קשה לנצח אותם: הפוסטר Hello Boys מ-1994 נבחר לטוב ביותר באנגליה
קמפיין החזיות של המותג Wonderbra תחת השם המיתולוגי "Hello Boys" זכה למספר הקולות הגבוה ביותר ונבחר לפוסטר החוצות הטוב ביותר ב'היכל התהילה של קטגוריית שילוט החוצות באתר הפרסום Campaign הבריטי.
הקמפיין של Wonderbra עלה לראשונה ב-1994 באנגליה והציג את דוגמנית העל אווה הרציגובה כאשר היא מביטה מטה ל'חזיית הפלא' שלה תחת הכיתוב 'שלום בחורים' בקריצה יותר ממרומזת גם לקהל הגברים.
האגדות האורבניות סביב הקמפיין מספרות על לא מעט תאונות רכב שנעשו על ידי גברים עקב פוסטר החוצות. הפוסטר הוצג מאוחר יותר גם במוזיאון הבריטי Victoria and Albert בלונדון ונבחר גם למקום העשירי בתחרות פוסטר המאה.
למקום ה-2 בתחרות החוצות של Campaign הגיע הפוסטר "Labour Isn't Working" מאת Saatchi & Saatchi עבור המפלגה השמרנית באנגליה. הפוסטר מ-1914 "Lord Kitchener Wants You" שקורא לגיוס לצבא הבריטי נבחר למקום ה-3.
הפרסומות נבחרו לאחר הצבעה של יותר מ-10,000 גולשים וקוראים מתוך מאגר של 100 פוסטרים שעברו סינון ראשוני על ידי פאנל שופטים בראשם קלייר ביל, העורכת הראשית של Campaign.
- 1.אין שום קריאייטיב בפוסטר הזה בכלל... (ל"ת)טל 04/04/2011 18:13הגב לתגובה זו