פרסומות של לקוחות מקאן יעלו ללא סאונד, עם קריינות שתתרים למכון לקידום החרש

משרד הפרסום מקאן אריקסון יוצא ביוזמת פרו בונו עבור ציבור החרשים. הפרסומות ישודרו ללא סאונד כאשר הקריינות המלווה תנסה להתרים עבורם
משה בנימין | (2)

משרד הפרסום מקאן אריקסון יעלה בימים הקרובים עם יוזמת פרו בונו (בהתנדבות) עבור המכון לקידום החרש. מקאן רתמו לצורך המהלך את הלקוחות המטופלים במשרד ואלו מצידם תרמו את שטחי הפרסום שלהם בפריים טיים.

'המכון לקידום החרש' היא עמותה שמטרתה להנגיש השכלה גבוהה לחרשים. הקמפיין שיעלה הוא יוזמה של מק'אן אריקסון ובמסגרתו ישודרו בערוצי הטלוויזיה פרסומות המשודרות בימים אלו באופן שוטף עם שינוי קל. הפרסומות יעלו ללא הסאונד המקורי ובמקום זאת תלווה אותן קריינות שקשורה לעמותה ולא לתוכן הפרסומת עם הנעה לפעולה לתרומה לעמותה.

הפרסום לא יושב על זמן קהילה, אלא על זמן שרכשו מפרסמים מהגדולים בארץ כתרומה לעמותה ולכן רוב הספוטים של הפרסומת ישודרו בפריים טיים ובתוכניות אטרקטיביות עם רייטינג גבוה במיוחד כגון האח הגדול. בין המפרסמים שנרתמו למהלך, רקסונה, יס, בנק לאומי, פיטנס, האגיס, מגה בול, וזוגלובק.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אז מה בעצם מתן בסתר כאן??? (ל"ת)
    יוסףףף 23/03/2011 17:29
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אז מה מתן בסתר כאן? הרי הוציאו הודעה לעיתונות (ל"ת)
    יוסףףף 23/03/2011 17:28
    הגב לתגובה זו