קשה לנצח אותם: הפוסטר Hello Boys מ-1994 נבחר לטוב ביותר באנגליה

פוסטר החוצות של TBWA העולמית עבור מותג החזיות Wonderbra נבחר לטוב ביותר אי פעם ב'היכל התהילה' של מדור החוצות באתר Campaign
משה בנימין | (1)

קמפיין החזיות של המותג Wonderbra תחת השם המיתולוגי "Hello Boys" זכה למספר הקולות הגבוה ביותר ונבחר לפוסטר החוצות הטוב ביותר ב'היכל התהילה של קטגוריית שילוט החוצות באתר הפרסום Campaign הבריטי.

לצפייה בפוסטרים שזכו להיכנס להיכל התהילה

הקמפיין של Wonderbra עלה לראשונה ב-1994 באנגליה והציג את דוגמנית העל אווה הרציגובה כאשר היא מביטה מטה ל'חזיית הפלא' שלה תחת הכיתוב 'שלום בחורים' בקריצה יותר ממרומזת גם לקהל הגברים.

האגדות האורבניות סביב הקמפיין מספרות על לא מעט תאונות רכב שנעשו על ידי גברים עקב פוסטר החוצות. הפוסטר הוצג מאוחר יותר גם במוזיאון הבריטי Victoria and Albert בלונדון ונבחר גם למקום העשירי בתחרות פוסטר המאה.

למקום ה-2 בתחרות החוצות של Campaign הגיע הפוסטר "Labour Isn't Working" מאת Saatchi & Saatchi עבור המפלגה השמרנית באנגליה. הפוסטר מ-1914 "Lord Kitchener Wants You" שקורא לגיוס לצבא הבריטי נבחר למקום ה-3.

הפרסומות נבחרו לאחר הצבעה של יותר מ-10,000 גולשים וקוראים מתוך מאגר של 100 פוסטרים שעברו סינון ראשוני על ידי פאנל שופטים בראשם קלייר ביל, העורכת הראשית של Campaign.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אין שום קריאייטיב בפוסטר הזה בכלל... (ל"ת)
    טל 04/04/2011 18:13
    הגב לתגובה זו