פרסום ראשון

מתמודד מפתיע על תקציב דלק ישראל: 'הביילינים' יתחרו בבאומן, שלמור ואדלר

התקציב צפוי לעמוד ב-2011 על כ-8 מיליון שקלים. השינויים בצמרת דלק הביאו את החברה לחיפוש אחר כיוון אסטרטגי חדש לאחר קמפיין 'גיבור' של אדלר
משה בנימין | (12)

תקציב הפרסום של דלק ישראל עליו מתמודדים כעת אדלר חומסקי (שטיפלו בתקציב עד עתה), באומן בר ריבנאי ושלמור אבנון עמיחי מקבל מתמודד חדש מכיוון לא צפוי - 'הביילינים' - משרד הפרסום של האחים גיל ואורי ביילין ינסה ל'גנוב' את ההצגה ולהעביר אליו את התקציב השמן. הביילינים מציגים בימים אלו בפני הנהלת דלק ישראל במטרה לזכות במכרז. מולם כאמור מתמודדים 3 משרדים מהחמישייה המובילה בענף הפרסום בישראל. ימים יגידו האם בדלק יוכלו לקחת החלטה מפתיעה ולהעניק את הטיפול בתקציב למשרד הקטן ש'העז' להתחרות באריות הענף. בשנים האחרונות טופל התקציב של 'דלק' על ידי אדלר חומסקי & ורשבסקי. במקביל לשינויים פרסונאליים בצמרת ההנהלה של דלק וכניסתו של אבי בן אסאייג לתפקיד המנכ"ל הוחלט לרענן את המותג ברמה הפרסומית וברמת החשיבה האסטרטגית ולבחון כיווני חשיבה חדשים. זאת לאחר שהקמפיין תחת הקונספט של 'גיבור' נתפס על ידי דלק ככזה שמיצה את עצמו. בנוסף לבן אסאייג הצטרף לדלק גם דוד לרון, לשעבר בתנובה, בתפקיד מנכ"ל חטיבת הקמעונאות וסמנכ"ל שיווק. לדברי אבי בן-אסאייג, מנכ"ל דלק ישראל מתוך אתר החברה: "המטרה היא למנף את הנוחות האולטימטיבית שקיימת לקניות על הדרך ולפתוח מספר רב של חנויות מנטה מרקט. בשנת 2011 מתכננת החברה להסב 8-10 סניפים של מנטה למנטה מרקט במתחמי דלק באזורים אורבניים". דלק ישראל מפעילה כ-160 חנויות נוחות של מנטה ברחבי הארץ. הרווח הנקי של החברה בשנת 2010 הסתכם בכ-60 מיליון לעומת כ-95 מיליון בתקופה המקבילה אשתקד. בשוק חנויות הנוחות במתחמי תחנות הדלק yellow נחשבת למובילת הקטגוריה. השחקניות הנוספות הן רשת So good של סונול, אלונית של דור אלון וכאמור מנטה של דלק ישראל.

תגובות לכתבה(12):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    אילן 05/04/2011 23:19
    הגב לתגובה זו
    יזכו או לא יזכו, הכתב של אייס נותן להם במה. מעניין למה...
  • 10.
    יש עוד משרד שמתחרה... (ל"ת)
    X 05/04/2011 18:18
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    מוכשרים (ל"ת)
    ריבי 05/04/2011 17:16
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    למה לא כותבים שגם ראובני פרידן במכרז? (ל"ת)
    אודי 05/04/2011 16:33
    הגב לתגובה זו
  • כי ראובני לא אלה שהדליפו את האייטם... (ל"ת)
    זה למה 05/04/2011 16:55
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    זה לא אלה ששמים קרדיט למשרד שלהם בגודל של שלט (ל"ת)
    ר 05/04/2011 15:28
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    דוד 05/04/2011 14:59
    הגב לתגובה זו
    הקנאה אוכלת אותך מה ? הביילינים הרבה יותר מוכשרים מהזקנים שנימאס לראות את הקמפיינים המשעממים שלהם .תפנים .
  • 5.
    רוחמה 05/04/2011 14:30
    הגב לתגובה זו
    אין גבול? מה הם עשו עד היום הביילינים חוץ מלהיות הבנים של ביילין? אפילו שם המשרד שלהם מגוחך.
  • 4.
    נסים 05/04/2011 13:48
    הגב לתגובה זו
    המשרדים הקטנים לא מעניינים ולא הציגו שום קמפיין מעניין. מה עשו הביילינים? לא חוכמה סתם לייצר יחצנות.
  • 3.
    באיזה אריות בדיוק? 05/04/2011 12:27
    הגב לתגובה זו
    אריות של עמלות? המשרדים הקטנים היום הרבה יותר מעניינים והרבה יותר משתלמים ללקוח. רק טיפש מממן את הבית קפה של מקאן בתוך המשרד
  • 2.
    בני 05/04/2011 12:26
    הגב לתגובה זו
    אני בספק אם דלק יוותרו על השמרנות ויבחרו באופציה הזו.
  • 1.
    סיגל 05/04/2011 12:21
    הגב לתגובה זו
    מריחים את השינוי באוויר