סגרו בראובני-פרידן: תקציב הפרסום של ויסוצקי עובר למשרד אחרי 5 שנים ביהושע
תקציב הפרסום של מותג התה ויסוצקי מסיים את דרכו במשרד הפרסום יהושע TBWA אחרי 5 שנות עבודה משותפת ועובר למשרד הפרסום ראובני-פרידן.
משרד נוסף שהיה בתמונת התקציב הוא שלמור אבנון עמיחי Y&R עמו התנהלו שיחות לפני כחודש אך אלו לא הבשילו לכדי מעשה. תקציב הפרסום של ויסוצקי עמד במהלך שנת 2010 על כ-3.3 מיליון דולר במחירי מחירון. על פי נתוני יפעת בקרת פרסום.
ראובני פרידן שיטפל בתקציב מטפל במותג נוסף מבית ויסוצקי - 'בית זיתא - שמנים טבעיים'. תקציב הפרסום של מותג השמן עמד על כ-400 אלף דולר במחירי מחירון בשנת 2010. תקציב הפרסום המדווח של קבוצת ויסוצקי לשנת 2011 מוערך בכ-10 מיליון שקלים.
יוזכר כי בתחילת השנה רכשה קבוצת ויסוצקי בעלות מלאה על חברת לחמי מידי התעשיין סטף ורטהיימר ומשפחת זוהר תמורת 40 מיליון שקלים. בכך עשתה צעד ראשון לתוך קטגוריית המאפים. פעילות החברה מתרכזת בייצור עוגות ועוגיות פרימיום במתכונת ביתית.
- 6.חובב תה 29/03/2011 14:30הגב לתגובה זומזל טוב!!! אולי סופסוף ניראה בויסוצקי דברים מעניינים ראובני פרידן באמת אחלה משרד, קריאטיבי מאוד ובטוח שהוא יעשה עבודה נפלאה. ולכל החכמים שיודעים רק ללכלך חכו חכו ואני בטוח שעוד תאכלו את הכובע בתאבון!!!
- 5.בהצלחה ד''ש לאחלה ומי עדן בדרך למטה (ל"ת)29/03/2011 10:22הגב לתגובה זו
- 4.מנכל 28/03/2011 20:14הגב לתגובה זוגד , אלבר, עוף טוב, שכחתי משהו?
- מי עדן, מזרחי טפחות החדש וקסטרו- גרועים (ל"ת)בודק בציציות 29/03/2011 10:06הגב לתגובה זו
- נולי 30/03/2011 10:16כואב לך לפרגן?
- צורם 29/03/2011 09:37הגב לתגובה זולפרגן לא מזיק
- 3.י.ה 28/03/2011 16:18הגב לתגובה זוראובני פרידן חרט על דגלו את נושא האפקטיביות כנראה שהלקוח הבא כבר בדרך.
- 2.חמלולוג 28/03/2011 15:31הגב לתגובה זוסתם עוד קמפיין רגיל שיעבור לידינו ואף אחד לא יזכור אותו עד הברייק הבא?
- 1.תותחים!!! (ל"ת)28/03/2011 13:38הגב לתגובה זו
- יותר תותחות (ל"ת)מישהו מבפנים 28/03/2011 18:15הגב לתגובה זו
- זיוה קורן 29/03/2011 10:08תודה מאמי
- אחד שיודע 28/03/2011 14:31הגב לתגובה זורצף הלקוחות החדשים והמבוקשים שלו ממשיך

בנק אש עומד להיכשל - הנה הסיבות
רעש גדול בהשקה היום, אבל לבנק אש של ניר צוק אין בשורה אמיתית; הלוואי והוא היה מייצר תחרות אמיתית. זה יכול להשתנות בעתיד, בינתיים הוא צל חיוור של ההבטחות
בנק אש היה אמור להביא בשורה לצרכנים. זה לא קרה. אולי זה יקרה בהמשך. אבל הוא בזבז תחמושת על השקה של מוצר נחות ביחס למוצר של הבנקים הגדולים. הסיכוי שיעברו אליו מסה גדולה של אנשים הוא נמוך מאוד. זה עומד מהבחינה הזו להיות כישלון, אבל הוא בהחלט יכול לייצר ערך לקהלים מסוימים שיפתחו חשבון משני לצד חשבון ראשי בבנק המסורתי שלהם.
הבנק החדש מציע מודל של חלוקת רווחים ושקיפות עם הלקוחות. אך אין בו משכנתאות, אין בו פעילות של ניירות ערך והוא חסר בשירותים בנקאיים נוספים כמו המרת מט"ח, אפשרות להיות במינוס ועוד. התוצאה: מוצר חלקי שקשה לראותו הופך לחשבון הראשי של הישראלים
הבנק שהוקם על ידי ניר צוק ויובל אלוני, יצא לדרך כמעט שלוש שנים לאחר שקיבל רישיון מבנק ישראל. באירוע ההשקה, הציגו המייסדים מודל של "חלוקה שווה": 50% מהכנסות הריבית על כספי העו"ש יחזרו ישירות ללקוחות, לצד התחייבות מוחלטת שלא לגבות עמלות עו"ש או דמי מנוי.
המרווח הבנקאי עצום, מסבירים מנהלי הבנק וטוענים שהם רוצים לחלוק אותו עם הלקוחות בצורה הוגנת ושקופה. הבנק יהיה כמעט אוטונומי לחלוטין וכמות העובדים בו מעטה - כ-70 לכל היותר. זה אומר שהבנק עשוי להיות עם נקודת איזון סבירה, וכלכלית הוא יצליח, אך מבחינת הצלחה ציבורית - זה לא נראה באופק.
- בנק אש יוצא לדרך: הבנק הדיגיטלי החדש ייחשף מחר רשמית; איפה הוא צפוי להוות תחרות לבנקים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ומה כן הבנק יציע? שירותי עו"ש בסיסיים, פיקדונות ואשראי בלבד. הציבור הישראלי אמנם מתלונן לא פעם על עמלות גבוהות ומתסכלות של הבנקים. הציבור גם ממש לא אוהב את הבנקים, אבל הוא בוטח בהם והם נותנים לו יריעה מלאה לצרכים שלו. מה שמחזיק את רוב הלקוחות בבנקים הגדולים הוא תחושת הביטחון העמוקה, המעטפת המלאה והמקיפה של שירותים – החל מהלוואות, משכנתאות, דרך מסחר בניירות ערך מתקדם ועד פתרונות השקעה מגוונים; אשראי גמיש ומט"ח זמין והנוחות שבקבלת הכל תחת קורת גג אחת, ללא צורך בקפיצות בין פלטפורמות. אחרת, כבר מזמן היתה נהירה לבנק ירושלים שנותן את הריבית הטובה ביותר על פיקדונות. זה לא קורה כי אנשים לא רוצים להעביר לחשבון פיקדון סכום מסוים ולנהל מעין שני חשבונות. הם רוצים את הכל במקום אחד.