטה של רכבת ישראל - העברת כל שירותי ההפעלה והתחזוקה של רכבת ישראל לזכיינים פרטיים עד סוף שנת 2029. המהלך, שמטרתו לשפר את איכות השירות ולהתמודד עם משבר האמון הציבורי ברכבת, מסמן שינוי מהותי באופן ניהול אחד מנכסי התשתית החשובים במדינה, והלא יעילים שבהם.  

הנתונים שמציגה התכנית הכלכלית מציירים תמונה עגומה של מצב הרכבת. מאז 2019, מספר הנוסעים ברכבת לא עלה כלל, וזאת למרות השקעה נוספת של כ-2 מיליארד שקלים בסובסידיה הממשלתית. במקביל, החברה הממשלתית הגדילה משמעותית את מצבת כוח האדם שלה, כשכיום מועסקים בה למעלה מ-5,000 עובדים - גידול שלא תאם כלל את הגידול בפעילות.

המצב החמיר לאחרונה עם ריבוי אירועי בטיחות, תקלות חמורות ושיבושים בתנועת הרכבות, שהביאו לירידה חדה באמון הציבור ובאיכות השירות. העיכובים החוזרים ונשנים בפרויקטי תשתית רק הוסיפו שמן למדורה, וחיזקו את התחושה שהמודל הנוכחי של ניהול הרכבת מיצה את עצמו.

על פי התכנית המוצעת, רכבת ישראל תמשיך להתקיים כחברה ממשלתית, אך תפקידיה ישתנו מן היסוד. במקום להפעיל ולתחזק את הרכבות בעצמה, החברה תתמקד בתכנון, ניהול, פיקוח ובקרה. היא תישאר אחראית על קביעת התכנית התפעולית, ניהול זמני המסילה, והתקשרות עם הזכיינים הפרטיים שיבצעו את העבודה בפועל.

המודל המוצע דומה למודלים מוצלחים אחרים בתחבורה הציבורית הישראלית. הרכבת הקלה בירושלים ובגוש דן מופעלות כבר היום על ידי זכיינים פרטיים, וכך גם מערך האוטובוסים הציבוריים. ההצלחה היחסית של מודלים אלה מספקת תקווה שגם ברכבת הכבדה ניתן יהיה להשיג שיפור משמעותי באיכות השירות. מעבר לכך, הגוף הגדול והשמן הזה יהפוך להיות יעיל, ויעבוד לפי "חוקי הכלכלה" - למטרת רווח. 

התכנית מגדירה לוח זמנים ברור ומדורג להעברת הפעילות. עד סוף 2029, כלל שירותי ההפעלה והתחזוקה יועברו לזכיין אחד או יותר. הממשלה תוכל למכרז את פעילות החטיבות השונות - נוסעים, מטענים, תחזוקת ציוד נייד ותחזוקת תשתיות - יחד או בנפרד, בהתאם לצרכים ולהיערכות.