תקציב המדיה החברתית של נטוויז'ן יטופל בריפרש: צפוי לעמוד על מיליון שקלים
013 נטוויז'ן בחרה בחברת 'ריפרש' לניהול תקציב המדיה החברתית של החברה המתוקצב בכמיליון שקלים לשנה. ריפרש תהיה אחראית על הקרייאטיב, תכנות, בניית אפליקציות, פעילויות תוכן ויצירת תוכן, יצירת קריאטיב למדיה, ניהול ובקרה על המדיה וכן תהיה אחראית על התחזוקה השוטפת של עמוד החברה בפייסבוק.
צילי בלקינד סמנכ"ל השיווק של 013 נטוויז'ן ציינה כי: "הפעילות שלנו ברשתות חברתיות בכלל ובפייסבוק בפרט מהווה פעילות תדמיתית חשובה המאפשרת לנו קשר בלתי אמצעי עם לקוחותינו וכלל גולשי האינטרנט וצרכני התקשורת בישראל. הבחירה בחברת "ריפרש" נעשתה לאחר חשיבה והבנה כי במהלך 2011 אנו נשקיע את רוב המשאבים שלנו בפעילויות ובמהלכים ארוכי טווח".
אדם שוב, מנכ"ל ובעלי ריפרש: "013 נטוויז'ן היא שחקנית מובילה בשוק התקשורת, גם בזירת המדיה החברתית. הצוותים בריפרש נרגשים לקראת העבודה המשותפת עמה ויפעלו ליצירת תנופה בזירת המדיה החברתית עבור 013 נטוויז'ן".
- 9.מי עשה לנטויזן עכשיו עם הרעיון הגאוני (ל"ת)של שירות לקוחות? 06/04/2011 11:30הגב לתגובה זו
- 8.אורן 06/04/2011 09:29הגב לתגובה זואלוהים כמה תגובות שתולות פה של החברה מרפרש שמפרגנים לעצמם! פאטתי לחלוטין. תעבדו בשקט ותביאו תוצאות, יש עוד הרבה מאוד תקציבים גדולים אחרים בשוק ואין כאלו כותרות גדולות לעניין, יאללה נקסט.
- 7.דייר בביצה 06/04/2011 02:07הגב לתגובה זוסחטיין. אימפריה מרפרשת.
- 6.ראבי 06/04/2011 00:33הגב לתגובה זולא מפסיקה לשמוע עליכם. כבוד ונשיקות
- 5.זיו 06/04/2011 00:28הגב לתגובה זומבוטיק מוצלח של סושיאל החבר'ה האלה הפכו למעצמה של שיווקפרסום, כבוד.
- 4.איתי 05/04/2011 20:05הגב לתגובה זואהבה ופרגון גדול למקצוענים. איתי ודורית!
- 3.דורי 05/04/2011 19:57הגב לתגובה זוהיו מתים לתקציב הזה. מיליון ועוד מיליון נהייתה שם אימפריה ברוטשילד
- 2.זה בסדר, במחירים שלו אף אחד לא רוצה לעבוד (ל"ת)חיים 05/04/2011 19:09הגב לתגובה זו
- ruben 05/04/2011 19:56הגב לתגובה זוכי איתנו הם לא הסכימו לעבוד ודרשו מחירים הכי יקרים בשוק. מפרגן להם אבל לצערי הם בנויים לעבוד רק עם לקוחות ממש גדולים
- חיים 06/04/2011 11:30הם זולים מאוד ללקוחות הגדולים, ללקוחות הקטנים הם מנפחים מחיר כדי לנפנף אותם. זאת אסטרטגיה נכונה לגמרי. רק שהמחירים שלהם בפועל הם מאוד נמוכים. מי שחושב שהם מקבלים פה 100 אלף שקל בחודש לא מבין מה זה אומר תקציב.
- 1.דיוה 05/04/2011 17:58הגב לתגובה זולא השאיר כלום למתחרים הבן אלף

בשורה למורים - כל מורה יקבל בממוצע 14 אלף שקל; על הפשרה בין המדינה לקרנות ההשתלמות של המורים
עודפים שהצטברו בקרן ההשתלמות של המורים ינותבו להשקעה בתשתיות חינוך ובתי ספר ותשלומים למורים העמיתים בקרן (וגם ליורשיהם)
למי שייך הכסף? בקרנות ההשתלמות של המורים הצטברו סכומי עתק שהיו מעבר להפרשות השוטפות למורים. המורים אמרו "זה שלנו". המדינה אמרה - "זה שלנו". נקבעה פשרה. המורים יקבלו בממוצע כ-14 אלף שקל.
ההסכם הזה נחתם לאחר הליך משפטי ממושך, והוא נוגע לחלוקת העודף הכספי שנצבר בקרנות ההשתלמות של הסתדרות המורים. המתווה גובש בשיתוף עם החשב הכללי, הלשכה המשפטית והממונה על השכר במשרד האוצר, פרקליטות המדינה- היחידה לאכיפה אזרחית ופרקליטות מחוז תל-אביב, רשות שוק ההון, הסתדרות המורים והקרנות, והובא לאישור בית הדין האזורי לעבודה בת"א-יפו.
בשנת 2022 הוגשה על ידי פרקליטות המדינה תביעה נגד קרנות ההשתלמות של הסתדרות המורים במסגרתה נדרשו הקרנות להשיב סך של כ-2 מיליארד שקל לקופה הציבורית. בזמנו האשים משרד האוצר כי קרנות ההשתלמות של המורים "התעשרו שלא כדין על חשבון הציבור." התביעה הזו הגיעה לאחר שהקרנות צברו 3 מיליארד שקלים משנת 1955 שנחשבים עודפים כאשר ההסתדרות תכננה לחלקו ל-165 אלף מורים בסכום של 12 אלף שקלים. כעת הגיעו הצדדים להסדר פשרה שבמסגרתו יועברו למדינה 1.05 מיליארד שקל בגין רכישת זכויות העבר, אשר ישמשו בין היתר לשיקום מערכת החינוך באזורים שנפגעו במלחמת "חרבות ברזל", וכן לקיום הכשרות ופעולות אחרות לצורך שיפור מעמדם של עובדי ההוראה. סכום של כ-2.25 מיליארד שקל יחולק ל-165 אלף עמיתי הקרנות הזכאים וליורשיהם. כמו כן, יחלו הקרנות לרכוש זכויות פנסיה תקציבית לעובדי הוראה היוצאים לשבתון החל משנת הלימודים תשפ״ג (2022-2023) ואילך.
קריאה מעניינת: השכר האמיתי של המורים בישראל: לא נמוך כמו שנדמה לכם
- המדריך המלא למציאת מורה פרטי (שבאמת יעזור לילד שלכם)
- פער של 30% בשכר, 60% עזבו את העבודה: דוח השכר במערכת החינוך
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
חלוקת הכספים תיעשה באופן ממוכן לחשבונות העמיתים או באמצעי תשלום דיגיטליים, בהתאם לנהלים שאושרו על ידי רשות שוק ההון. במקביל, הוחלט לשמור על כרית ביטחון אקטוארית של 4% לפחות, לטובת יציבות הקרנות ורווחת העמיתים בעתיד.
רכבת ישראל בדרך להפרטה: האם 5,000 עובדים בסכנה?
באוצר טוענים שהרכבת לא יעילה - היקף העובדים שלה מופרז ודורשים להפריט חלק משמעותי מהפעילות עד 2029
הנתונים שמציגה התכנית הכלכלית מציירים תמונה עגומה של מצב הרכבת. מאז 2019, מספר הנוסעים ברכבת לא עלה כלל, וזאת למרות השקעה נוספת של כ-2 מיליארד שקלים בסובסידיה הממשלתית. במקביל, החברה הממשלתית הגדילה משמעותית את מצבת כוח האדם שלה, כשכיום מועסקים בה למעלה מ-5,000 עובדים - גידול שלא תאם כלל את הגידול בפעילות.
המצב החמיר לאחרונה עם ריבוי אירועי בטיחות, תקלות חמורות ושיבושים בתנועת הרכבות, שהביאו לירידה חדה באמון הציבור ובאיכות השירות. העיכובים החוזרים ונשנים בפרויקטי תשתית רק הוסיפו שמן למדורה, וחיזקו את התחושה שהמודל הנוכחי של ניהול הרכבת מיצה את עצמו.
על פי התכנית המוצעת, רכבת ישראל תמשיך להתקיים כחברה ממשלתית, אך תפקידיה ישתנו מן היסוד. במקום להפעיל ולתחזק את הרכבות בעצמה, החברה תתמקד בתכנון, ניהול, פיקוח ובקרה. היא תישאר אחראית על קביעת התכנית התפעולית, ניהול זמני המסילה, והתקשרות עם הזכיינים הפרטיים שיבצעו את העבודה בפועל.
המודל המוצע דומה למודלים מוצלחים אחרים בתחבורה הציבורית הישראלית. הרכבת הקלה בירושלים ובגוש דן מופעלות כבר היום על ידי זכיינים פרטיים, וכך גם מערך האוטובוסים הציבוריים. ההצלחה היחסית של מודלים אלה מספקת תקווה שגם ברכבת הכבדה ניתן יהיה להשיג שיפור משמעותי באיכות השירות. מעבר לכך, הגוף הגדול והשמן הזה יהפוך להיות יעיל, ויעבוד לפי "חוקי הכלכלה" - למטרת רווח.
- טראמפ בישראל: צפי לעומסים גדולים בירושלים; הרכבות יתוגברו
- תנועת הרכבות - חזרה לשגרה; תחנת השלום חוזרת לפעילות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
התכנית מגדירה לוח זמנים ברור ומדורג להעברת הפעילות. עד סוף 2029, כלל שירותי ההפעלה והתחזוקה יועברו לזכיין אחד או יותר. הממשלה תוכל למכרז את פעילות החטיבות השונות - נוסעים, מטענים, תחזוקת ציוד נייד ותחזוקת תשתיות - יחד או בנפרד, בהתאם לצרכים ולהיערכות.
